دکوراسیون رنگ سبز و ایده های سال 2020

دکوراسیون رنگ سبز و ایده های سال 2020

همه ما می دانیم که رنگ ها تاثیر شگرفی بر حال و هوای زندگی می دارد. در واثع انگار این رنگ های هستند که جهان ما را می سازند. این میان ، رنگ سبز برای ما جایگاه خاصی دارد. این رنگ مادر طبیعت برای ما الهام بخش زندگی و تولدی دوباره است. رنگ سبز در دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری دارد . می توان گفت شاید یکی از پرکاربرد ترین رنگ های دکوراسیون بعد از رنگ قهوه ای و طوسی رنگ سبز است. به همین دلیل ما برا آن شدیم که امروز در پویانو با جدیدترین مدل ها و عکس های دکوراسیون رنگ سبز در کنار شما باشیم. در ادامه شما با انواع ایده های شیک و مدرن کوراسیون رنگ سبز آشنا میشوید.

برای این که سبز را به بهترین شکل در دکوراسیون فضاهای مختلف منزل خود به کار ببرید و سیار رنگ ها را به خوبی با این رنگ هماهنگ کنید، لازم است چند نمونه طراحی داخلی ماهرانه با این رنگ را از نظر بگذرانید، نقاط قوت آن ها را به خاطر بسپارید، از آن ها ایده بگیرید و مواردی را که دوست دارید، در خاطر نگه دارید. ما چندین نکته دکوراسیون داخلی با رنگ سبز را در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد و جذابیت هر یک را با شما در میان خواهیم گذاشت.

چرا رنگ سبز در دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم؟

سبز رنگ آرامش و روستا،‌ رنگ درختان و چمن زار است. سبز تعادل و هارمونی را القا می کند و بعضی اوقات برای شرح طبیعت و ایجاد امید استفاده می شود. حضور رنگ سبز در دکوراسیون داخلی باعث می شود طراوت و تازگی به منزل شما بیاید. رنگ سبز، یک رنگ سرد است که انرژی مثبت و حس آرامش را به وجود می آورد. شاید شما هم دوست داشته باشید از خصوصیات اعجاب انگیز این رنگ در چیدمان منزل خود بهره ببرید.

 

گیاهان سبزرنگ در دکور خانه

اولین قدم در راه اینکه شما به دکور رنگ سبز نزدیک شوید ، استفاده از گدان و گیاه است. اگر شما دوست دارید که کمی رنگ سبز وارد خانه کنید گلدان های پراز گیاه خیلی سریع و ساده به شما کمک میکنند تا تم دوست داشتنی سبز را در خانه خود داشته باشید. اما با این حال نیاز به مراقبت و نگهداری شما دارد. در این تصویر می بینید که تنها یک مبل سبز رنگ وجود دارد اما آن را با همنشینی کنار گلدان ها هماهنگ کرده است.

کاغذ دیواری رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری پوششی مناسب برای دیوار و یکی از تاثیر گذار ترین موارد در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. سال ها است که از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. کاغذ دیواری های مقاوم در مقابل آب و رطوبت به راحتی با دستمال نمناک تمیز شده و نگه داری از آن ها بسیار ساده است و اگر از مواد طبیعی تهیه شده باشند برای سلامت انسان هیچ گونه خطری ندارند. هم چنین از کاغذ دیواری می توان به عنوان عایقی برای گرما و صدا نیز استفاده کرد. زمانی که کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار مورد استفاده قرار بگیرد فضایی مدرن ایجاد کرده و در دکوراسیون خانه بسیار تاثیر گذار است. شما می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح ها و رنگ های متنوعی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، اما کاغذ دیواری به رنگ سبز برای این منظور انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. با توجه به رنگ های متناسب با تنالیته های متنوع رنگ سبز می توانید فضایی زیبا، شیک و آرام در خانه بسازید.

چند نمونه ترکیب رنگی سبز در دکوراسیون

در مورد ترکیب رنگی در مطالب پویانو زیاد صحبت کردیم در ادامه می خواهیم چند ترکیب رنگی کمتر استفاده شده در دکوراسیون را به شما نشان بدهیم. و شما ببینید که می شود سبر را با این رنگ ها نیز ترکیب کرد.

ترکیب رنگ سبز و صورتی

در این تصویر ببینید که یک دیوار رنگ سبز تیره برای اتاق خواب انتخاب شذه است. شاید فکرش را هم نمی کردید که ترکیب این رنگ با زرد خردلی و صورتی چطور از آب در بیاید. اما می بینید که یک دکوراسیون خاص و متفاوت را خلق کرده است.

سبز نعنایی با گلبهی

انتخاب کابینت سبز آن هم از نوع کلاسیک جسارت بالایی می خواهد اما در عوض آن شما یک آشپزخانه بی نظیر خواهید داشت. در این تصویر هم میبیند که استفاده از یک قالیچه با رنگ گلبهی جذابیت آن را چند برابر کرده است.

ترکیب رنگ سبز و زرد خردلی

استفاده از رنگ زرد خردلی برای رنگ تاکیدی کنار دکوراسیون تمام به رنگ سبز آن را به فضایی ویژه در این پاسیو کوچک خانه تبدیل کرده است. فضایی دنج و راحت برای گذراندن وقت و کسب آرامش.

تحریریه معماری ودکوراسیون داخلی | پویانو