دکوراسیون و معماری داخلی خانه مینیمال فانتزی تعطیلات مادرید به رنگ صورتی

دکوراسیون و معماری داخلی خانه مینیمال فانتزی تعطیلات مادرید به رنگ صورتی

دکوراسیون و معماری داخلی خانه مینیمال فانتزی تعطیلات مادرید به رنگ صورتی : آپارتمان تعطیلات Minimal Fantasy در مادرید تقریبا کاملا صورتی است. استودیوی پاتریشیا بوستوس “جنون زیبایی” را ایجاد کرد تا فضای داخلی چشمگیر و صورتی روشن این آپارتمان قابل اجاره در قلب مادرید ، اسپانیا را ایجاد کند.

استودیوی محلی Patricia Bustos 12 سایه صورتی مختلف را در آپارتمان Minimal Fantasy اعمال کرده است ، که به معنای ارائه جسورانه تری از اجاره معمولی تعطیلات است.

استودیو به سایت دزین گفت: “ما می خواستیم کاری چشم نواز انجام دهیم و از آن غافل نشویم ، زیرا در مادرید پیشنهاد اجاره تعطیلات بسیار زیاد است و اگر می خواهید در اجاره مجدد تکرار شوید ، باید خود را متفاوت کنید.”

سطح این آپارتمان به رنگ صورتی روشن است

این آپارتمان با متراژ 55 متر مربع در داخل یک ساختمان مسکونی دهه 1950 واقع شده است که با میدان پر جنب و جوش Puerta del Sol مادرید فاصله دارد.

این مهمانخانه قبلا فقط در یک اتاق خواب و یک حمام میزبانی می کرد ، اما استودیو پاتریشیا بوستوس نقشه طبقه را دوباره پیکربندی کرد تا بتواند به راحتی گروه های کمی بزرگتر از مسافران تعطیلات را در خود جای دهد.

در طراحی این خانه یک در قوس دار به آشپزخانه نگاه می کند

اکنون دو اتاق خواب و یک حمام اضافی وجود دارد. آشپزخانه نیز از فضای نشیمن جدا شده است تا در صورت لزوم بتواند دو مهمان دیگر بخوابد. با ایجاد تغییرات ساختاری ، استودیو شروع به ایجاد فضای داخلی برجسته آپارتمان کرد – که تقریباً کاملاً صورتی است.

کابینت ها در آشپزخانه اینجا ترکیبی از آبی ، صورتی و طلایی است

این استودیو توضیح داد: “به غیر از توزیع ، که باید عملی بود ، بقیه پروژه یک جنون زیبایی است که بازدید کننده را از منطقه راحتی خود خارج کند و آنها را به رویا برساند.”

ادامه داد: “صورتی در حال حاضر رنگ یک نسل کامل است … نسل شجاع ، کسانی که از تغییر نمی ترسند.”

“صورتی سقوط کلیشه ها را تأیید می کند – همه چیز ممکن است ، هیچ چیز برنامه ریزی شده یا تعیین نشده است و این زیبایی آن است. هیچ قانونی وجود ندارد ، یا بهتر بگویم که هرکسی خاص خود را دارد.”

کوسن های صورتی و پرتاب های خز مصنوعی تخت ها را می پوشاند

در قسمت نشیمن ، رنگ صورتی-حبابی در سراسر دیوارها و سقف اعمال شده است. ورقه ورقه ای صورتی رنگ کف و یک ازاره تیز L شکل را می پوشاند که دور گوشه اتاق می پیچد و روی آن بالشتک های مبل صورتی صورتی قرار دارد.

میهمانان می توانند برای صرف وعده های غذایی در اطراف میز ناهار خوری صورتی شکل بیضی شکل ، که با صندلی های ناهار خوری روکش شده با پارچه صورتی متالیک و با رنگی کم رنگ ، دور هم جمع شده اند ، جمع شوند.

یکی از تخت ها توسط یک سکوی کاشی صورتی پشتیبانی می شود

طرح رنگی تک رنگ در آشپزخانه مجاور ، جایی که کابینت ها با مخلوطی از اشکال هندسی آبی ، صورتی و طلایی پوشانده شده است ، قطع می شود.

صفحات کاشی کاری شده با کاشی های لعاب دار و صورتی مایل به قرمز پوشانده شده اند.

از همین کاشی ها برای روکش میزهای کناری و پایه تشک پشتیبانی در یکی از اتاق های خواب آپارتمان استفاده شده است.

در اتاق خواب دیگر ، تشک به سمت بالای یک تخته گل سرخ صورتی رنگ به سمت بالا رانده می شود. با استفاده از کوسن های نرم و پرتابه های خز مصنوعی به رنگ صورتی-صورتی ، علاقه به بافت بیشتر می شود.

درهای کشویی قوسی را می توان برای نشان دادن حمامهای کاشی صورتی ، به همراه آینه های غرور قاب صورتی و پرده های دوش صورتی براق به عقب کشید.

حمام ها در پشت صفحه های کشویی قوس دار قرار دارند

به جز چند چراغ آویز کروی ، گیاهان پیچک عقب و قطعه هنری نئون ، استودیوی پاتریشیا بوستوس تزئینات زیادی را در آپارتمان لحاظ نکرده است.

برخی از عناصر ، مانند بلوک های پله ای که کتاب ها و خرده ریزهای دیگر را به نمایش می گذارند ، قرار است در La Muralla Roja – یک توسعه مسکن که توسط ریکاردو بوفیل ، معمار اسپانیایی در سال 1968 طراحی شده است ، متمایز شود و به دلیل پیچ و خم راه پله های بهم پیوسته ، متمایز شود.

استودیو اضافه کرد: “[Bofill] فضایی مرموز و بینهایت را با تحول کامل بین 2D و 3D و با چندین عنصر که با توهم نوری بازی می کنند ، ایجاد می کند.”

پرده های صورتی براق و آینه هایی با قاب صورتی حمام ها را کامل می کنند.

چندین معمار و طراح دیگر از استفاده گسترده از رنگ صورتی طفره نرفته اند – سال گذشته ، کودک استودیو فضای داخلی یک رستوران پیتزا وگان در لندن را با فرمدی شیرین و صورتی پوشانده است. مار پلاس آسک همچنین دیوارهای یک مهمانخانه غاری مانند در اسپانیا را با گچ بری صورتی و رویایی شسته است.

 

عکاسی پروژه توسط JC de Marcos انجام شده است.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو