دکوراسیون داخلی با کاغذدیواری های قرمز رویایی!

دکوراسیون داخلی با کاغذدیواری های قرمز رویایی!

احتمالا شما که برای خواندن این مطلب به اینجا رسیده اید ، علاقه وافر شما به قرمز را همه مطلع هستند. رنگ قرمز برای شما یک رنگ حیاتی مانند خون در رگ های شما است. ما این را می دانیم و به شما کمک می کنیم که این رنگ را در دکوراسیون داخلی خانه خود را به خوبی به کار ببرید.  اگه توصیه ما را می خواهید ، از نظر ما این است که کاغذ دیواری قرمز به خوبی می تواند نیاز شما را برآورده کند. استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی نیاز به کمی ظرافت و درایت دارد. از نظر ما استفاده بیش از حد از این رنگ باعث می شود که فضای داخلی خانه شما بیش از حد گرم و پرانرژی شود. این در طولان یمدت ممکن است اثر خوبی نداشته باشد. در ادامه همراه پویانو باشید تا با جدیدترین مدل های کاغذ دیواری قرمز آشنا بشوید:

رنگ قرمز را بشناسیم ؟

رنگ قرمز در بالای رده تمام رنگ های گرم قرار دارد. این رنگ از نظر فیزیکی نمادی از تحرک، پویایی، جوانی و از نظر روحی نماد شادی و خشحالی است. همچنین نمادی از  استقامت و عزت نفس نیز به حساب می آید. در واقع رنگ قرمز به نوعی نشانه قدرت و پایداری است و انسان را به تحرکت و پویایی تشویق میکند. در مکان هایی که نیاز به استقامت و تحرک وجود دارد استفاده از رنگ قرمز مناسب خواهد بود. زیرا رنگ قرمز به انسان شوق ، پایدار و پویا بودن عظا می کند. به همین دلیل است که معمولا در وسایلی که مروبط به جوانان و نوجوانان است بیشترشاهد رنگ قرمز هستیم.

رنگ قرمز را جطور در دکوراسیون داخلی به کار ببریم؟

البته این را بدانید که بازی با رنگ قرمز کمی بیش از معمول جسارت می طلبد. اجرای دکوراسیون داخلی  با این رنگ می تواند فوق العاده خوب یا فوق العاده بد پیش برود. به همین خاطر است که باید محتاطانه عمل کنید. برای این که یک قدم به اجرای رنگ قرمز در طراحی داخلی خود نزدیک تر شوید. در مورد استفاده از رنگ قرمز بهتر است رنگ مکمل آن که رنگ سبز است را به مقداری در فضای داخلی به کار ببرید تا کمی از گرمای قرمز کاسته شود.

بهتر است رنگ قرمز را به صورت استفاده خاص یا به بیانی دیگر به صورت تاکیدی استفاده کنید. برای مثال به عنوان رنگ تاکیدی مبلمان ، رنگ دیوار  خاص و یا رنگ تابلویی بزرگ و …

پیشنهاد ما این است که کاغذ دیواری رنگ قرمز را جایگرین انتخاب شما برای رنگ قرمز در منزل کنید.

معایب رنگ قرمز را بدانیم؟

رنگ قرمز به دلیل ساختار و ویژگی هایی که دارد زمانی که مدت طولانی در معرض آن قرار بگیرید باعث ایجاد حس خشم و عصبانیت می شود. به همین دلیل اگر در کنار رنگ قرمز از یک رنگ دیگر استفاده کنید می توانید تاثیرات رنگ قرمز را کاهش بدهید. هماهنگ ترین و مناسب ترین رنگ ها برای این که در کنار رنگ قرمز به کار برده شوند، رنگ های سفید و سیاه هستند. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که رنگ سیاه اتاق را تاریک می کند و به همین دلیل به میزان کمی باید از آن استفاده شود. اما رنگ سفید ترکیب زیبایی با رنگ قرمز ایجاد می کند. با استفاده از رنگ سفید هم به اتاقی روشن و دلباز دست پیدا کنید و هم قدرت و تاثیرات منفی رنگ قرمز را کاهش دهید.

اجرای رنگ قرمز برای دیوار

یکی از جالب ترین ایده های به کارگیری قرمز در دکوراسیون داخلی، استفاده از آن به عنوان پوشش رنگی دیوار است. شما می توانید یکی از دیوارهای فضای مورد نظر خود را قرمز در نظر بگیرید یا قسمتی از یک دیوار بزرگ تر را به این رنگ اختصاص دهید. این کار را شما می توانید با استفاده از یک کاغذ دیواری قرمز به راحتی و به سرعت به کار ببرید.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو