دکوراسیون داخلی فروشگاه تاپ اسپیس TAP SPACE / گروه معماری ساوا دیزاین استودیو

دکوراسیون داخلی فروشگاه تاپ اسپیس TAP SPACE / گروه معماری ساوا دیزاین استودیو

دکوراسیون داخلی فروشگاه تاپ اسپیس TAP SPACE / گروه معماری ساوا دیزاین استودیو : TAP یک برند صنایع دستی خلاق در سایگون ، ویتنام است. پس از چهار سال تأسیس و توسعه ، این برند نه تنها فضای مناسبی را برای نمایش محصولات خیره کننده خود به مشتریان ایجاد كرده است ، بلكه همچنین یك فروشگاه مفهومی را برای معرفی برخی دیگر از مارك های برجسته محلی ایجاد كرده است. برای شناخت بیشتر دکوراسیون داخلی این مجموعه با پویانو همراه باشید :

برند TAP یکی از پیشگامان صنعت است که تلاش می کند قدرت داخلی جامعه مارک های محلی ویتنام را افزایش دهد. سایت موجود یک خانه قدیمی با یک حیاط کوچک با مساحت تقریبی 80 مترمربع است.

 

ما با شکل دادن جریان اصلی ترافیک در سراسر منطقه نمایش ، به پروژه فروشگاه نزدیک می شویم. سفر تجربه محصول در پیچ و خمی هدایت می شود که ابتدا آن در ورودی است و نقطه پایان آن حیاط پوشیده از شن و ماسه سفید است.  این ایجاد حس سفر بریا بازدید محصولات حس و حال نوینی به فروشگاه می دهد.

 

ما مجاز به تداخل در کف و دیوارهای موجود در مجموعه نیستیم ، بنابراین سازه های سبک وزن و کف کاشی های سوخته که مستقیماً در کف موجود قرار می گیرند راه حل انتخابی طراحان است. طراحان Sawadeesign مایل هستند فضایی با تجربه ساده ، سبک و درشت را در این پروژه به ارمغان بیاورند.

 

 

کاربرد پروژه : فروشگاه صنایع دستی

سایت پروژه : ویتنام

طراحان پروژه : استودیو معماری ساوا دیزاین SAWADESIGN

مساحت پروژه : 80 متر مربع

سال ساخت پروژه : 2020

 

 

منبع : ARCHDAILY

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو