دکوراسیون منزل به سبک لاگوم زندگی در تصمیم گیری:سبک لاگوم در معماری داخلی

دکوراسیون منزل به سبک لاگوم زندگی در تصمیم گیری:سبک لاگوم در معماری داخلی

دکوراسیون منزل به سبک لاگوم زندگی در تصمیم گیری:سبک لاگوم در معماری داخلی : سبک یا کلمه لاگوم یعنی چی؟ یا سبک زندگی لاگوم چیست؟ اگر از پاسخ چنین سوالاتی تعجب می کنید ، ما در پویانو این سبک و رمزهای عبور دکوراسیون را برای شما بازگو می کنیم. در واقع ترفندها و تمام جزئیات مربوط به دکوراسیون منزل به سبک لاگوم با هم هستند … لاگوم اصل سوئدی ، که یک مفهوم دانمارکی مانند hygge و lykke است ، همچنین یک فلسفه زندگی مناسب برای قرن 21 محسوب می شود.

لاگوم به چه معناست؟

کلمه سوئدی به معنای “نه خیلی کم و نه زیاد” مبتنی بر این ایده است که بیش از حد نیاز مصرف نکنید ، اما خود را از چیزهایی که دوست دارید محروم نکنید ، که یعنی  بتواند ذهن شما را درگیر کند.

سبک زندگی لاگوم

در این فلسفه ، زندگی پایدار بسیار مهم است. بنابراین ، لازم است روند زندگی سبز که به طبیعت احترام می گذارد و مصرف آب و انرژی را به حداقل می رساند ، اتخاذ شود. با توجه به اینکه ایده همیشه احساس بهتر بودن برای افراد خوب است ، فلسفه زندگی لاگوم یک سبک زندگی عالی و راحت را در خانه ایجاد می کند.

دکوراسیون خانه سبک LAGOM

در این زمینه دکوراسیون داخلی ، خانه ها نیز باید در تعادل خاصی قرار بگیرند. بنابراین همه چیز باید سر جای خودش باشد و در این کار زیاده روی نکنید. به عنوان مثال ، همه چیز را ساده کنید ، از چیزهایی که استفاده نمی کنید خلاص شوید و گاهی اوقات با خودتان تنها باشید. وقت را تنها بگذرانید.

فقط در لحظه زندگی کنید ، بر آنچه شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. از مواد طبیعی استفاده کنید ، حداقل باشید. خانه شما حاوی همه چیزهایی است که شما نیاز دارید ، اما آنها را طوری قرار دهید که شلوغ نشوند. از گیاهان سبز زیاد استفاده کنید ، جایی برای بلند بلند نگذارید.

نکات دکوراسیون منزل به سبک لاگوم LYGOM STYLE

  • از چوب های سبک مانند بامبو ، راش و بلوط استفاده کنید.
  • بیرون را به داخل دعوت کنید ، جایی برای گیاهان پهن برگ فراهم کنید.
  • مبلمان را با حداقل فرم انتخاب کنید.
  • اجازه ندهید که فضای خانه بهم ریخته شود.

انطباق سبک لاگوم با خانه خود

داشتن یک زندگی متعادل و آرام با مبلمان بسیار کمتری به اندازه فضای زندگی یا کار مهم است. رنگهای خنثی ، مبلمان چوبی ، کفهای سفید و مبلمان کاربردی که در نقاط کلیدی قرار می دهید ، هم فضا را تازه می کنند و هم باعث افزایش قابلیت می شوند.

مرتب بودن مرتب دشوار است ، اما جو نامنظم با گذشت زمان انرژی شما را تخلیه خواهد کرد. نگاه مداوم به این آشفتگی می تواند ذهن شما را خسته و بر توانایی های شما تأثیر بگذارد. برای دوستداران لاگوم ، ذخیره سازی مناسب همه چیز است. هنگام استفاده از محصولی ، به محل زندگی خود و نیاز به آویز ، کشو یا قفسه بندی فکر کنید. ایده ساده است: با قرار دادن مکان به هر مورد ، می توانید به راحتی آنچه را که دیگر نمی خواهید یا نیاز ندارید ، شناسایی کنید.

چند نمونه از اکسسوری و تزئینات خانه به سبک و سلیقه LAGOM

 

سبک در دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو