راهنمای استفاده از رنگ سبز کلی در دکوراسیون خانه : آن را در خانه خود بگنجانید

راهنمای استفاده از رنگ سبز کلی در دکوراسیون خانه : آن را در خانه خود بگنجانید

راهنمای استفاده از رنگ سبز کلی در دکوراسیون خانه : آن را در خانه خود بگنجانید : رنگ سبز کلی که به خاطر ریشه های ایرلندی اش شناخته می شود، در چند سال اخیر خود را نشان داده است. رنگی است که طبیعت را به داخل خانه می‌آورد که نشان‌دهنده دامنه‌های تپه‌ای و سرسبزی شکوفا است. این رنگ با افزایش محبوبیت به دلیل ظاهر چشمگیر و تغییر سرعت آن، رنگی است که استایل خود را تضمین می کند.

اگر به دنبال افزودنی با روحیه بالا برای فضای زندگی خود بوده اید، در جای خود بمانید و ببینید که چرا کلی سبز پاسخی است که منتظرش بودید.

رنگ کلی گرین چیست؟

در وسط آبی و زرد قرار بگیرید، رنگ سبز کلی یک سایه متعادل از سبز است. رنگ روشن با لمس گرما، تمایل به برانگیختن احساسات تعادل و مثبت دارد. نباید با سبز زمردی اشتباه گرفت، سبز کلی سایه روشن تر و پر جنب و جوش تر است. رنگی با اشباع جدی، درخشش و سبکی آن چیزی برای دلخواه باقی نمی گذارد.

بهترین رنگ های سبز کلی

هر شرکت رنگ‌سازی با نام تجاری برداشت خاص خود را از رنگ سبز کلی دارد که برخی از آن‌ها بیشتر از سایرین به رنگ اصلی صادق هستند. به هر حال، در اینجا چند انتخاب وجود دارد که فهرست کوتاه بهترین رنگ‌های سبز کلی در بازار را تشکیل می‌دهند.

بنجامین مور کلی گرین (26.63): رنگی متوسط ​​با ظاهری تازه و تمیز.

PPG Paints Aragon Green (37): رنگی روشن و درخشان با حسی درخشان.

شروین ویلیامز لاکی گرین (LRV 18): سبز پررنگ با عمق و جنب و جوش.

شاخه نعناع بهر (LRV 25): یک مو به سمت آبی با ظاهری زنده.

Valspar Luscious Green (15.76): تیره ترین در لیست، رنگ غنی با محدودیت.

رنگ هایی که با کلی سبز هماهنگ می شوند

از آنجایی که سبز کلی یک تن میانی به خوبی ترکیب شده است، می تواند با رنگ های گرم و سرد به خوبی بازی کند. با این حال، انتخاب شما در ترکیب رنگ باید به ته رنگ سبزی که انتخاب می کنید برگردد. صرف نظر از این، هیچ رنگی برای رفع نیازهای هر سبک شخصی وجود ندارد. در اینجا چند ایده برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

رنگ قهوه ای

رنگ زرد

آبی

خاکستری

سبزهای دیگر

رنگ صورتی

مشکی

نارنجی

قرمز

سفید

رنگ بنفش

روش های تزئین با کلی گرین

رنگ سبز کلی چنان رنگ جشنی است که به خودی خود شایسته توجه است. با این حال، دانستن نحوه ترکیب رنگی که بسیار پررنگ و روشن است، می تواند دشوار باشد. با این حال نگران نباشید، الهامات زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای سبک کردن فضای خود استفاده کنید. این نمونه ها را برای روش های تزئین با سبز کلی بررسی کنید.

دکوراسیون دیوار اصلی خانه به رنگ سبز

اگر آماده نیستید که به رنگ سبز کلی دیوار متعهد شوید، دیوار برجسته راهی برای رفتن است. این فضای سرگرم‌کننده به سبک ساحلی، مکانی راحت را برای استراحت ایجاد می‌کند، که اطراف آن را سبز زنده و پاشیده شدن رنگ‌های دیگر احاطه کرده است. چراغ سبز kelly، رنگ اضافی را اضافه می کند و اتاق را بر روی رنگ محرک متمرکز می کند.

مبلمان به رنگ سبز کلی 

این میز بوفه، یک افزودنی ساده با تأثیر بصری بسیار زیاد، نقطه برجسته اتاق ناهارخوری است. لهجه مبلمان مانند این یک نقطه کانونی هیجان انگیز به رنگ پس زمینه سفید اضافه می کند و یک نفس روشن از رنگ را در یک فضای خنثی ایجاد می کند.

اثر هنری سبز رنگ

اگر به تازگی شروع به گنجاندن سبز کلی در طرح رنگ خود کرده اید، آثار هنری راهی بدون زحمت برای ایجاد تغییرات است. این فضای ناهار خوری انتقالی آثار هنری سبز رنگی را ارائه می دهد که نمی تواند مورد توجه قرار گیرد. با پشتوانه دیوارهای سیاه عمیق، ترکیبی برنده است.

سقف به رنگ سبز 

یک گزینه جسورانه با پرداختی عالی، سقف سبز کلی روشی منحصر به فرد است که مطمئناً سرها را برمی انگیزد. ورودی التقاطی بالا نمونه بارز تأثیر متمایز چنین رنگ پر جنب و جوشی است که به روشی غیر معمول استفاده می شود. یک سقف سبز کلی با عناصر اطراف برای تطبیق، نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه احساس جذابیت دارد.

اکسسوری های  تزئینی سبز

لهجه‌های تزئینی سبز کلی این آشپزخانه انتقالی را به پس‌زمینه‌ای درخشان برای هر گردهمایی تبدیل می‌کند. چراغ های صیقلی همراه با تزئینات طرح دار پنجره، مقدار مناسبی از رنگ را در این آشپزخانه با روکش سفید می پاشند.

رنگ کل اتاق را سبز کنید 

اگر سبز را به عنوان پیش زمینه فضای خود می خواهید، استفاده از آن به عنوان رنگ کل اتاق یک راه ساده برای رسیدن به آن هدف است. یک گزینه نمایشی که به همان اندازه جسورانه و جذاب است، دیوارهای پر رنگ سبز کلی فضای شما را به پناهگاهی برای آرامش تبدیل می کند. اتاق ناهار خوری الهام گرفته شده بالای آن سبز و آبی را برای ایجاد فضایی آرام و درخشان ترکیب می کند.

کابینت به رنگ سبز 

کابینت چه در آشپزخانه، حمام، رختشویی یا موارد مشابه، بوم عالی برای اشباع رنگ است. در اینجا، کلی گرین در مرکز صحنه قرار دارد و با ظاهری صاف و درخشان، نمایش را می دزدد. در تضاد با رنگ پس زمینه خنثی روشن، یک پالت با طراوت ایجاد کرده است.

کاغذ دیواری سبز 

اگر می خواهید دیوارهای خود را به سطح بعدی ببرید، از رنگ سنتی خودداری کنید و یک کاغذ دیواری انتخاب کنید. اتاق ناهارخوری در اینجا سبز کلی را از طریق سایه‌ای با رنگ متوسط ​​با سطحی بافت‌دار برای یک فاکتور برجسته بیشتر ارائه می‌کند. مزین به آثار هنری پر جنب و جوش، می توانید ببینید که به خوبی با رنگ های دیگر بازی می کند.

درب ورودی به رنگ سبز 

رنگ آمیزی درهای داخلی اخیراً به روشی محبوب برای ترکیب رنگ تبدیل شده است و این اتاق پر رنگ بالا دلیل آن را نشان می دهد. درب سبز کلی که فضایی با مضمون خلق و خوی دارد، بدون شک تمرکز این فضا را به خود جلب می کند. رنگ های آبی و بنفش همسایه دارای عمقی هستند که با سبز درخشان صاف می شود.

فرش 

افزودن فرش به دکور نه تنها فرصت هایی را برای ادغام الگوها، بلکه سایه های مختلف رنگ نیز فراهم می کند. در اینجا می توانید یک اتاق نشیمن را ببینید که از هر دو مزیت بهره می برد. رنگ‌های سبز کلی در فرش با رنگ‌های جازی اطراف ترکیب می‌شود که این فضای نشیمن را به آتش می‌کشد.

سوالات متداول در ارتباط با رنگ سبز کلی :  (سؤالات متداول)

آیا کلی سبز خیلی روشن نیست؟

در حالی که سبز کلی، بدون شک، رنگی تند است، اصلا خیلی روشن نیست.

رنگی که بیش از حد روشن در نظر گرفته می شود، اغلب برای دیدن آن سخت است، به معنای واقعی کلمه یک درد چشم است.

 

همانطور که به کلی گرین مربوط می شود، این نمی تواند دور از واقعیت باشد. رنگ سبز نه تنها برای چشم آسان است، بلکه احساس آرامش را بر می انگیزد.

 

درخشش کلی سبز این توانایی را دارد که هر فضایی را با هوای بازیگوشی که به سختی در سایه های دیگر به دست می آید، زنده کند.

 

چه رنگی باید برای کلی سبز استفاده شود؟

شما می خواهید بر اساس چند عامل یک پایان را انتخاب کنید. اولین مورد ترجیح شخصی است زیرا برخی از افراد دوست دارند رنگ آنها بدون توجه به سطح، براق تر یا صاف تر باشد.

 

اگر ترجیح خاصی ندارید، در اینجا چند قانون وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

 

از مات و تخت در مناطق کم تردد مانند سقف و فضاهای غذاخوری رسمی استفاده کنید.

 

ساتن ها و براق کننده ها را برای کابینت ها، درها و اتاق های پر رفت و آمد رزرو کنید زیرا در لمس دوام بیشتری دارند.

 

کدام رنگ تریم با سبز کلی بهتر به نظر می رسد؟

ترکیب رنگ سبز کلی با تریم سفید کار آسانی است تا زمانی که به یک قانون کلی پایبند باشید.

 

مطمئن شوید که رنگ تزئینی شما با احساس رنگ دیوار شما مطابقت دارد، در این مورد از سمت گرما پخش می شود.

 

چند نمونه از تریم های سفید با گرمای کافی برای بازی خوب با سبز کلی: شروین ویلیامز دوور وایت، بنجامین مور وایت داو، شروین ویلیامز آلاباستر و بنجامین مور سوئیس قهوه.

رنگ رنگ سبز کلی: نتیجه گیری

رنگ سبز کلی این قابلیت را دارد که انرژی فوق العاده ای در فضای زندگی شما ایجاد کند. قسمت های یکسان پررنگ و روشن، حس طراوت بخشی را ایجاد می کند که رنگ های مشابه کاملاً نمی توانند به دست آورند. با ارائه ترکیب های رنگی متناسب با بسیاری از سلیقه ها، کار با یک طرح رنگ موجود آسان است. ناگفته نماند، عناصر فراوانی که می توانید برای ایجاد ظاهر سبز کلی خود استفاده کنید.

سبز میانی واقعی با امکانات بی نهایت، سبز کلی، پانچ دراماتیکی است که مطمئناً تازه کردن خانه بعدی شما را تکمیل می کند.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو