دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه ؛ قسمت دوم

دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه ؛ قسمت دوم

دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانه : وجود یک دیوار به رنگ مشکی بر اتاق شما تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اگر نمی دانید چگونه رنگ مشکی را در دکوراسیون منزل خود برجسته یا دیزاین کنید، ما می توانیم در پویانو به شما کمک کنیم.

در اینجا، ما چندین ایده برای دیوار با رنگ سیاه را نشان خواهیم داد. هنگامی که متوجه شدید که رنگ سیاه چگونه عناصر دیگر یک اتاق را نشان می دهد، خواهید فهمید که چقدر قدرتمند است.

رنگ مشکی را در دکوراسیون داخلی با همه چیز هماهنگ می توان هماهنگ کرد . به عنوان یک رنگ، این یک راه دوست داشتنی برای تغییر تم و سرعت بخشیدن به تغییر اتاق است. شاید باورش سخت به نظر برسد، اما حقیقت دارد. پس از سال ها آزمون و خطا توسط کارشناسان طراحی در سراسر جهان، این تجربه را از آنها بگیرید.

با این حال، اگر شک دارید، تنها یک راه برای حل آنها وجود دارد. ایجاد دیوارهای مشکی با رنگ مشکی یا کاغذ دیواری مشکی فراتر از یک پروژه DIY ( خودتان بسازید )  است، بلکه یک تجلی است.

رنگ های تیره در اتاق خواب خوب هستند زیرا فضایی دنج و راحت و مشکی ایجاد می کنند. شما می توانید آن را به روش های مختلف و نه فقط روی دیوارها، بلکه برای چیزهایی مانند پرده، فرش، آثار هنری و موارد دیگر استفاده کنید.

16 ایده دکور دیوار مشکی

مشکی را با یک رنگ روشن و پر جنب و جوش مخلوط کنید

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، رنگ مشکی رنگی است که به برجسته کردن سایر ظرایف اطراف آن کمک می کند. اگر می خواهید لهجه ای پر جنب و جوش به اتاق اضافه کنید، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. یک دیوار لهجه مشکی می تواند با ایجاد یک پس زمینه تاریک و تضاد با آن، به جلوه بیشتر آن کمک کند.

به عنوان مثال، می‌توانید پنجره‌های رنگارنگ، آثار هنری یا در این مورد، پرده‌ها و ملافه‌های هماهنگ را اضافه کنید تا ظاهری دنج و شیک به اتاق خواب ببخشید.

از نور برای برجسته کردن بافت استفاده کنید

دیوارهای بافتی مانند این زمانی که از نور برجسته به عنوان برجسته استفاده می شود، حتی بهتر به نظر می رسند. این اتاق خواب مشکی دارای یک بافت سنگی زیبا با یک قاب تمیز در اطراف آن است و نوار LED در بالا بر این بخش خاص تأکید دارد و در عین حال یک هدف کاربردی نیز دارد. این طراحی داخلی توسط استودیو Architology نشان می دهد که چگونه جزئیات ظریف می توانند یک فضا را کاملاً تغییر دهند.

تنوع را از طریق بافت اضافه کنید

چیزی بسیار ظریف و ظریف در مورد دکوراسیون داخلی مبتنی بر مشکی وجود دارد و این به زیبایی توسط استودیو aEa – agence Engasser معماری در این فضای داخلی برجسته شده است. این اتاق نشیمن دارای یک پالت ساده است و از نور طبیعی استفاده می کند تا طعم بیشتری به آن ببخشد. سیاه، خاکستری و سفید، هنوز فاقد شخصیت نیست. راز آن در پرداخت‌ها و بافت‌های مختلف است که به برجسته‌تر شدن مشکی روی مشکی کمک می‌کند.

دیوار دو رنگ

در برخی موارد، قرار دادن یک رنگ برجسته در یک قسمت از اتاق می تواند یک فضا را عالی کند. با این حال، مواقعی وجود دارد که تکنیک های متنوع تر بهتر است. در اینجا می توانید سطوح سیاه رنگ را در بخش هایی از دو دیوار مجاور مشاهده کنید.

یک دیوار سیاه رنگ شده در حالی که دیوار دیگر سفید با مبلمان سیاه و قفسه هایی است که بیشتر سطح را اشغال می کند. که مانع از برجسته شدن بیشتر دیوارها می شود و ظاهری متعادل و هماهنگ به اتاق می بخشد.

دکوراسیون دیوارهای با تنالیته چندگانه

به جای محدود کردن استفاده از رنگ برای یک دیوار برجسته، چرا دو یا چند دیوار را سیاه رنگ نکنید. با این حال، اگر منبع نور طبیعی قوی نداشته باشید، این می تواند حس تاریکی به فضای شما ببخشد.

برای جلوگیری از این اتفاق، این اتاق ناهار خوری شیک دارای یک حاشیه سفید در سراسر قسمت بالایی است که سقف را پایین می آورد و یک جلیقه سفید برای قسمت پایین با مبلمان سفید روی آن. که فضا را روشن می کند و ارتباط با کف چوبی تیره رنگ را قطع می کند.

کاشی مشکی در دکوراسیون دیوار

رنگ آمیزی دیوار تنها راهی نیست که می توانید به آن رنگ بدهید. کاشی ها گزینه ای کاربردی برای مناطقی مانند حمام هستند. ببینید این طرح طراحی شده توسط Four Brothers Design + Build با سنگ مرمر سفید چقدر زیبا به نظر می رسد.

وان و سینک سفید و کاشی‌های سیاه مترو که با دوغاب خاکستری روشن مخلوط شده‌اند، به عنوان راهی برای برجسته کردن الگوی ایجاد شده توسط آنها. این ترکیب باعث می شود اتاق روشن و مطبوع به نظر برسد و رنگ های خنثی برای حمام مهمان عالی هستند.

دیوار اصلی را پنهان نکنید

اگر می‌خواهید با دیوار مشکی طرحی بسازید، آن را قابل مشاهده نگه دارید. دیوار را پشت مبلمان، درها و چیزهای دیگر پنهان نکنید. همین قانون در مورد حمام نیز صدق می کند.

می توانید کاشی های مشکی را در حمام خود نصب کنید. اگر این کار را انجام دادید، یک محفظه شیشه ای ایده آل خواهد بود. چیزی که در این مثال عالی به نظر می رسد این است که چگونه رنگ مشکی با کابینت های بژ با میزهای هماهنگ و کف چوبی تکمیل می شود.

کنسول دیوار با رنگ مشکی را تزئین کنید

وقتی در مورد یک اتاق کامل صحبت می کنیم، برای یک دیوار برجسته مشکی خیره کننده، چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. هر اتاقی نمی تواند به این هدف برسد، بنابراین قبل از شروع، عاقلانه انتخاب کنید. هنگامی که با رنگ به رنگ های دکوراسیون خانه می پردازید، بنجامین مور یا شروین ویلیامز آنچه را که برای خانه خود نیاز دارید را دارند.

دیوار مشکی  در دکوراسیون داخلی : مرکز توجه طراحی داخلی خانهحتی اگر فضای کوچکی را تزئین می‌کنید و می‌خواهید کمی درام به آن اضافه کنید، لپ‌تاپ سیاه ممکن است این کار را انجام دهد. اگر هدف شما مدرن بودن در اواسط قرن است، اکثر مردم احساس می کنند بهترین مکان برای شروع اتاق خانواده است. یک دیوار ویژه تعیین کنید، اطراف آن را طراحی کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

کاغذ دیواری سیاه یک گزینه محبوب است، اما قدرت ماندگاری آن مانند رنگ سیاه نیست. برای یک دیوار سیاه رنگ، به عنوان مثال، در اتاق نشیمن شما.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داحلی پویانو