دکوراسیون خانه های اجاره ای با پیشنهاد های مناسب!

دکوراسیون خانه های اجاره ای با پیشنهاد های مناسب!

دکوراسیون خانه های اجاره ای : زندگی کردن در یک خانه ی اجاره ای به این معنا نیست که باید از سلیقه شخصی خود در دکوراسیون منزل فاصله بگیرید. با ایجاد تغییراتی کوچک می توانید سلیقه شخصی خود را در خانه ی اجاره ای نیز به نمایش بگذارید. اهمیت دادن به دکوراسیون در خانه اجاره ای، هم پر زحمت و هم بی دلیل به نظر می رسد؛ اما با چند تغییر کوچک، بدون این که هزینه زیادی را متحمل شوید، می توانید خانه را بر اساس سلیقه خود دکوراسیون کنید. فراموش نکنید که برای این که در خانه احساس راحتی و شادی داشته باشید، حتی اگر در خانه اجاره ای زندگی می کنید، به دکور کردن خانه بر اساس سلیقه شخصی خود اهمیت بدهید.

کابینت های رنگی:

ممکن است کابینت ها و کمد های موجود در آشپزخانه و سایر نقاط خانه ای که مستاجر آن هستید، کهنه شده و هم چنین دارای رنگی باشند که با سلیقه شما ارتباطی ندارند. در این شرایط می توانید با استفاده از رنگ چوب کابینت ها را رنگ کرده و ظاهر تازه ای به آن ها بدهید.

در دکوراسیون خانه های اجاره ای به روشنایی ها توجه کنید.

تعویض لوستر های سقفی هم پر زخمت و هم پر هزینه است. به همین منظور می توانید از چراغ های زمینی و آباژور های متعدد استفاده کرده و یا با استفاده از وسائل تزئینی ساده و ارزان قیمت، لوستر های سقفی را تزئین کنید.

تغییرات پر هزینه را در پشت صحنه قرار بدهید.

اگر در خانه اجاره ای که زندگی می کنید، نمی توانید طرح هایی را که مورد پسند شما نیستند را تغییر بدهید، آن ها را در پس زمینه قرار دهید. برای مثال اگر چهار چوب پنجره ها و و یا مدل و رنگ آن ها را دوست ندارید، می توانید از روش هایی استفاده کنید که به جای تغییر، آن ها را در پس زمینه نگه دارید. جلوی پنجره ها لوازم دکوری زیبا و قابل توجه قرار بدهید. همچنین می توانید دستگیره پنجره ها را رنگ کرده و یا آن ها را با وسايل تزئینی بپوشانید.

از دیوار ها به خوبی استفاده کنید.

برای دکوراسیون یک خانه ی اجاره ای می توانید از دیوار ها به نحو احسنت استفاده کنید. طراحی ها و تابلو هایی که مورد پسند شما هستند را بر روی دیوار نصب کنید. حتی برای این کار می توانید از چسب های دوطرفه استفاده کنید تا از سوراخ شدن دیوار ها نیز جلوگیری کنید.

در دکوراسیون خانه های اجاره ای به جای موکت از قالیچه استفاده کنید.

همان طور که استفاده از موکت برای زمین از نظر بهداشتی توصیه نمی شود، استفاده از فرش برای خانه های اجاره ای نیز ایده آل نخواهد بود. از آن جایی که ممکن است فرش ها برای سالن و اتاق های خانه ی اجاره ای جدید، کوچک و یا بزرگ باشند، می توانید از قالیچه های مختلف استفاده کنید.

از نصب کاغذ دیواری استفاده کنید.

از آن جایی که کاغذ دیواری سریع اجرا و ارزان تمام  میشود ممکن است به صرفه خواهد بود که خانه اجاره ای را با کاغذ دیواری بپوشانید. احتمالا صاحب خانه نیز با نصب کاغذ دیواری موافق باشد به دلیل اینکه زیبایی حانه را دو چندان خواهد کرد.

از کمد های کوچک بیشتر استفاده کنید.

هنگام دکور کردن خانه ی اجاره ای خود به استفاده از کمد های کوچک و رنگی بیشتر توجه کنید. با سفارش کمد های کوچک به اندازه و شکل دل خواه، هم جای کافی برای نگه داری از اشیاء خواهید داشت و هم هنگام اسباب کشی با مشکل کم تری مواجه خواهید شد، هم چنین در دکوراسیون منزل نیز تغییرات زیبایی ایجاد خواهد شد.