دکوراسیون ‌های خانه مدرن مشکی

دکوراسیون ‌های خانه مدرن مشکی

دکوراسیون ‌های خانه مدرن مشکی : طراحی خانه های مدرن مشکی به طور فزاینده ای محبوب می شود. آنها شیک و متفاوت به نظر می رسند، به علاوه آنها یک بیانیه طراحی بزرگ ایجاد می کنند. با این حال، هنگام در نظر گرفتن رنگ ها برای نمای بیرونی خانه، بعید است که بسیاری از افراد انتخاب سیاه را پیشنهاد کنند. برای تزئینات تاکیدی و کوچک ممکن است ، اما برای کل خانه خیر!؟

آره! به خصوص در سبک های مدرن و امروزی، مشکی می تواند رنگ شگفت انگیزی برای بیرون خانه باشد. اغلب، نمای بیرونی یک خانه مدرن مشکی، متریال متفاوتی از چوب ساده یا روکش مشکی است، از روکش فلزی یا چوبی خاص.

این نوع خانه‌ها برای مکان‌هایی ایده‌آل هستند که رنگ سیاه به درام یک منظره می‌افزاید یا به خانه مدرن سیاه رنگ با محیط اطرافش کمک می‌کند.

ایده های طراحی خانه مدرن مشکی با ظاهری تاریک سرد

آیا باور نمی کنید که نمای بیرونی مشکی ایده خوبی است؟ نگاهی به این خانه ها بیندازید که شما را در غیر این صورت متقاعد می کند.

عمارت سیاه

خانه های مشکی مدرن می توانند بسیار بزرگ باشند و بیشتر سبک های بیرونی مدرن یا انتقالی هستند. این به این دلیل است که یک عمارت سنتی با نمای بیرونی سیاه بسیار نادر است.

در واقع، آنها تقریباً وجود ندارند. شما می توانید تعداد زیادی عمارت سیاه و هیجان انگیز و بزرگ را بیابید که معماری منحصر به فردی دارند. گاهی اوقات، روکش مشکی با سنگ، فلز یا چوب طبیعی ترکیب می شود تا ظاهری جالب داشته باشد.

فضای داخلی خانه سیاه

در گذشته یافتن دکوراسیون داخلی خانه مشکی سخت بود. با این حال، این روزها، طراحان از این رنگ سابقاً تابو استقبال می کنند. چه به عنوان لهجه و چه به عنوان رنگ اصلی، مشکی بیشتر خود را نشان می دهد. در واقع، اکثر صاحبان خانه، رنگ مشکی را تقریباً در هر مقداری، یک افزودنی شیک به اتاق می دانند.

خانه مدرن تاریک

BBVH Architecten از روتردام این ویلای مدرن را در حومه جدید دن هاگ ایجاد کرد. خانه سیاه مدرن دارای معماری پویا با تراس های کنسولی بزرگ است.

رو به اسکله است که مناظری عالی به آن می دهد. به طور کلی، ساختار فولادی در اطراف یک هسته بتنی است. در داخل، دیوارها از چوب پیش ساخته سبک وزن هستند. در واقع، خانه فقط سیاه نیست. دارای پانل های بتونی تقویت شده با الیاف شیشه خاکستری، گچ آنتراسیت و روکش چوبی قهوه ای گرم می باشد.

خانه تمام سیاه

این خانه سیاه و سفید مدرن در زاگرب، کرواسی معاصر است. DVA ساختاری را طراحی کرد که. مساحت 590 متر مربع را پوشش می دهد. در واقع، مالکان از معماران خواستند که دو خانه مدرن سیاه و سفید یکسان طراحی کنند، یکی اجاره داده شود.

هر خانه که توسط یک سری دیوارهای اطراف سایت به هم متصل است، دارای دو عنصر اساسی است: پوسته و غشای شیشه ای. پوسته یا قاب از هسته شفاف محافظت می کند و حریم خصوصی را فراهم می کند.

خانه با تم مشکی

خانه سیاه رنگ شده

با رنگ مشکی می توانید نمای بیرونی خانه خسته کننده را بسیار هیجان انگیزتر کنید. اولین فکر شما ممکن است این باشد که همسایه ها شورش کنند. با این حال، اگر هیچ یک از مقررات HOA را زیر پا نمی گذارید و آن را با دقت انجام می دهید، خانه ای برجسته خواهید داشت.

تمام راه رفتن؟

اولین چیزها: آیا تمام راه را با کل خانه مشکی می روید یا فقط تزئینات؟ اگر در مورد یک خانه کاملا مشکی عصبی هستید، می توانید یک تریم خاکستری تیره و مشکی را انتخاب کنید. فقط حتما امتحان کنید و تست کنید!

سایه های مشکی

همانطور که بسیاری از سایه های سفید وجود دارد، سایه های مختلف رنگ سیاه نیز وجود دارد. برخی دارای ته رنگ قرمز هستند در حالی که برخی دارای ظرافت های آبی هستند. اینجا جایی است که می خواهید نمونه ها را آزمایش کنید. آنها را در ساعات مختلف روز و در انواع مختلف نور مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نسبت‌هایی از رنگ سیاه را با رنگ‌هایی مانند سبز یا قهوه‌ای ترکیب کنید تا رنگ‌های منحصربه‌فرد داشته باشید.

محو شدن

سایه های بسیار تیره رنگ سیاه در طول سال ها به خاکستری محو می شوند. هر چند که جذاب نباشد، باید بیشتر رنگ آمیزی کنید تا سایه سیاهی بکر داشته باشید.

خانه سایدینگ سیاه

اگر سایدینگ را برای خانه مدرن مشکی خود انتخاب می کنید، انتخاب متریال خود را بسیار با دقت انجام دهید. رنگ‌های تیره گرمای بیشتری را نگه می‌دارند و ممکن است لازم باشد شکاف‌های تهویه یا سایر تغییرات ساختاری را در نظر بگیرید. همچنین، بیشتر رنگ های تیره می توانند ظاهری گچی ایجاد کنند که ممکن است در طول زمان چندان عالی به نظر نرسد. در نهایت، درست مانند رنگ، سایدینگ مشکی می تواند در نور خورشید محو شود.

به طور کلی، گزینه های کامپوزیت، الیاف سیمان، چوب و فلز هستند. وینیل در رنگ مشکی خالص موجود نیست.

 

کاخ سیاه و سفید مدرن

سیاه و سفید یک ترکیب کلاسیک است، از جمله برای نمای بیرونی خانه. استودیوی پارازیت رومانیایی این خانه مدرن سیاه را به عنوان یک جعبه تاریک ساخته است. دیوارهای سفید فضاهای نیمه عمومی را مشخص می کند و خانه را با محیط پیوند می دهد.

سیستم حیاط به انتقال فضاهای عمومی و خصوصی کمک می کند. تم سیاه و سفید در خانه ادامه دارد. فضاهای زندگی سفید هستند در حالی که قسمت های خصوصی در قسمت جعبه سیاه محصور شده اند.

تریم خانه سیاه

شاید شما عاشق رنگ باشید اما آماده نیستید که تماماً سیاه شوید. در عوض، تریم مشکی یک راه عالی برای استفاده از رنگ پررنگ به عنوان لهجه است. این خانه آجری سفید انتقالی با تزئینات مشکی حتی چشمگیرتر است. قاب پنجره ها، لوله های تخلیه و درب جلو همگی مشکی خالص هستند و کنتراست قابل توجهی ایجاد می کنند.

خانه مزرعه مدرن سیاه

این خانه مدرن مشکی، برداشت جدیدی از روند خانه های کشاورزی است. این خانه مدولار به جای استفاده از رنگ سفید معمولی، درام تاریک را انتخاب می کند.

روکش چوبی عمودی با رنگ تیره بر ارتفاع تاکید می کند. در واقع، لکه اجازه می دهد تا تغییرات دانه های چوب نمایان شود و جذابیت شیکی را به آن اضافه کند.

در مقابل، ساختمان خاکستری در پشت دارای روکش چوبی افقی است که سنتی تر است.

پسوند خانه مدرن مشکی نوآورانه

یک نمای بیرونی مشکی مدرن می تواند یک انتخاب ایده آل برای گسترش یک خانه موجود باشد. معمار کریستوفر پولی از پوشش پانل های فلزی موجدار سیاه رنگ در بخش گسترش یافته خانه آجری زرد در سیدنی استفاده کرد که در ابتدا در دهه 1960 ساخته شد. پانل ها با خطوط روی سقف قسمت اصلی خانه مطابقت دارند. این به آن احساس تعلق طبیعی می دهد.

این اقامتگاه کلبه‌ای که در جنگل کانادا قرار دارد، از سقف شیب‌دار و خطوط عمودی استفاده می‌کند تا با درختانی که اطراف آن را احاطه کرده‌اند ترکیب شود. در واقع خانه دو سازه است که یکی فضای نشیمن را نگه می دارد و دیگری سوله انباری است.

این کلبه که توسط APPAREIL Architecture طراحی شده است، در نمای بیرونی زاویه دار و سخت است که هیچ سرنخی از نور و هوای داخل خانه ارائه نمی دهد. مناطق جنگلی مکان های بسیار خوبی برای یک خانه سیاه و سفید مدرن هستند زیرا از فاصله دور، خانه با خانه جنگلی تاریک ترکیب می شود.

مزایا و معایب یک خانه مدرن سیاه

مانند هر چیز دیگری، یک خانه مدرن سیاه رنگ مثبت و منفی دارد. قبل از اینکه به سراغ رنگ مشکی بروید، با دقت بخوانید.

جوانب مثبت

این یک خانه قابل توجه می سازد

بدون شک، نمای بیرونی مشکی، خانه را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. شیک است، کمی مرموز است و نیاز به تزیین کمی دارد.

 

این باغ شما را نشان می دهد

چه خانه دارای باغ های آراسته باشد یا در یک جنگل، نمای بیرونی مشکی واقعاً فضای سبز را برجسته می کند. سایه های سبز مختلف برگ ها و گیاهان در اطراف یک خانه مدرن مشکی بیشتر به چشم می خورد.

این یک رنگ خنثی است

درست مانند شلوار مشکی مورد علاقه شما، بیرونی مشکی با همه چیز همراه است. آن را مینیمالیستی نگه دارید یا رنگی را روی قاب پنجره اضافه کنید. اساساً هر چیزی پیش می رود.

منفی

محو می شود

رنگ های تیره و نور خورشید دوستان خوبی نیستند. از این رو، نباید تعجب آور باشد که رنگ مشکی به مرور زمان محو می شود. رنگ تیره روی خانه نیز می تواند تاول بزند. گرمای زیادی را در روز جذب می کند و سپس خنک می شود. چرخه گرما باعث ایجاد تاول می شود.

عیوب را بزرگ می کند

قبل از اینکه خانه خود را سیاه کنید، مطمئن شوید که تمام سطوح صاف و بدون لک هستند. مشکی توجه را به هر گونه تراشه، موج، فرورفتگی یا سایر آسیب های جزئی جلب می کند. آماده سازی دقیق نقاشی کلید است.

داغ می شود

به زبان ساده، مشکی گرما را جذب می کند. یک خانه مدرن مشکی باید با یک اثر گرمخانه مقابله کند، به خصوص در آب و هوای آفتابی و گرم.

 

سوالات متداول

هزینه رنگ آمیزی خانه چقدر است؟

شرکت های خانگی تخمین می زنند که محدوده کلی رنگ آمیزی خانه از 1700 تا 4200 دلار است. میانگین ملی حدود 3000 دلار گزارش شده است. به طور طبیعی، قیمت ها نیز بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است، اندازه خانه شما، نوع نمای بیرونی، به همراه میزان جزئیات و تزئینات نیز بر روی قیمت تأثیر می گذارد. اگر خانه 3000 فوت مربع یا بیشتر باشد، قیمت آن به راحتی می تواند به 10500 دلار و بیشتر برسد.

چرا نباید دیوارهای خود را سیاه رنگ کنید؟

رنگ مشکی کردن دیوارهای بیرونی خانه شما می تواند در زمان فروش مجدد مشکلی ایجاد کند. ممکن است مشکی را جسورانه و غیرممکن شیک بدانید. با این حال، همه احساس یکسانی نخواهند داشت. و رنگ آمیزی نمای بیرونی هزینه بیشتری نسبت به یک اتاق سیاه در داخل خانه دارد. سایه مشکی و براق بودن آن نیز ملاحظات مهمی است. در نهایت، در آب و هوای گرم تر، خنک کردن خانه سیاه هزینه بیشتری دارد.

 

آیا سایدینگ مشکی ایده بدی است؟

اینکه آیا سایدینگ مشکی ایده بدی است یا نه به چند عامل بستگی دارد. اگر سایه زیادی نداشته باشد، در واقع محو می شود. سایدینگ تیره نیز باعث انتقال حرارت می شود. اساساً این بدان معنی است که گرما را جذب می کند و خانه شما را گرمتر می کند. در نهایت، زمانی که سایدینگ گرمای بیشتری را از نور جذب کند، منبسط می شود. در نهایت، اگر نصب به درستی انجام نشود، می تواند باعث خرابی اجزای سایدینگ شود.

 

آیا رنگ مشکی بیرونی خانه را گرمتر می کند؟

در یک کلام بله. رنگ آمیزی خانه به رنگ تیره در واقع آن را داغ تر می کند. طبق گفته آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر (NREL)، رنگ بیرونی تیره مانند سیاه بین ۷۰ تا ۹۰ درصد انرژی خورشید را جذب می کند. سپس آن گرما به داخل منتقل می شود. اگرچه این ممکن است در زمستان خوب باشد، اما در تابستان که نیاز به خنک کردن خانه دارید، مزیتی نخواهد بود.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو