دکوراسیون استخر: 16 وسیله جانبی برای تنظیم فضای استخر

دکوراسیون استخر: 16 وسیله جانبی برای تنظیم فضای استخر

دکوراسیون استخر: 16 وسیله جانبی برای تنظیم فضای استخر : این روز ها با فرارسیدن تابستان بحث زیبای استخر و شنا و تنی به اب زدن در سر همه ما میگردد. بادبان سایه ، چراغ های شناور ، فرش های فضای باز ، میز کناری: لیستی از لوازم تزئینی بسیار زیبا برای تهیه فضای استخر و ارتقا دکوراسیون تابستانی را کشف کنید. چه می شود اگر اطراف استخر شنا ویلای خود را ناز کنیم؟ همانند تراس ، فضای استخر نیز شایسته توجه ما است. به طوری که تصویری در مکان های باز که ما به اندازه ای به آرامش خود برسیم  به محض رسیدن روزهای زیبا ، بسیار سرگرم کننده هستیم ، چیزی بهتر از یک دکوراسیون بیرونی است که با دقت فکر کنید. بنابراین با پویانو همراه باشیم تا چگونه محیط استخر خود را مرتب می کنید؟ چه چیزی را باید در اطراف استخر خود قرار دهید؟ چه لوازم جانبی مرسوم ، مد روز ممکن است آن را تزئین کند؟ اینجا در پویانو ما برای همه چیز جواب داریم!

چگونه فضای استخر را چیدمان کنیم؟

بهتر است قبل از عجله کردن برای خرید وسایل آبی ، به سبکی  که می خواهید به منطقه تراس استخر خود بدهید ، فکر کنید. برای فضایی اختصاص داده شده به استراحت و بیكاری ، مبلمان باغی را انتخاب كنید كه سرود واقعی تنبلی باشد: یك تخت خواب سایبان دار  بزرگ با بادبان های سبک ، یك چرخش طراح برای استراحت با دیگران یا رشته ای از صندلی های آفتاب با دقت تراز شده. در لبه استخر شنا … منطقه استراحت نامیده می شود ، بر خلاف فضای راحت تر ، مسئولیت از یک اتاق واقعی در خانه اختصاص داده شده برای استراحت را انجام می دهد ، به عبارت دیگر: نباید بیش از حد عناصر و اراده جمع شود بلکه باید با دقت سازماندهی شود. برای یک منطقه استخر راحت تر ، که در اطراف آن دوستان و خانواده در تابستان دور همدیگر را ملاقات می کنند ، وسایل ضروری باغ با میز ناهار خوری بزرگ خود در نزدیکی محوطه شنا قرار می گیرند. یک مبلمان باغی طراحی شده کوچک نیز می تواند صبحانه یا آپریتیف با نمایی از آب فیروزه ای استخر را در بر بگیرد.

چه دکوراسیونی برای محیط اطراف استخر شنا وجود دارد؟

برای جلوه بخشیدن به این فضای تابستانی ، دکوراسیون داخلی / فضای باز کوچک را مانند گیاهان بزرگ در سبدهای قومی شیک به یک لمس مد روز جرات دهید. رشته شمع یا فانوس در نزدیکی لبه های استخر ، مکان را پس از افتادن شب برجسته می کند.

از طرح مکان ها برای نوآوری از نظر دکور استفاده کنید. از درختان اطراف استخر؟ فانوس های کاغذی یا چراغ های جن را اضافه کنید. سرانجام ، فراموش نکنید که جعبه بیمه شناورهای اصلی ، فلامینگو بزرگ یا دونات های بزرگ در اطراف استخر برای یک لمس سرگرم کننده و مرسوم ، مد روز وجود دارد.

آلاچیق کلاه فرنگی به دلیل توانایی در ساختار فضا و ایجاد گوشه ای سایه دار در قلب باغ بسیار مورد توجه است ، زیرا آلاچیق مکان خود را در نزدیکی استخر شنا خواهد داشت. آنها به سرمایه گذاری بزرگتری نسبت به یک بادبان ساده چتر یا سایه بان احتیاج دارند که می تواند فضاها و فعالیتها را به سبک باغچه تقسیم کند.

تزئین همچنین به معنای تنظیم فضا با مراقبت از اطراف استخر شنا با ملافه های چوبی روی زمین برای ایجاد یک تراس اضافی یا سنگریزه های تزئینی یا گیاهان یا درختان است که باید قبل از آن با دقت انتخاب کنید.

برای تجسم همه این ایده های خوب و بسیاری موارد دیگر ، الهام بخشترین جوهای ما را برای یک منطقه استخر کاملاً عالی کشف کنید!

یک کیسه باغی برای استخر شنا ، Alinea

گلدانهای سفالی برای تزئین قسمت اطراف استخر ، لروی مرلین

صندلی آویز برای دکوراسیون استخر شنا ، AM.PM.

یک سبد تزئینی برای استخر ، Broste کپنهاگ

فانوس های تزئینی اطراف استخر شنا ، Maisons du Monde

بالشتک های مرسوم و مرسوم در فضای باز برای استخر ، هارمونی

شمع سنگی برای تزئین حاشیه استخر شنا ، Cinna Oudtoor

بادبان سایه ای در کنار استخر شنا ، Alinea

نورپردازی طراح کنار استخر ، مایوری

کوسن های بیرونی مسئول محیط زیست ، گان

فرش در فضای باز ، Maison du Monde

یک نیمکت کوچک برای قسمت استخر ، لروی مرلین

یک تخت استخری ، EMU

پاف های طراحی شده برای بیرون از منزل ، مانوتی

یک چراغ شناور برای استخر شنا ، Martinelli Luce

گاوصندوق برای نگهداری وسایل استخر ، Tectona

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو