دکوراسیون داخلی کافی شاپ کوتوم آویاما

دکوراسیون داخلی کافی شاپ کوتوم آویاما

دکوراسیون داخلی کافی شاپ کوتوم آویاما : به دنبال کافه گل سرسبد Coutume rue de Babylone در پاریس در سال 2011 افتتاح شد و سبد خرید قهوه در انستیتوی فنلاند در پاریس در سال 2013 که هر دو توسط معماری CUT طراحی شده است ، از ما دعوت شده است که اولین کافه Coutume در خارج از کشور ، در قلب توکیو در منطقه آویاما قرار دارد.

هدف ما حفظ هویت قدرتمندی بود که برای برند Coutume ایجاد کردیم ضمن اینکه آن را با موقعیت مکانی توکیو سازگار کردیم. در تقاطع بین کافی شاپ پاریسی و آزمایشگاه ، Café Coutume Aoyama فضای دو طرفه ای را ارائه می دهد: در سمت ورودی آزمایشگاه زیر سقف شبکه سفید بهداشتی تنظیم شده است و صفحه های LED یکپارچه نور را روشن می کنند. نوار و صندوقدار از دو بلوک کاشی کاری شده تشکیل شده است که به تابلوهای شیمی اشاره دارد.

در طرف دیگر ، قسمت نشیمن در زیر نسخه توخالی سقف میله تنظیم شده است: قابهای لاکی سفید در پیوستگی با شبکه سقف منطقه آزمایشگاه.

کل کفپوش از پارکت بلوطی با استفاده از چیدمان های مختلف ساخته شده است: چیدمان جلویی در جلوی بار ، چیدمان مجارستانی در مسیر ورود به سرویس های بهداشتی ، چیدمان سنتی برای فضای نشیمن. یک کاشی منفرد در داخل پارکت جلوی میله ادغام شده است و با کار با جدول های سفارشی منطقه نشیمن ، انعکاس می یابد.

پایه دیوارهای دیوارهای داخلی و همچنین در نمای خارجی با کاشی های سفید تا 1 متر پوشانده شده است و یک خط مداوم را احاطه می کند که کل فضای داخل و خارج را احاطه می کند.

در کنار خیابان بلوک دیگری ساخته شده از کاشی و شیشه میزبان نمونه بریان ، میله بلند و گیاهان کوچک ژاپنی است. در پشت نوار ، یک دیوار لعاب شفاف که آشپزخانه را پنهان کرده است ، قفسه های شیشه ای را برای نمایش ادغام می کند.

در پشت ، یک میز مشترک بزرگ با یک گلدان بزرگ ده صندلی را در زیر یک حجم شیشه چاپی روشن ارائه می دهد. به دنبال شبکه سقف ، چراغ های آویز از جا لامپ های سرامیکی و لامپ های لوله ای ژاپنی ساخته می شوند. یکی از دیوارهای اطراف لوازم حمام سرامیکی فرنچ فرنچ با چوب بلوط ترکیب شده و آویزهای کت و نگهدارنده هایی را برای لامپ های متحرک مورد استفاده کارگران در هنگام ساخت کافه ایجاد می کند.

مفهوم و نقشه ها: معماری های CUT

معماران محلی به دنبال ساخت و ساز: Baycrews

نام پروژه: Café Coutume Aoyama

برنامه: قهوه و لقمه ها

آدرس: 1-5-8 Minamiaoyama ، توکیو ، ژاپن

مشتری: بخش سفارشی Baycrews.

اندازه: 85 متر مربع

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو