دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه نان پینوکیو

دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه نان پینوکیو

دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه نان پینوکیو : فروشگاه پینوکیو یک نانوایی کوچک در ژاپن است که دکوراسیون داخلی آن به رنگ نان تزئین شده است.استودیوی طراحی I IN از رنگ های گرم و طلایی برای تزئین نانوایی پینوکیو در یوکوهاما ژاپن استفاده کرده است که نان و شیرینی ها را در قفسه های مینیمال به نمایش می گذارد.پینوکیو با ابعاد فقط 4.2 متر عرض ، در جلوی ایستگاه قطار اوگوچی نشسته و برای تطبیق با غذاهای لذیذ فروخته شده تزئین شده است.

پروژه کوچک نانوایی ، که من آن را Icon Small (آیکون کوچک) نیز می نامم ، در فهرست کوتاه Dezeen Awards 2020 در رده داخلی کوچک خرده فروشی قرار گرفته است.

تصویر بالا: پینوکیو برای مطابقت با خوراکی های فروخته شده در داخل تزئین شده است. بالا: عرض نانوایی فقط 4.2 متر است

I IN گفت: “اگرچه فضا به شدت محدود بود ، اما فروشگاه از وی خواسته بود تا از نمای و نمای داخلی هویتی قوی برخوردار باشد.”

استودیو اضافه کرد: “بافت های شفاف و نرم که کیفیت و رنگ نان را بیان می کنند ، هم در داخل و هم در خارج از فروشگاه پخش می شوند.”

“این بیانگر جذابیت نرم خود نان است و به مشتری این امکان را می دهد تا دنیای نان را با تمام بدن احساس کند.”

 

پینوکیو را با قلم باریک و بدون سریف بالای درگاه املای کلمات می دهیم

دیوارهای داخلی و خارجی در یک ماده بافتی ارائه شده است که با رنگ طلایی رنگ شده است ، مانند پوسته نان تازه پخته شده یا یک کروسان پوسته پوسته.

دیوارهای داخلی و خارجی در یک ماده بافت ارائه شده است

پینوکیو را به صورت قلم باریک و بدون سریف بالای درگاه وسیع و مربع شکل می نویسیم. درهای لعاب دار در عمق دیواره های ضخیم بیرونی قرار گرفته اند.

این استودیو گفت: “یک گچکار که در هنرهای نمایشی کار می کند با ما همکاری کرد.” “در کنار رنگ واضح ، سطح دارای یک بافت متراکم و پررنگ است.”

در داخل ، سقف ها متناسب با دیوارهای پوسته رنگ رنگ آمیزی شده اند.یک راهرو از تخته های کف چوبی در وسط مغازه جریان دارد و در کنار آن راهروهایی از کف قرار گرفته اند که با ظرافت اسفنجی و در رنگ های از قبل رنگ آمیزی شده اند.

 

فضای داخلی نانوایی دارای دیوارهایی به رنگ پوسته است

این نانوایی تنها 30 متر مربع فضای کف دارد ، بنابراین طراحان فضای داخلی بدون درز و تصفیه را ایجاد می کنند که روی محصولات تمرکز دارد.

دو ردیف از حداقل قفسه های شناور ساخته شده از چوب در امتداد هر دو دیوار و گوشه گوشه اجرا می شوند. نورافکن های سقف و زیر بالاترین قفسه ها کالاهای پخته شده را با درخششی نرم غسل می دهند.

در دکوراسیون داخلی فروشگاه نان پینوکیو دو ردیف از حداقل قفسه های شناور دیوارها را پوشانده اند

مستقر در توکیو ، I IN یک استودیوی طراحی است که در سال 2018 توسط Yohei Terui و Hiromu Yuyama تاسیس شد.

نانوایی های بیشتری که فضای داخلی کافی برای خوردن دارند ، شامل این نانوایی صورتی شکر در اوکراین و فروشگاه آرد و نانوایی صنعتگر در کانادا است که با سایه های کارامل رنگ آمیزی شده است.

عکاسی پروژه توسط Tomooki Kengaku انجام گرفته است.

مشخصات پروژه:

کارفرما پروژه : یوکوهاما شوکوسان

معمار پروژه : دفتر معماری و دکوراسیون داخلی I IN

مجریان پروژه : لگورتا

طراحی روشنایی پروژه : I IN

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو