دکوراسیون ساعت فروشی : اصول کار طراحی دکوراتیو زمان

دکوراسیون ساعت فروشی : اصول کار طراحی دکوراتیو زمان

تا به حال زمان را طراحی کرده اید؟ خوب، شاید عجیب به نظر برسد اما وقتی قرار است دکوراسیون ساعت فروشی را طراحی کنید، عملا با طراحی دکوراتیو زمان رو به رو هستید. جایی که عقربه ها همه و همه در حرکت هستند و گذر زمان در همه عناصر فضا احساس می شود، باید به گونه ای طراحی شود که درخور عملکرد باشد. شما نمی توانید دکوراسیون یک ساعت فروشی را مثل دیگر فروشگاه ها انجام دهید، مگر این که واقعا زمان را نشناسید!

مسلما یک سری از اصول در طراحی فضای داخلی فروشگاه های مختلف یکسان هستند. در حقیقت می توان این طور گفت که کلیت اصول تقریبا مشابه است و تنها جزییات هستند که کمی تفاوت دارند. اگر می خواهید طراحی داخلی یک ساعت فروشی را به بهترین شکل انجام دهید، باید به دنبال اجرای دکوری باشید که همه را شگفت زده کند. این کار را می توان از برندها یاد گرفت. برندها همیشه برای طراحی داخلی فروشگاه های عرضه محصولات خود هزینه می کنند و همه چیز را حساب شده پیش می برند. شاید یکی از رموز موفقیت برندها همین توجه صاحبین آن ها به جزییات است. شما هم می توانید با توجه به ساده ترین اصول کار، نتیجه مشابهی بگیرید. برای آشنایی با این اصول، همراه پویانو باشید.

با یک ایده مشخص جلو بروید

یک روزه نمی توان تصمیم گرفت که باید با دکور یک مغازه ساعت فروشی چه کرد. شما نیاز به ایده دارید. ایده تان هم باید جذاب تر از کلیشه ها باشد. هر چیزی که قبلا اجرا شده، احتمالا دیگر نتیجه نخواهد داد. به دنبال این باشید که یک اتفاق جدید به وجود آورید. حتی اگر از عکس ها الهام می گیرید، در نهایت باید ایده تان را خودتان شکل دهید. هیچ وقت بدون ایده قبلی به سراغ اجرا نروید. با خودتان فکر کنید چه دکوری می تواند ساعت های فروشگاه را در جذاب ترین حالت نمایش دهد و بعد برای اجرای آن تصمیم بگیرید.

متناسب با عملکرد فضا دکور کنید

نباید این طور باشد که یک ایده را از جای دیگری بردارید و به دکوراسیون ساعت فروشی وصله نمایید. مطمئنا ایده ای که مال جای دیگر و عملکرد دیگر باشد، هر چقدر هم جذاب به نظر برسد، در نهایت با فضا تناسبی نخواهد داشت. شما می توانید یک ایده جالب را طوری تغییر دهید که با عملکرد ساعت فروشی متناسب شود. فکرهای بقیه را بردارید و روی آن ها کار کنید، اما نهایتا توجه داشته باشید که نتیجه باید با عملکرد فضا بخواند. اگر ساعت فروشی طراحی می کنید، باید ایده تان عملکرد را نشان دهد.

روی طراحی ویترین وقت بگذارید

ویترین از مهم ترین قسمت های دکوراسیون یک فروشگاه است. یک فروشگاه از طریق ویترین خود حرف می زند. صد البته این قضیه برای ساعت فروشی ها خیلی مهم تر خواهد بود. ویترین ساعت فروشی باید به گونه ای طراحی شود که توجه را به خود و فضای داخل جلب کند. مجموعه ای از بهترین ایده ها برای طراحی ویترین لازم است تا این مهم به نتیجه برسد. این یعنی خوب است بهترین قسمت ایده خود را برای ویترین در نظر بگیرید و به قول معروف برای طراحی آن سنگ تمام بگذارید.

از نورپردازی مناسب در دکوراسیون ساعت فروشی کمک بگیرید

نورپردازی را باید به عنوان مرحله ای شناخت که در نهایت به کار طراحی پایان داده و نتیجه را شکل می دهد. برای یک ساعت فروشی که جزو فروشگاه های نیازمند دکوراسیون لوکس به شمار می رود، نورپردازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید کاری کنید که ساعت ها بیش تر به چشم بیایند و نور دقیقا همان چیزی است که برای این کار نیاز خواهید داشت. شما باید بدانید کدام قسمت ها را باید بیش تر مد نظر قرار دهید و نور را به چه صورت و با چه میزان بتابانید تا نمایش ساعت های فروشگاه را تکمیل کنید.

 

 

 

 

تحریریه پویانو