دکوراسیون داخلی کافی شاپ توکیو با الهام از آزمایشگاه

دکوراسیون داخلی کافی شاپ توکیو با الهام از آزمایشگاه

دکوراسیون داخلی کافی شاپ توکیو با الهام از آزمایشگاه : فضای داخلی کافه توکیو توسط CUT Architectures از یک آزمایشگاه الگو گرفته شده است. یک شبکه سقف فولادی با لاک سفید ، گیاهانی که در زیر نوارهای روشنایی و سطوح سفید کاشی قرار دارند ، در این کافه توکیو وجود دارد که توسط CUT Architectures شبیه آزمایشگاه (+ نمایش پرده ای) طراحی شده است. استودیوی پاریسی CUT Architectures ، که کافه اصلی Coutume را نیز در پاریس طراحی کرد ، Café Coutume Aoyama را به عنوان محل تلاقی کافه و آزمایشگاه علوم ایجاد کرد.

آنها فضای داخلی را با کاشی های سفید در نیمه پایینی دیوارها و پیشخوان دکوری تزئین کردند و فضا را با طیف وسیعی از قهوه و لوازم مرتبط با علم پر کردند.

معماران توضیح دادند: “هدف ما حفظ هویت قدرتمندی بود که برای مارک Coutume ایجاد کردیم و آن را با موقعیت مکانی توکیو سازگار کردیم.” “در محل عبور از کافی شاپ پاریسی و آزمایشگاه ، Café Coutume Aoyama فضای دو طرفه را ارائه می دهد.”

پانل های LED مربعی شکل به سقف ثابت می شوند ، شمارنده قهوه ، محل خدمت و صندوق ورودی ورودی کافه را روشن می کنند.

بطری های قهوه شیشه ای که شبیه دستگاه های علمی هستند ، در پیشخوان جلو به نمایش درآمده اند ، در حالی که در قسمت اصلی ، یک میله کاشی کاری شده با تعداد کمی از گیاهان ژاپنی در مجاورت پنجره جلوی خیابان قرار دارد.

دسته ای از صندلی ها و میزها قسمت نشیمن را پر می کنند ، در حالی که یک میز بزرگتر به سمت عقب کافه از یک جعبه بلند مخصوص گیاهان پشتیبانی می کند ، همچنین مملو از خزه و سایر گیاهان است.

بسته های قهوه به علاوه فنجان های چای و بشقاب های سرو در قسمت های توخالی دیوارهای کاشی کاری شده نمایش داده می شود.

کف کافه با طرح های مختلفی از پارکت بلوطی طرح ریزی شده است: مقاطع مربع در ورودی ، یک چیدمان سنتی در منطقه اصلی نشیمن و یک الگوی نقطه مجارستانی در مسیر دستشویی ها.

قفسه های شیشه ای و کاشی کاری شده در یک طرف محل نشیمن با قهوه ، بشقاب و کارد و چنگال انباشته شده و دستشویی های پشت آن را پنهان می کند.

چراغ های آویز سرامیکی با لامپ های لوله ای از طریق بخش هایی از شبکه سقف معلق می شوند ، در حالی که قلاب های کت و وسایل روشنایی در نقاط مختلف در امتداد دیواره های جانبی متصل می شوند.

از دیگر کافه های ژاپن می توان به این کافه در Shizuoka با پارکینگ در فضای داخلی آن و کافه دیگری در توکیو با پایه های میز مانند شاخه های درخت اشاره کرد.

عکاسی پروژه کافی شاپ و رستوران توکیو توسط دیوید فوئسل انجام شده است.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو