شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22 با 40 سبک طراحی

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان منطقه 22؛ با 40 سبک طراحی داخلی آشنا شوید

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22 با 40 سبک طراحی

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22 : دکوراسیون داخلی ، هنر و دانش تزیینات داخلی است. ظاهر داخل یک بنا نشان دهنده سبک طراحی داخلی آن می باشد که معمولا توسط طراحان صورت می گیرد. اگر شما نیز تزیین بخشی از دکوراسیون داخلی منزلتان یا همه آن را بر عهده بگیرید، به گونه ای در طراحی داخلی آن نقش ایفا کرده اید. اگر دوست دارید با 40 سبک مطرح دکوراسیون داخلی آشنا شوید، همراه پویانو باشید.

 سبک دکوراسیون داخلی مدرن

 سبک دکوراسیون داخلی مدرن

در سبک مدرن بر سادگی تایید می شود. در این سبک، هر چقدر مبلمان و دیتیل ها کم تر باشند، بهتر است. این از مهم ترین اصول این سبک به شمار می رود. عناصر دکوراسیون داخلی در سبک مدرن به شکل نوین طراحی و اجرا می شوند و شکل کلی این دکوراسیون در به کار بردن فرم های مورد نیاز ایجاد می شود. رنگ های گرم، مثل رنگ چوب های طبیعی و رنگ سفید که معمولا رنگ غالب فضاست، در این سبک، جایگاه ویژه ای دارند. البته می توان سایه هایی از رنگ های شاد را نیز در این سبک به کار برد.

 سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

 سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

سبک کلاسیک، برخلاف سبک مدرن از سادگی تبعیت نمی کند و پذیرای تزیینات است. مبلمان در این سبک، نقش سازنده ای دارند. نقاشی های تاریخی و گچبری ها در سبک کلاسیک، زیاد به چشم می خورند. رنگ های اصلی این سبک، رنگ های کرم، قهوه ای و طلایی هستند. سبک کلاسیک، سبکی با اصالت است و همواره طرفداران خاص خود را داشته است. امروزه نیز این سبک از محبوب ترین سبک ها به شمار می رود.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جدید

سبک دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک

در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جدید، دیتیل های سبک کلاسیک با رویکردی نوین به کار می روند. این سبک از لحاظ ساختار کلی، بسیار شبیه سبک کلاسیک است، اما عناصر مدرن نیز دارد. سبک کلاسیک جدید را می توان تلفیقی از سبک دکوراسیون قدیمی و جدید دانست.

سبک دکوراسیون داخلی کلونیال

سبک دکوراسیون داخلی کلونیال

این سبک در اوایل قرن هجدهم میلادی در کشورهای کلونی انگلستان پدید آمد. این سبک، دو تم دارد. یکی تم سنتی و روستایی و دیگری تم شاد. در این سبک از لوازم چوبی و دست ساز در کنار رنگ رنگ های گرم استفاده می شود و فضای به وجود آمده، گرم و دعوت کننده است. مبلمان چوبی، پرده های سنتی، پارچه های ساده و پنبه دوزی در این سبک به چشم می خورند.

سبک دکوراسیون داخلی جنوب غربی

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22 با 40 نوع سبک طراحی

سبک دکوراسیون داخلی جنوب غربی

این سبک، تلفیقی است که از سبک های بومی آمریکایی، اسپانیایی، نیو مکزیکو و بومیان آریزونا. در سبک جنوب غربی می توان رنگ های جنگل، دیتیل های فلزی و تزیینات منحر به فرد را مشاده کرد. از خصوصیات این سبک می توان به سقف های تخت با تیرهای چوبی اکسپوز، طرح های باز، حیاط های وسیع و فضای سرسبز اشاره کرد. در این سبک، رنگ خاکستری، بافت خشن و اشیای ساخته دست در کنار پارچه های رنگی و متریال های گرم به چشم می خورند.

سبک دکوراسیون داخلی شیکر

سبک دکوراسیون داخلی شیکر

در سبک دکوراسیون داخلی شیکر، سادگی، خلوص و بی ریایی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این سبک از چوب زیاد استفاده می گردد. رنگ های خنثی مانند خاکستری، بژ و رنگ های مات در این سبک کاربرد دارند. بهترین چوب برای اجرای این سبک، چوب درخت گیلاس است.

سبک دکوراسیون داخلی هنری و صنایع دستی

سبک دکوراسیون داخلی هنری و صنایع دستی

در قرن بیستم، جنبش دکوراسیون هنر و صنایع دستی در معماری رخ داد. در سبک هنری و صنایع دستی می توان عناصر هنری و صنایع دستی را مشاهده کرد. افرادی مثل ویلیام موریس در بریتانیا و گوستاو سوتیلی در آمریکا، این جنبش را صورت دارند. لازم به ذکر است که اصول و ارکان این سبک تا حد زیادی از آثار فرانک لوید رایت و معماری ارگانیک او سرچشمه می گیرند.

سبک دکوراسیون داخلی آرت نوو

سبک دکوراسیون داخلی آرت نوو

منحنی های کشیده و شکل های خطی، بخش اعظمی از سبک آرت نوو را تشکیل می دهند. یکی از طراحان معروف این سبک، چارلز رنی مکینتاش می باشد. وی در بیش تر آثار خود از طبیعت الهام گرفته است. در این سبک می توان شبکه عنکبوت و نقوش پر پیچ و خم گیاهان را در تصاویر پس زمینه مشاهده کرد.

سبک دکوراسیون داخلی آرت دکو

سبک دکوراسیون داخلی آرت دکو

سبک آرت دکو، سبکی است با رنگ های غنی، هندسه جسورانه و دیتیل های دقیق الگوهای هندسی تیز گوشه. در این سبک می توان المان های پر انرژی را دید. رنگ های مورد استفاده در سبک آرت دکو، رنگ هایی شاخص و منحصر به فرد هستند. در این سبک می توان رنگ های هیجانی و جذابی مثل آبی، قرمز، زرد و سبز را دید.

سبک دکوراسیون داخلی عربی

سبک دکوراسیون داخلی عربی

سبک دکوراسیون داخلی عربی از ترکیب بندی ساده بهره می گیرد و فضایی سبک ایجاد می نماید. این سبک در تناسب با اقلیم مناطق گرمسیر و کویری عرب نشین ایجاد شده است. اساس این سبک را طرح های ارگانیک و فضاهای آرام و دلنشین تشکیل می دهند.

سبک دکوراسیون داخلی آسیایی

سبک دکوراسیون داخلی آسیایی

در این سبک که مربوط به کشورهای آسیایی است، اتصال قدرتمند خطوط صاف و همگام با طبیعت، باعث ایجاد تعادل و آرام جلوه کردن محیط می شود. سبک آسیایی از رنگ های گرم و مصالحی چون چوب و رنگ برخوردار است و در آن از تزیینات و نقوش اسلیمی شرقی استفاده می شود. در این سبک می توان بهره مندی از انرژی های طبیعت را نیز مشاهده کرد.

سبک دکوراسیون داخلی شبی شیک

سبک دکوراسیون داخلی شبی شیک

سبک شبی شیک در انگلیس به وجود آمد. این سبک، احساسات زنانه را به نمایش می گذارد. معمولا در این سبک از مبلمان و لوازم دارای ظاهر قدیمی و کهنه استفاده می شود. دکوراسیون کهنه نما و درب های قدیمی در این سبک به کار می روند. رنگ های اصلی این سبک، سفید متمایل به عاجی، کرم، زرد کم رنگ، صورتی روشن، آبی روشن و سبز روشن هستند. در این سبک از چوب های تیره رنگ و طبیعی خبری نیست. بیش تر متریال ها رنگی روشن دارند.

سبک دکوراسیون داخلی معاصر

سبک دکوراسیون داخلی معاصر

مهم ترین عنصر در سبک معاصر، خط است. خط را می توان در سقف های بلند، شکل های هندسی تزیینات دیوراها و اکسسوارها دید. در این سبک، فضاهای منفی نیز دقیقا به اندازه فضاهایی که پر از وسایل هستند، حائز اهمیت می باشند.

سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22 با 40 نوع سبک طراحی

سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی

در سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی از تجملات زیادی استفاده می شود. رنگ های مات و نیمه مات، پتینه کاری و قاب های طلایی رنگ در این سبک کاربرد دارند. به صورت کلی در این سبک از گرانیت براق یا سنگ طبیعی، پارکت های روشن و بافت های چوبی بهره گرفته می شود.

سبک دکوراسیون داخلی گوتیک

سبک دکوراسیون داخلی گوتیک

در سبک گوتیک، نور نقش کمی دارد. دکوراسیون گوتیک، اغلب تاریک است. خطوط عمودی و کشیده و پنجره های عمودی از خصوصیات این سبک می باشند.

سبک دکوراسیون داخلی کانتری اروپایی

سبک دکوراسیون داخلی کانتری اروپایی

سبک کانتری اروپایی را می توان ترکیب دو سبک انگلیسی و فرانسوی دانست. در این سبک از نقوش گیاهان استفاده می شود. چوب درخت گیلاس، بلوط و ماهونی نیز در این سبک به کار می رود. در این سبک از رنگ های روشن و پارچه های پنبه ای استفاده می گردد.

سبک دکوراسیون داخلی کانتری آمریکایی

سبک دکوراسیون داخلی کانتری آمریکایی

در سبک کانتری آمریکایی به فضای سبز اهمیت زیادی داده می شود. در این سبک از وسایل دست ساز، مثل ظروف چوبی استفاده می شود که نقش تزیینی دارند. رنگ های این سبک، قرمز، آبی، سفید، سبز، بنفش و صورتی هستند.

سبک دکوراسیون داخلی هندی

سبک دکوراسیون داخلی هندی

در سبک هندی، رنگ جزو ارکان اصلی است. تزیینات کوچک، مثل قلیان، چهل تکه های زردوزی شده، شطرنج، معبد خانگی، نقاشی ها و مجسمه های فیل و رنگ های قرمز و زرد در کنار پرده های مجلل در این سبک به چشم می خورند.

سبکی دکوراسیون داخلی صنعتی

سبکی دکوراسیون داخلی صنعتی

سبک صنعتی، ترکیبی است از قطعه های کارخانه و مزرعه. ترکیب این ها با هم جذاب تر می شود. مصالحی مثل فلز، آجر و بتن در این سبک زیاد کاربرد دارند.

سبک دکوراسیون داخلی ژاپنی

سبک دکوراسیون داخلی ژاپنی

در این سبک، فریم مرسوم، مربع می باشد. سه اصل مهم در سبک ژاپنی، سادگی، طبیعت و انرژی هستند. یافتن محل مناسب برای هر وسیله در این سبک از اهمیت زیادی برخوردار است. این سبک بر پایه اصول فنگ شویی اجرا می شود و با بی نظمی مخالف است. چوب در نقش یک متریال طبیعی در این سبک از کاربرد زیادی بهره مند است.

سبک دکوراسیون داخلی مینیمالیسم

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22 با 40 نوع سبک طراحی

سبک دکوراسیون داخلی مینیمالیسم

مینیمالیسم، سبکی است که بر مبنای سادگی اجرا می شود. در این سبک، تزیینات بسیار کم رنگ و حتی حذف می شوند. در این سبک، هیچ چیز بیش از حد به کار نمی رود. سبک مینیمالیسم، سبکی مخالف تجملات است.

سبک دکوراسیون داخلی مراکشی

سبک دکوراسیون داخلی مراکشی

عناصر اصلی این سبک، کاشی های زیبای فیروزه ای رنگ، فرش ها، ظروف سنگی و فانوس های فلزی هستتند. مبلمان این سبک، اغلب از چوب منبت کاری شده تهیه می شوند و مشبک می باشند. در این سبک از سایبان استفاده می شود.

سبک دکوراسیون داخلی روستیک

سبک دکوراسیون داخلی روستیک

در سبک روستیک از ترکیب پارچه های طبیعی مثل پشم، نخ، پنبه و کتان با آجر و چوب طبیعی استفاده می شود. در این سبک، طبیعت در نقش الگوی اصلی حضور دارد. رنگ های سبک روستیکف آرام و برگرفته از طبیعت هستند. قهوه ای، کرم و رنگ های روشن در این سبک به کار می روند.

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناویایی

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناویایی

در سبک اسکاندیناویایی بر آرامش، سادگی و خلوص تاکید می شود. رنگ سفید از مشخصه های بارز این سبک است که از برف شمال اروپا برگرفته شده است. وسایل در این سبک از چوب درختانی مثل ساج و کاج ساخته می شوند.

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی

دکوراسیون به سبک ایتالیایی به معنای واقعی کلمه لوکس هستند. دیتیل ها در این سبک از کیفیت بالا برخوردارند. دیوارهای این سبک، تزیینات و نقاشی دارند. کفپوش ها معمولا چوب براق یا سنگ مرمر هستند. در این سبک به ظرافت نیز اهمیت داده می شود.

سبک طراحی داخلی اسپانیایی

سبک طراحی داخلی اسپانیایی

در این سبک، تجمل و سادگی در عین تضاد با هم، در کنار هم به کار می روند. این تضاد، سبب ایجاد یک جلوه خاص می شود. عناصر اصلی این سبک، فرش های رنگین زیبا، مبلمان ساخته شده از چوب گردودی منبت کاری شده، کفپوش های سرامیکی، پرده های دارای طرح و نقش و تابلوهای رنگ روغن می باشند. لازم به ذکر است که شومینه در این سبک، مرکز توجه می باشد.

سبک دکوراسیون داخلی توسکانی

سبک دکوراسیون داخلی توسکانی

سبک توسکانی، از تم روستاهای قدیمی کشور ایتالیا الهام گرفته شده است. در این سبک، رنگ هایی مثل سبز، آبی کبلالتی، زرشکی و زرد به چشم می خورند. پنجره ها ظاهری ساده داشته و پرده ندارند. در این سبک از اشیای مسی نیز استفاده می شود.

سبک دکوراسیون داخلی ویکتوریایی

سبک دکوراسیون داخلی ویکتوریایی

در این سبک که با نام سبک رمانتیک سنتی نیز شناخته می شود، نظم و ترتیب دیده می شود. فضاهای عمومی و خصوصی از هم مجزا هستند. در مبلمان این سبک می توان منحنی های دارای اغراق، تشک دوزی های متجملانه و کنده کاری های زیبا و تزیینی را دید. تعادل و هماهنگی، دو اصل مهم این سبک هستند.

سبک دکوراسیون داخلی وینتج

سبک دکوراسیون داخلی وینتج

در سبک وینتج، زیبایی های سنتی و مبلمان روستایی به چشم می خورند. در این سبک بهتر است از قطعه های اورجینال استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون نوآورانه ای خلق نمایید.

سبک دکوراسیون داخلی معنوی

سبک دکوراسیون داخلی معنوی

سبک معنوی، از قوانین حاکم بر طبیعت پیروی می کند. در این سبک، آرامش و سادگی مهم هستند. این سبک برای انجام مراقبه و یوگا بسیار مناسب است.

سبک طراحی داخلی بوهم

سبک طراحی داخلی بوهم

در سبک بوهم از پارچه های دارای بافت غنی، طلا و جواهرات، پترن راه راه و رنگ های شاد استفاده می شود. دکوراسیون داخلی به سبک بوهم، پر انرژی است.

سبک دکوراسیون داخلی روکوکو

سبک دکوراسیون داخلی روکوکو

سبک روکوکو از ظرافت خاصی برخوردار است و بسیار لوکس می باشد. در این سبک از فرم های پویا و دیتیل های زیاد استفاده می شود. این سبک را می توان تلفیقی از احساسات و حرکت با ظرافت و زیبایی دانست که در آن به دیتیل ها اهمیت زیادی داده می شود.

سبک دکوراسیون داخلی جورجین

سبک دکوراسیون داخلی جورجین

سبک جورجین، سبکی است با مبلمان و لوازم خاص. در این سبک از پایه های منحنی شکل، سنگ فرش های شکسته و بدون نظم و رنگ هایی مثل کرم رشون، قرمز، سبز نخودی و آبی تیره استفاده می شود. نقاشی های دیواری نیز در این سبک کاربرد دارند.

سبک طراحی داخلی رترو

سبک طراحی داخلی رترو

سبک رترو، برگرفته از حس نوستالژی درباره یک دوره خاص و اجرای تکنیک های دکوراسیون داخلی آن دوره می باشد. مبلمان این سبک، عملکردی هستند و عناصری جلا داده شده را به نمایش می گذارند. در این سبک می توان کفپوش های هاردوود، مرمر، روکش های مخمل و گچ کاری را مشاهده کرد.

سبک دکوراسیون داخلی ماوریک

سبک دکوراسیون داخلی ماوریک

سبک ماوریک، همان سبک مدرن با ظاهری عجیب است. در این سبک از رنگ های خاص و عجیب در کنار عناصر غیر معمول استفاده می شود.

سبک طراحی داخلی های تک

سبک طراحی داخلی های تک

در این سبک از رنگ های سیاه، سفید و خاکستری استفاده می شود. متریال های غالب آن، شیشه، پلاستیک و فلز هستند. اشکال هندسی این سبک، مربع و مستطیل هستند و اصولا این سبک، سبکی ساده و خنثی است.

سبک دکوراسیون داخلی معاصر غیر رسمی

سبک دکوراسیون داخلی معاصر غیر رسمی

در این سبک به راحتی و آسایش، توجه زیادی می شود. مبلمان راحتی و فرش های نرم در این سبک به کار می روند و رنگ ها عموما روشن هستند.

سبک طراحی داخلی معاصر رسمی

سبک طراحی داخلی معاصر رسمی

این سبک در عین مدرن بودن، رسمی نیز هست. رنگ های آن سرد هستند، مثل سیاه، سفید و خاکستری. خطوط و زوایای غیر منحنی و مجسمه های آبستره در این سبک کاربرد دارند.

سبک دکوراسیون داخلی رمانتیک غیر رسمی

سبک دکوراسیون داخلی رمانتیک غیر رسمی

در این سبک به دنج، رویایی و راحت بودن توجه می شود. لوازم در این سبک، نرم و روشن هستند و پارچه ها ساده می باشند.

سبک طراحی داخلی سنتی

سبک طراحی داخلی سنتی

در این سبک از ترکیب چوب و پارچه استفاده می شود. در سبک سنتی از عتیقه جات و آثار کلاسیک استفاده می شود. تقارن در این سبک، مهم است.

 

 

 

 

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک گلستان تهران منطقه 22

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری