دکوراسیون داخلی و طراحی کافه قنادی گوستو / گروه معماری  اینکو

دکوراسیون داخلی و طراحی کافه قنادی گوستو / گروه معماری  اینکو

دکوراسیون داخلی و طراحی کافه قنادی گوستو / گروه معماری  اینکو : با توجه به توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. ایده اصلی مفهوم ما شامل دو دنیای موازی بود: تخیل و واقعیت. ما می خواستیم محیطی ایجاد کنیم که باعث شود مردم لحظات جادویی را تجربه کنند. ما می خواستیم آنها بتوانند در حین لذت بردن از یک فنجان قهوه داغ، چه تنهایی و چه با دیگران، از واقعیت فرار کنند.

سبکی است که ما به دنبال آن بودیم: «رترو با آرت دکو با جوهره حباب دار ملاقات می کند». با افزودن رنگ‌های پاستلی، دیوارهای گلدار با کلمات “Wanderlust” و “Dream Big” – کلماتی که برای ما معنای عمیق‌تری دارند، دو ناحیه تک رنگ متقارن جاودانه و در عین حال کلاسیک را در یک فضا ایجاد کنید. می خواهید بدانید که آنها برای چه چیزی ایستاده اند؟ دیوار “Wanderlust” نشان دهنده تمایل ما برای سفر به جهان است. “Dream Big” مخفف زنده نگه داشتن امیدهایمان، رویاپردازی و مثبت ماندن است.

اگرچه ممکن است این کلمات کلیشه ای به نظر برسند، اما باید شرایط سیاسی ای که کوزوو در آن قرار دارد را درک کرد: بدون فرصت سفر، هیچ راهی برای فرار از سنت یا فقر. ما می خواستیم به دیگران یادآوری کنیم که یافتن فرارهای شیرین و ایجاد محیط های مثبت یک حالت ذهنی است و نمی توان آن را محدود کرد.

 

مشخصات پروژه :

کاربری : کافی شاپ، فضای داخلی کافی شاپ

محل ساخت : پریشتینا، کوزوو

معماران پروژه : Inco Group

مساحت پروژه : 230 متر مربع

سال ساخت پروژه: 2019

عکس ها: میلوت تفیلی

سازندگان پروژه : AutoDesk، GRAPHISOFT، Kare Design، Brunes