دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه ؛ قسمت یکم

دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه

دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه ؛ قسمت یکم

دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه : وجود یک دیوار به رنگ مشکی بر اتاق شما تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اگر نمی دانید چگونه رنگ مشکی را در دکوراسیون منزل خود برجسته یا دیزاین کنید، ما می توانیم در پویانو به شما کمک کنیم.

در اینجا، ما چندین ایده برای دیوار با رنگ سیاه را نشان خواهیم داد. هنگامی که متوجه شدید که رنگ سیاه چگونه عناصر دیگر یک اتاق را نشان می دهد، خواهید فهمید که چقدر قدرتمند است.

رنگ مشکی را در دکوراسیون داخلی با همه چیز می توان هماهنگ کرد . به عنوان یک رنگ، این یک راه دوست داشتنی برای تغییر تم و سرعت بخشیدن به تغییر اتاق است. شاید باورش سخت به نظر برسد، اما حقیقت دارد. پس از سال ها آزمون و خطا توسط کارشناسان طراحی در سراسر جهان، این تجربه را از آنها بگیرید.

با این حال، اگر شک دارید، تنها یک راه برای حل آنها وجود دارد. ایجاد دیوارهای مشکی با رنگ مشکی یا کاغذ دیواری مشکی فراتر از یک پروژه DIY ( خودتان بسازید )  است، بلکه یک تجلی است.

رنگ های تیره در اتاق خواب خوب هستند زیرا فضایی دنج و راحت و مشکی ایجاد می کنند. شما می توانید آن را به روش های مختلف و نه فقط روی دیوارها، بلکه برای چیزهایی مانند پرده، فرش، آثار هنری و موارد دیگر استفاده کنید.

16 ایده دکور دیوار مشکی

اگر نمی‌خواهید خسته‌کننده، مسطح و خسته‌کننده به نظر برسد، افزودن دکوراسیون به دیوار مشکی تقریباً اجباری است. ما چند ایده دکور داریم که ممکن است دوست داشته باشید آنها را امتحان کنید.

دیوار ویژه با رنگ سیاه

 

یک دیوار برجسته مشکی نمونه کاملی از این است که چگونه رنگ‌های تن زمینی بر اساس قهوه‌ای و مواد مختلف و روکش‌هایی مانند چوب، چرم یا چرم می‌توانند اتاق شما را به مکانی عالی تبدیل کنند. لهجه‌ها دیوار مشکی را کاهش می‌دهند و دکور را متعادل می‌کنند. با چند لایه رنگ مشکی  برای رنگ آمیزی دیوار مشکی می توانید زنده شدن جادو را تماشا کنید.

تاثیر آینه بر دیوار مشکی در دکوراسیون داخلی

حتی یک دیوار سیاه رنگ شده در حمام شما برای زنده کردن فضای شما کافی است. مشکی اگر خیلی کوچک باشد می‌تواند فضا را تیره‌تر کند. یکی از راه های جلوگیری از این اثر آویزان کردن آینه به دیوار است. این امر حتی منطقی‌تر است و در فضایی مانند حمام طبیعی به نظر می‌رسد و به شما این فرصت را می‌دهد که بدون ترس از تأثیر منفی روی دکور، یک دیوار مشکی اضافه کنید.

دکور خانه با حضور چوب

چوب همه کاره است و به فضا گرما می بخشد. در اینجا یک مثال عالی از یک مکان عالی است که در آن می توانید از لهجه چوب در برابر یک دیوار سیاه استفاده کنید.

ویژگی های دیوار مشکی اتاق خواب که با یک تخته سر چوبی و تخت خواب همسان تکمیل شده است، کنتراست صنعتی را با شعله ورزی روستایی ارائه می دهد. قاب پنجره های قهوه ای روشن، صافی دیوار تیره را می شکند.

دیوار مشکی کشتی

هنگام تزیین فضا هرگز نمی توانید با ترکیب سیاه و سفید اشتباه کنید. این ترکیبی جاودانه از رنگ ها است و به هر سبکی می آید. این اتاق خواب انعکاس خوبی از این ایده است، که دارای یک دیوار برجسته با پانل های چوبی است که با رنگ سیاه و دیوارهای سفید مینیمالیستی و یک سقف سفید همراه با آن است.

صافی دیوارهای سفید با پس زمینه سیاه بافت تکمیل می شود و این ترکیب رنگ های خنثی نیز به اشکال دیگر در سراسر اتاق نمایان می شود.

دیوارهای کلاسیک

یک دیوار مشکی می تواند به خودی خود کمی بیش از حد برجسته شود و برای جلوگیری از آن، معمولاً ایده خوبی است که عناصر مختلف را به همان رنگ به اتاق اضافه کنید. این اتاق ناهارخوری دارای صندلی های مشکی است که در اطراف میز قرار گرفته اند زیرا نور طبیعی رنگ دیوار سیاه را ساطع می کند.

عناصر ترکیب شده با دیوار، که مشهودترین است، اتاق را به هم نزدیک کرده و موضوعی را برای طراحی آن ایجاد می کند.

دکوراسیون دیوار با تم تک رنگ

افزودن رنگ‌های تیره‌تر می‌تواند به طبیعی‌تر جلوه دادن یک دیوار تیره و یکپارچه‌تر شدن در یک اتاق کمک کند. به عنوان مثال، یک دیوار مشکی در اتاق خواب را می توان با یک تخته سر خاکستری تیره و چند تخت خواب با روکش رنگی تیره ست کرد.

همه این عناصر می توانند در یک طرف اتاق متمرکز شوند در حالی که بقیه فضا دارای رنگ های روشن تر و روشن تر است.

دیوار تاکیدی مشکی در امتداد سقف

یک ترفند ساده برای جلوه دادن یک اتاق این است که تزئینات اطراف سقف را با رنگی مشابه رنگ آمیزی کنید تا انتقال از دیوار به سقف کمتر آشکار شود. سقف فرصت مناسبی را برای برجسته کردن دیوار فراهم می کند و با رنگ های تیره تر مانند مشکی به خوبی کار می کند.

اگر اتاق زیر شیروانی یا نیم طبقه است و سقفی کم یا مایل دارد، با رنگ مشکی یکی از دیوارها و سقف می توان جلوه ای براق و شیک به دست آورد.

دیوار اتاق نشیمن با رنگ مشکی

اتاق های نشیمن فضای زیادی برای ترکیب و تطبیق دارند. از آنجایی که ایده ایجاد یک دیوار برجسته است، باید تنها یکی را انتخاب کنید. و با دانستن اینکه دیوار سیاه رنگ می شود، انتخاب یک دیوار کوچک می تواند ایده خوبی باشد. به این ترتیب رنگ مشکی زیادی به اتاق اضافه نمی کنید اما همچنان یک نقطه کانونی قوی ایجاد می کنید.

دیوار را بیش از حد نپوشانید یا مبلمان مشکی و سایر چیزهای مشابه را روی آن قرار ندهید. برخی از دکوراسیون ها مرتب هستند اما همه چیز را ساده نگه دارید. ما واقعاً شومینه و خنثی های گرم که در این طرح به چشم می خورد دوست داریم .

عکس های سیاه و سفید بر روی دیوار سیاه

سیاه می تواند رنگ پس زمینه عالی برای دیوار گالری باشد. می‌توانید یک دسته از قاب‌های عکس را به صورت شبکه‌ای یا هر طور دیگری که دوست دارید روی آن آویزان کنید و خود قاب‌ها نیز می‌توانند سیاه باشند تا با دیوار پشت آن‌ها ترکیب شوند. به این ترتیب تصاویر حتی بیشتر برجسته می شوند و نقطه کانونی کل دیوار خواهند بود.

این ایده می تواند برای فضاهایی مانند راهروها، ورودی ها یا راه پله ها فوق العاده عمل کند.

 

 

دیوار مشکی  در دکوراسیون

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو