دکوراسیون داخلی خانه با الهام گرفتن از خیابان!

دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی خانه با الهام گرفتن از خیابان!

طراحی داخلی که دارای سبک هایی متنوع و بسیار متفاوت از یکدیگر است، در برخی موارد از دنیای اطراف ما الهام می گیرد. برای مثال سبک استوایی ، سبک مدیترانه ای، سبک اسکاندیناوی و غیره که از طبیعت و دنیایی که در آن زندگی می کنیم الهام گرفته و بر اساس آن به طراحی داخلی محیط زندگی ما وارد شده اند. الهام گرفتن از خیابان نیز یکی دیگر از روش هایی است که می توان بر اساس آن به دکوراسیون داخلی خانه ، جلوه ای متفاوت بخشید. برای آشنایی بیشتر با این سبک و الهام گرفتن از خیابان برای طراحی داخلی با پویانو همراه باشید:

دکوراسیون داخلی خانه با الهام گرفتن از خیابان!

بسیاری از برند های معروف دنیا که در زمینه پوشاک حرفی برای گفتن دارند، هر سال با الهام گرفتن از خیابان ها یک کلکسیون خیابانی نیز طراحی می کنند. هر اتفاقی که در دنیای مد رخ می دهد، بعد از مدت کوتاهی تاثیر خود را در دنیای طراحی نشان داده و در زمینه های مختلفی پیش روی ما قرار می گیرند. دنبال کردن رد پای مد خیابانی کار ساده ای است، زیرا قوانین مشخصی دارد:

راحتی بی قید و شرط ، آزادی و از همه مهم تر ظرافت پنهان در جزئیات… البته برخی افراد از این قوانین پیروی نمی کنند و هر چه را که بتواند می پوشند و برخی دیگر نیز به دنبال اغراق هستند. اما در هر صورت، تزئین و دکوراسیون خانه با الهام گرفتن از خیابان یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین فعالیت های دنیا به شمار می رود. با ایجاد یک ترکیب شخصی از رنگ ها، بافت ها و مصالح مختلف می توانید فضایی ایجاد کنید که متفاوت از هر چیزی و هر مکانی باشد.

راحتی بی قید و شرط ، آزادی و از همه مهم تر ظرافت پنهان در جزئیات

  • انتخاب های خنثی در مبلمان

برای مثال یکی از ویژگی های مد خیابانی در شهر های بزرگ دنیا، یک زیبایی و ظرافت پنهان و بدون اغراق است. به خصوص در لباس های اصلی ای مانند پیراهن ها و کت ها، خطوط مستقیم، رنگ های ساده و مدل های بدون زمان پیش روی ما قرار می گیرند و کفش ها و اکسسوار ها، لباس های اصلی را کامل می کنند. اگر در طراحی داخلی نیز مبلمان را به عنوان عناصر اصلی در نظر بگیریم، برای الهام گرفتن از خیابان، می توانید مبل هایی ساده، با خطوط صاف، اما مقاوم را انتخاب کنید.

انتخاب های خنثی در مبلمان

درست مانند مبلمان چوبی ساده، اما قدرتمندی که از سبک اسکاندیناوی الهام گرفته شده اند. علاوه بر این، با انتخاب لوازمی با فرم های ساده و تمیز که از ترکیب چوب و شیشه تشکیل شده اند، یک کاناپه بزرگ و راحت و اکسسوار ها تکمیل کننده، می توانید دکوراسیون خیابانی خود را کامل کنید.

مبلمان چوبی ساده، اما قدرتمندی که از سبک اسکاندیناوی الهام گرفته شده اند

  • برداشت طبیعت گرایانه و یا ناتورالیستی از طبیعت

طبیعت گرایان، که زندگی روزمره را در خارج از خانه به عنوان بخشی از طبیعت و طبیعت را به عنوان بخشی از زندگی روزمره می بینند، بافت ها و مصالحی را در خانه های خود به کار می برند که طبیعت و زیبایی خود را از دست نداده باشند. طرح های اکولوژیکی در خانه هایی با طراحی داخلی سبز که به طبیعت احترام می گذارند، زنده می شوند.

برداشت طبیعت گرایانه و یا ناتورالیستی از طبیعت

افرادی که در کلان شهر ها زندگی کرده، اما سبکی سالم را در مرکز زندگی خود قرار داده اند، این قانون را در مورد هر آن چه که از بیرون به داخل خانه خود می آورند نیز در نظر می گیرند. در راس انتخاب های این افراد، گیاهان زنده، رنگ های برگرفته شده از طبیعت مانند سبز، آبی و رنگ های خاکی، کفپوش های چوبی و سنگی، گلیم های دست بافت و اشیاء شیشه ای قرار دارند. این عناصر انتخاب هایی هستند که افراد طبیعت گرا آن ها را وارد خانه خود می کنند.

این عناصر انتخاب هایی هستند که افراد طبیعت گرا آن ها را وارد خانه خود می کنند.

  • انتخاب فشنیستا ، زیبایی های پنهان در جزئیات

سبک دیگری که با جزئیات و کمال گرایی از خیابان ها الهام گرفته می شود، توسط فشنیستا و یا دوست داران مد وارد خانه های ما می شود. فشنیستا هایی که زندگی شهری را دوست داشته و تمام و کمال به این علاقه خود پای بند هستند، وبلاگ ها و نوآوری ها را از نزدیک دنبال کرده و به دنبال ظرافت های پنهان در جزئیات هستند که همراه با دنیای مد وارد زندگی ما می شوند.

انتخاب فشنیستا ، زیبایی های پنهان در جزئیات

جزئیات قابل توجه همراه با رنگ های تیره، لوازمی مدرن و جالب اما به دور از اغراق، مبل ها و فرش های بزرگ، اکسسوار های ارزشمند و لوستر های کریستالی از جمله انتخاب های فشنیستا و افراد علاقه مند به دنیای مد در طراحی داخلی به شمار می روند.

اکسسوار های ارزشمند و لوستر های کریستالی

  • آزادی هیپی ها در رنگ ها و بافت ها در دکوراسیون داخلی خانه

با توجه به این که مد خیابانی دارای روحیه کمی سرکش است، می توان گفت این سبک بیشتر از هیپی ها الهام گرفته شده است. وقتی برای طراحی داخلی یک خانه از سبک زندگی هیپی ها که در سال های 1960 میلادی شروع شده و در تمام دنیا گسترش یافت الهام بگیرید، یک مکان رنگارنگ و در ارتباط با طبیعت پدیدار خواهد شد.

آزادی هیپی ها در رنگ ها و بافت ها

الگوهای هندسی چند رنگ و طرح های گلدار، منجق ها، قلاب بافی ها و دست بافته های قومی از جمله ویژگی های این سبک به شمار می روند که از روح آزادی خواه و صلح آمیز کودکان گل فروش خیابانی الهام گرفته شده است. ایده اصلی در این سبک این است که رنگ ها، بافت ها و اشیاء مختلف با یکدیگر هماهنگ شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

الگوهای هندسی چند رنگ و طرح های گلدار

سبک خیابانی در واقع دارای روحی آزاد و راحت است که به شما این امکان را می دهد تا سلیقه و علایق شخصی خود را به نمایش بگذارید. فراموش نکنید که ویژگی های اصلی این سبک، سادگی، راحتی و زیبایی پنهان در جزئیات و به دور از اغراق و تجمل است. البته هر کسی می تواند، درست مانند دنیای مد، سلیقه شخصی خود را نیز به این سبک اضافه کرده و به خانه خود همان گونه که دوست دارد لباس بپوشاند.

سبک خیابانی در واقع دارای روحی آزاد و راحت است

شاید سبک خیابانی در کشور ما زیاد شناخته شده نباشد و چیز زیادی در مورد آن ندانیم، اما این سبک و الهام گرفتن از خیابان ها، سال ها است که در کشور های دیگر مطرح بوده و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. شما نیز اگر به دنبال ایجاد سبکی منحصر به فرد در محیط زندگی خود بوده و می خواهید به دکوراسیون داخلی دست پیدا کنید که ویژگی های شخصیت شما را به نمایش بگذارد، از خیابان ها الهام بگیرید…

از خیابان ها الهام بگیرید...

جزئیات سبک خیابانی در دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه به سبک آزاد خیابانی

دکوراسیون داخلی پویانو

آشپزخانه به سبک خیابانی

طراحی داخلی خانه

اکسسوری در دکوراسیون داخلی نشیمن

سبک خیابانی در دکوراسیون

 

دکوراسیون داخلی خانه

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو