دکوراسیون داخلی بوتیک و فروشگاه کیف و کفش چرم والکسترا

دکوراسیون داخلی بوتیک و فروشگاه کیف و کفش چرم والکسترا

دکوراسیون داخلی بوتیک و فروشگاه کیف و کفش چرم والکسترا

دکوراسیون داخلی بوتیک و فروشگاه کیف و کفش چرم والکسترا : سنگ مرمر نارنجی و سنگ تراش خورده ، کیف و کیف های چرمی را در این بوتیک در میامی طراحی کرده است که توسط استودیوی آمریکایی Aranda \ Lasch طراحی شده است. در ادامه مطلب به بررسی فروشگاه کیف چرمی روی سنگ مرمر به نمایش گذاشته شده است میپردازیم .با پویانو همراه باشید :

سنگ مرمر نارنجی و سنگ تراش خورده ، کیف و کیف های چرمی را در این بوتیک در میامی طراحی کرده است که توسط استودیوی آمریکایی Aranda \ Lasch طراحی شده است.

گروه معماری Aranda \ Lasch فروشگاه میامی والکسترا را برای اشاره به میراث و هنر چرم لوکس طراحی کرد که در سال 1937 در میلان تأسیس شد. فروشگاه در هانی هاربر ، محله ای در انتهای شمالی ساحل میامی ، ترکیبی از سنگ مرمر ، سنگ ، فلز و سطوح آینه ای را نشان می داد. Ceppo di Gre ، سنگ ایتالیایی خاکستری با سنگ ریزه ، جلوی فروشگاه Valextra را اشغال کرده و همچنین کف آن را پوشانده است ، جایی که با رنگ های روشن سنگ مرمر آرزو در تضاد است.

برش های جسورانه سنگ های رنگی با مش فلزی برای نمایش کیف های دستی پشتیبانی می شوند. مینیاتورهای این سازه ها ، با روکش های باریک مرمر و کفهای کوتاهتر ، بر روی یک دیوار رنگ آمیزی شده به رنگ صورتی آویزان شده اند تا بیشتر کالاهای چرمی را به نمایش بگذارند.

دکوراسیون داخلی بوتیک و فروشگاه کیف و کفش چرم والکسترا

دکوراسیون داخلی بوتیک و فروشگاه کیف و کفش چرم والکسترا

آینه ها دیوار آن طرف فروشگاه را می پوشانند ، در حالی که قفسه های مرمری آرزو تا کف زمین ادامه دارد. سیم پیچ های فلزی که از روی سنگ عبور می کنند جداکننده هایی را برای اقلام کوچکتر مانند کلاچ و کیف پول ایجاد می کنند.

گروه معماری  Aranda \ Lasch قفسه های اضافی را در پشت مغازه از مجموعه ای از ماژول های هندسی انباشته که در وسط قرار گرفته اند طراحی کرد تا دریچه ای به شکل V در آینه پشت آن ایجاد شود. این نصب همچنین به ایتالیا اشاره می کند زیرا روی آن از یک ورقه تک رنگ معروف به Alpi استفاده شده است که توسط معمار و طراح مشهور ایتالیایی Ettore Sottsass ایجاد شده است و گروه ممفیس را تاسیس کرده است.

سایر جزئیات فروشگاه شامل یک دهانه بزرگ در سقف است. نورافکن ها در اطراف محیط به سمت بالا هدایت می شوند تا پارچه ای که سقف را می پوشاند منعکس شود تا جلوه ای ملایم از نور ایجاد شود.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو