دکوراسیون و طراحی داخلی 10 آشپزخانه جمع و جور

دکوراسیون و طراحی داخلی 10 آشپزخانه جمع و جور

دکوراسیون و طراحی داخلی 10 آشپزخانه جمع و جور : در ادامه مطلب به بررسی ده آشپزخانه جمع و جورطراحی شده توسط معماران که از فضای محدود نهایت استفاده را می کنند میپردازیم . این روزها و در زندگی مدرن همه افراد مجالی برای داشتن یک آشپزخانه بزرگ ندارند ، بنابراین برای آخرین مطلب ها ، ما ده طرح از آشپزخانه های کوک و حداقل را با یک رد پا جمع کرده ایم.

یک راه حل مناسب برای داشتن آشپزخانه کامل کوچک یک آشپزخانه تک جداره است که در آن همه چیز در یک اجرا و در برابر دیوار قرار گرفته است. از طراحی های خلاقانه دیگر شامل آشپزخانه هایی است که در گوشه ها فرو رفته اند ، پشت درها یا حتی آشپزخانه های پاپ آپ پنهان شده اند که در صورت عدم استفاده از هم دور می شوند.این خلاصه سری مطالب است که الهام بصری برای خانه است. در پست های قبلی مربوط به آشپزخانه میله های صبحانه ، آشپزخانه هایی با جزایر ، آشپزخانه های سبز ، آشپزخانه های تراس و آشپزخانه هایی با نورگیر وجود دارد.

 کابینت های خانه جیبی لندن

این خانه در لندن که به درستی خانه جیبی نامیده می شود ، فقط 35 متر مربع مساحت دارد. طراحان Tikari Works آشپزخانه جمع و جور را در امتداد یک دیوار نصب کردند ، یک نورگیر در بالای آن نور طبیعی را تأمین می کند.

کابینت های تخته سه لا سفارشی ساخته شده توسط Uncommon Projects فضای ذخیره سازی از جمله اجرای واحدهای بالای پیشخوان را با درهای کشویی فراهم می کند که همه چیز را از گجت ها گرفته تا پریزهای پلاگین پنهان می کند و به پیشخوان اجازه می دهد بدون درهم و برهمی باقی بماند.

کابینت های میکرو آپارتمان های لایف کره

مانند دیوارهای این آپارتمان کوچک در سئول ، کره جنوبی ، فضای ذخیره سازی در این آشپزخانه کوچک با چوب توس کم رنگ پوشانده شده است.

آشپزخانه دارای یک سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل و یک زیر بشقاب مینیاتوری در زیر یک دستگاه استخراج کوچک استیل است. دو قفسه توس باز مانده اند و به صاحب فضا اجازه می دهد ظروف سفالی خود را به نمایش بگذارد.

این باعث ایجاد یک لمس ساده و تزئینی می شود و طرح ساده کابینت های چوبی را از بین می برد.

کابینت های آپارتمان استودیویی فرانسه

یک دیوار خمیده با روکش های چوبی پوسته پوسته شده ، این آپارتمان استودیویی پاریسی را که فضای آن بسیار مناسب است تزئین می کند. طراح Pierre-Louise Gerlier برای صرفه جویی در فضا در فضای داخلی با نقشه باز ، آن را در یک پارتیشن ساخته است.

کابینت هایی با رنگ سبز روشن و بهاری بالای یک سینک ظرفشویی و یک بشقاب کوچک نشسته اند. دیوار پشت محوطه آشپزخانه به صورت بتونی درآمده که در تضاد با پریزهای برنجی است.

صندلی مبارز انتخاباتی با رنگ نارنجی روشن رنگ دیگری به فضا می بخشد.

کابینت های خانه کازا مامی

خانه های تعطیلات غالباً به آشپزخانه های کاربردی اما کم مصرف نیاز دارند و این آشپزخانه در صحرای کالیفرنیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. Designers Working Holiday Studio هنگام ایجاد این آشپزخانه از چوب کم رنگ نشانه هایی را از طراحی ژاپنی و اسکاندیناوی گرفته است.

کابینت ها و کشوها به جای دسته سوراخ دارند. یک میز کافه سیاه و صندلی های باریک و کوچک ، رنگ های سیاه و سفید سینک ، یخچال و وسایل آشپزی چدنی را انتخاب می کند.

کابینت های آشپزخانه خانه ال کامارین

کمدها و قفسه های سفید روشن به این آشپزخانه کوچک آرژانتینی احساس آرامش بخش و سبک می بخشد. مبلمان داخلی فضای ذخیره سازی زیادی را به آشپزخانه کوچک کنار بالکن قفس شده اضافه می کند.

یک میز کوچک می تواند جمع شود تا فضای غذاخوری ایجاد شود و یخچال و ماشین لباسشویی نیز در پشت درها پنهان شده است.

آشپزخانه فانتزی آپارتمان مینیمال اسپانیا

تنها چیز حداقل در آپارتمان مینیمال فانتزی ردپای آشپزخانه است که در یک دیوار در آپارتمان کاملا صورتی ساخته شده است.

کابینت های رنگارنگ دارای اشکال هندسی و رنگ های آبی هستند که رنگ صورتی یکنواخت را می شکند. یک سینک ظرفشویی کوچک به رنگ صورتی کم رنگ روی یک پیشخوان کاشی صورتی قرار دارد. چراغ های کروی دیواری احساس جشن را ایجاد می کنند.

کابینت های خانه ماجاماجا فنلاندی

Majamaja یک کابین خارج از شبکه در ساحل فنلاند است که به عنوان خانه ای برای تعطیلات توسط معمار Pekka Littow ایجاد شده است.

وی ترفندهای هوشمندانه ای برای صرفه جویی در فضا مانند مبلمان تاشو و آشپزخانه ای اضافه کرد که در صورت عدم استفاده می تواند پشت درهای تخته سه لا پنهان شود. درها دارای قفسه هایی مطابق با بالای ظرفشویی ، اجاق گاز و اسپلش بک از جنس استنلس استیل هستند.

آشپزخانه خانه ی بروکلین لافت

این آپارتمان استودیویی سابق در بروکلین در حدود یک تخته سه لا چند منظوره دوباره سازماندهی شد. در آشپزخانه ، جایی که با سنگ مرمر خاکستری و سفید پوشانده شده است ، کابینت و صفحات میز تشکیل می شود.

این ماژول هم اجاق گاز از زمان و یک اجاق گاز و هم یک اجاق داخلی را در خود جای داده است. قفسه های باز احساس یک ویترین را می دهد و به صاحبان آن دسترسی آسان به ظروف و ظروف آشپزی را می دهد.

کابینت های آشپزخانه سانوا ژاپن

مارک ژاپنی Sanwa این آشپزخانه کوچک را که از بامبو ساخته شده است ، مخصوصاً برای خانه های کوچک طراحی کرده است. وقتی بسته است ، آشپزخانه به عنوان یک میز کار جمع و جور عمل می کند.

یک موتور الکتریکی داخلی درب آن را باز می کند تا آن را به یک آشپزخانه کاملاً کاربردی با امکانات آشپزخانه و شستشو در یک واحد تبدیل کند. این آشپزخانه یکی از مجموعه آشپزخانه های جمع و جور با نام تجاری است.

کابینت های خانه تعطیلات کوچک هلند

چوب کم رنگ با چوب سیاه روبرو می شود تا یک طرح آشپزخانه مجسمه ای و چشمگیر در این خانه تعطیلاتی هلندی ایجاد کند.

این خانه به گونه ای طراحی شده است که “از نظر مکانی” کارآمد باشد و از هر سانتی متر استفاده کند. این را می توان در آشپزخانه کمد مانند نیز مشاهده کرد ، که دارای کابینت های سفارشی تمام قد است که توسط معماران داخلی i29 و کریس کولاریس طراحی شده است تا فرم گرافیکی خانه را تکرار کند.

 

 

 

 

طراحی داخلی 10 آشپزخانه

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو