دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری؛ دیده خواهید شد، اگر…

دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری

دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری؛ دیده خواهید شد، اگر…

خریدار اگر باشید، کیفیت اجناس یک فروشگاه را از روی نام و آوازه قضاوت خواهید کرد، اما اگر خریداری باشید که فقط به چشم های خودش اعتماد دارد، تا از فروشگاه دیدن نکنید، قضاوتی در کار نیست. این جاست که دکوراسیون یک فروشگاه، نسبت به نام و آوازه آن اهمیت بیش تری پیدا می کند و خصوصا برای شناخته شدن برندها یا کسب و کارهای نوپا در حیطه دکوراسیون داخلی، حرف اول را می زند. ساده ترش می شود این که اگر کسی دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری یا لوازم دکوری شما را نپسندد، بعید است به سلیقه تان اعتماد کند. می خواهید دیده شوید؟ کاری کنید که شما را ببینند! اجازه دهید به جای شما، دکور فروشگاهتان با خریدار حرف بزند. این گونه خواهد شد، اگر…

این جا شو برقرار است!

قرار است دیده شوید، پس باید بساط دیده شدنتان را فراهم آورید. یک شو بر پا کنید و بگذارید برای دیدن هم که شده، پا به فروشگاهتان بگذارند. خوش آب و رنگ ها و ترندها را پشت ویترین بگذارید، از نورپردازی قوی و حرفه ای استفاده کنید و اجناس داخل فروشگاه را طوری قرار دهید که از نظر دور نمانند. روی نقاطی که بیش تر در دید مشتریان هستند، بیش تر تمرکز کنید و کاغذ دیواری ها را طوری به نمایش بگذارید که خصوصیات شاخصشان مثل برجستگی ها، رنگ های متالیک، بافت ها و… به خوبی دیده شوند.

مثل حرفه ای ها دکور کنید

همان کاری را کنید که حرفه ای ها می کنند. اجناس را خشک و خالی و به صورت رندوم یا روتین کنار هم نچینید. به جای این کار می توانید چیدمان خاصی به آن ها دهید. به عنوان مثال، یک ست پیشنهادی از کاغذ دیواری، کفپوش، مبلمان و… بچینید. لزومی ندارد همه اجناس را با این چیدمان به نمایش بگذارید، اما دست کم برای چیدمان ویترین و جدیدترین نمونه ها وقت بگذارید.

کانتر: جادوی ورودی

کانترها در نزدیک ترین قسمت به درب ورودی قرار دارند و این به خوبی گویای اهمیت آن ها در جلب نظر مشتری است. کانتر، نقش قوی ترین عنصر دکوری یک فروشگاه را بازی می کند و طراحی آن باید قابل توجه باشد. مشتری ها قرار است از پشت کانتر با شما ارتباط برقرار کنند، پس کاری کنید با اولین نگاه به نزدیک ترین بخش فروشگاه، جادو شوند!

دیسیپلین و این جور داستان ها!

فروشگاهی که چیدمان مرتب و مشخصی نداشته باشد، یک کابوس است، آن هم نه فقط برای شما، بلکه برای مشتری های با ارزشی که نمی خواهید از دست دهید. یک قاعده کلی در طراحی داخلی و چیدمان فروشگاه وجود دارد: هر چیزی را سر جایش بچین. این قاعده را می توانید خیلی ساده به اجرا در آورید یا به همین سادگی با مشتری ها خداحافظی کنید.

هارمونی

هارمونی یا همان هماهنگی خودمان از آن صیغه هاست که شاید نه در همه فروشگاه ها، اما بدون شک در فروشگاه کاغذ دیواری اهمیت دارد. هارمونی به ساده ترین زبان ممکن یعنی کاغذ دیواری متالیک سلطنتی نباید در کنار پوستر دیواری کودکانه طرح دیزنی با پس زمینه رنگارنگ قرار بگیرد. سعی کنید تم های مشابه و رنگ های یک طیف را کنار هم بگذارید و همچنین کاغذ دیواری های طرح دار را از انواع ساده جدا کنید.

خلاق باشید!

چیدمان ساده را همه بلدند و اگر قرار بر دیده شدن با این سبک چیدمان بود، همه فروشگاه ها پر از مشتری بودند. تفاوت فروشگاه های موفق و خوش نام در خلاقیتی است که جهت نمایش و عرضه اجناس و محصولات خود به خرج می دهند. سعی کنید یک تم خاص برای فروشگاه خود انتخاب کنید. روی نحوه نصب و نمایش کاغذ دیواری ها فکر کنید. از طرح های ترکیبی و ست های پیشنهادی کمک بگیرید و با عناصر دکوری، مانند سکو، دیوارکوب، استند و… به ماجرا جذابیت بیش تری دهید.

در ادامه می توانید تصاویر دیگری از دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری مشاهده کنید. موفق باشید.

دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری
دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری
دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری
دکوراسیون فروشگاه کاغذ دیواری

 

تحریریه معماری و دکوراسیون پویانو | اکبری