دکوراسیون منزل تابستانی جایی که می خواهید 4 فصل در آن اقامت داشته باشید

دکوراسیون منزل تابستانی جایی که می خواهید 4 فصل در آن اقامت داشته باشید

دکوراسیون منزل تابستانی جایی که می خواهید 4 فصل در آن اقامت داشته باشید : بعد از ماه ها تحصیل یا کار ، همه دوست دارند تعطیلات خوبی داشته باشند. در اینجا ، تنظیمات به طور کلی به دو تقسیم می شوند: اول ، کسانی که می خواهند در هتل تعطیلات بگذارند ، و دوم ، کسانی که می خواهند در تابستان تعطیلات خود را بگذرانند. اگرچه تعطیلات هتل در ابتدا جذاب تر به نظر می رسد ، هرچه مدت زمان بیشتری در هتل می گذرد ، تعطیلات بیشتر کسل کننده می شود و افراد برای استفاده از فرصت های هتل و وزن اضافه شده ، آگاهانه خود را در هتل زندانی می کنند. در نتیجه این زندان می تواند تعطیلات را آزار دهنده کند. به همین دلیل ، در سالهای اخیر گزینه کلبه در اینجا به یکی از گزینه های محبوب تعطیلات ، به ویژه در منطقه های ساحلی تبدیل شده است.

کلبه هایی که در آن ها انتخاب های زیادی مانند منزل ، باغ یا مجتمع دارید ، با توجه به طراحی خانه های تابستانی ، با گزینه های اجاره ای فصلی یا چند روزه و همچنین خرید ، به روش های مختلفی برنامه ریزی شده اند. هنگام انتخاب یک کلبه مناسب ، بسیاری از فاکتورها مانند محل قرارگیری کلبه ، وضعیت دیوارهای آن ، همجواری آن با دریا یا بازار در نظر گرفته می شود. با این حال ، این عوامل مواردی است که باید قبل از خرید خانه در نظر گرفته شود و نحوه تزئین خانه تابستانی پس از خرید خانه وجود دارد. در این مرحله ، به عنوان تیم معماری و دکوراسیون داخلی پویانو ، ایده ها ، توصیه ها و مثال هایی را به شما ارائه می دهیم.

ایده های عملی که می توانید در دکوراسیون خانه تابستانی استفاده کنید

دکوراسیون منزل در خانه تابستانی و همچنین خانه خود مهم است. به طور خاص ، هماهنگی نظم تزئینی از نظر روانشناسی به طور مثبتی بر شما تأثیر می گذارد. در این زمینه ، اگر شما نیاز به ارائه برخی توصیه های رنگی دارید که می توانید در دکوراسیون منزل تابستانی خود استفاده کنید ، ما ابتدا می توانیم رنگ دیوار زرد لیمویی را توصیه کنیم. به دلیل تناژهای رنگی که دارد ، رنگ زرد لیمویی درست مانند فصل تابستان به محیط انرژی و مثبت می بخشد. نقاشی ای که به دیوار زرد لیمویی خود آویزان کنید ، این هماهنگی را بیش از پیش افزایش می دهد.

رنگ بعدی در دکوراسیون داخلی خانه که در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، رنگ آبی روشن است که حتی هنگام خواندن نام آن لبخندی بر لب می ماند. از آنجا که تابستان دوره ای است که طبیعت را در پر جنب و جوش ترین حالت خود می بینیم و آسمان را صاف تر می داند ، آبی آبی بخشی از دکوراسیون خانه تابستانی شما می شود و هماهنگ با فصل تابستان است.

مواردی که می توان در تنظیم یک خانه تابستانی در نظر گرفت

یکی از مواردی که در دکوراسیون منزل کلبه خود باید به آن توجه کنید این است که کلبه خود را با وسایل زیاد غرق نکنید. لازم نیست نگران خرید بیش از حد اقلام باشید ، زیرا اقلام اضافی هم هزینه اضافی برای شما است و هم به دلیل اثر گرما برای مدت طولانی در خانه نمی مانید ، در این زمینه درک مینیمالیستی مناسب خواهد بود برای خانه تابستانی شما.

مکان اصلی که در اینجا باید به آن توجه کنید باید سازماندهی مکانهایی باشد که در طول روز وقت بیشتری را در آنها خواهید گذرانید ، مانند بالکن ، باغ یا آلاچیق. نشاط و انرژی فصل تابستان نیز فرصت خوبی برای پرورش گیاهان و باغچه شما خواهد بود. ما توصیه می کنیم که گیاهان بازیگر اصلی در دکوراسیون خانه تابستانی شما باشند. این برای جیب شما و قلب شما مفید خواهد بود ، خصوصاً اگر یک سرگرمی جدید پیدا کنید و هزینه های غذایی خود را از طریق کشاورزی ارگانیک کاهش دهید ، اصطلاحاً درگیر شدن با اشکالات.

تابستان فصل مورد علاقه بسیاری از مردم است. اما یک جنبه آزار دهنده از تابستان وجود دارد و آن حشرات است. پشه ها و مگس های سیاه ، که تعداد آنها به ویژه در فصل تابستان افزایش می یابد ، ممکن است شما را ناراحت کند. توصیه می کنیم قبل از خراب شدن روحیه ، پشه بندها را روی پنجره ها و درب بالکن نصب کنید تا آنها را دور نگه دارید.

پشه بند خوب ، ما با حشرات مبارزه می کنیم. اکنون زمان مبارزه با گرمای تابستان است. با افزایش گرم شدن کره زمین در سال های اخیر ، خرید یک کولر گازی که می تواند مناطق زیادی را تحت تأثیر قرار دهد بسیار مهم است تا بتواند دمای محیط خود را در دمای اتاق شناخته شده در برابر دمای شکسته کننده نگه دارد.

نمونه هایی از دکوراسیون منزل تابستانی که نمی خواهید ترک کنید

در سال های اخیر خانه های تابستانی از نظر طراحی بیرونی به طرق مختلف ساخته شده اند. این نوع خانه تابستانی؛ خانه های ژاپنی ، خانه های چوبی و خانه های سنگی نمونه هایی از آن هستند. تنظیم دکوراسیون منزل با توجه به این انواع مختلف باعث افزایش هماهنگی کلبه شما می شود. به عنوان مثال ، اگر خانه تابستانی شما به سبک ژاپنی است ، می توانید خانه خود را با گیاهان ژاپنی تزئین کنید.

به تعطیلات تابستانی با خانواده یا دوستان خود فکر کنید. این تعطیلات هیچ چیز مانند داشتن یک مکالمه عمیق در بالکن نیست و اگر خانه تابستانی شما یک اتاق زیر شیروانی داشته باشد ، یک صندلی تاب که در بالکن قرار می دهید بسیار خوب کار خواهد کرد.

به خصوص اگر دیدگاه وجود داشته باشد ، هیچ کس در دنیا آرامش بیشتری از شما ندارد. وقتی مکالمه تمام شد ، وقتی می خواهید چرت بزنید ، همچنین خوشحال خواهید شد که آرام روی این صندلی گهواره دراز بکشید و یک چرت کوتاه بزنید. شخصاً هنگام نوشتن این مطالب لبخندی بر لب داشتم و نمی توانم تصور كنم كه ساخت این دكوراسیون چقدر راضی كننده باشد.

بله ، غیرممکن است که اینقدر در مورد بالکن صحبت نکنید و در مورد اتاق نشیمن ، اتاق ها و آشپزخانه صحبت نکنید. برای این گوشه های خانه ، همانطور که در بالا نوشته شده است ، تصمیم درستی برای انتخاب رنگهایی مناسب روحیه تابستان خواهد بود و علاوه بر استفاده از گیاهان در دکوراسیون ، بقیه تزئینات را می توان در همان تزئین کرد راهی که خانه خود را تزئین می کنید. در همین راستا ، ما به شما توصیه می کنیم نگاهی به مطالبی بیندازید که قبلاً به عنوان تیم معماری و دکواسیون داخلی پویانو  در خانه آماده کرده ایم.

امروز ما نکات ، ایده ها و مثال هایی در مورد تزئینات خانه تابستانی برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات دقیقتر و دریافت مشاوره ، می توانید از طریق آدرس ها و شماره تماس های داخل سایت با پویانو در ارتباط باشید.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو