ده حیاط خلوت دعوت کننده برای استراحت و معاشرت در  آن

ده حیاط خلوت دعوت کننده برای استراحت و معاشرت در  آن

ده حیاط خلوت دعوت کننده برای استراحت و معاشرت در  آن :  برای مطلب امروز پویانو ما ، ده حیاط و فضای بسته محصور در فضای باز را انتخاب کرده ایم که در آن طراحان مکان های دعوت کننده و جذاب برای نشستن و استراحت ایجاد کرده اند.

حیاط ها مناطقی هستند که توسط دیوارهایی محصور شده اند اما هنوز به آسمان باز نشده اند. آنها به نور طبیعی و هوای تازه اجازه می دهند وارد ساختمان هایی با نقشه های عمیق شوند و همچنین اگر به خوبی طراحی شوند می توانند به عنوان باغ یا پاسیو عمل کنند.

این ده پروژه بیشترین استفاده را از این فضاهای بیرونی برای ایجاد مکانهای نشیمن آرام برای معاشرت کرده است.

این آخرین اطلاعات سری Dezeen Lookbooks است که الهام بصری برای خانه است. مقالات قبلی این مجموعه شامل فضای داخلی پر از گیاه ، باغ های سرسبز پشت بام و فضاهایی برای صرف غذا در فضای باز است.

Casa Octavia در مکزیکو سیتی ، مکزیک ، ساخته شده توسط PPAA

Casa Octavia ، هتلی که توسط یک برند مد در مکزیکو سیتی افتتاح شده است ، از یک طرف فضای بیرونی دارای سنگ ریزه دارد.

یک نیمکت بتونی صیقلی که به عنوان یک ماشین کاشت مملو از سرخس عمل می کند ، محلی را برای نشستن با پشت به دیوار و گرفتن آفتاب فراهم می کند. چهارپایه های چوبی صاف صندلی های اضافی را برای جمع شدن و گپ زدن برای گروه ها فراهم می کند.

خانه ای برای یک طراح سرامیک در لیوبلیانا ، اسلوونی ، طراحی شده توسط Arhitektura d.o.o

مجسمه های سرامیکی زاویه دار مشکی ساخته شده توسط سرنشین این حیاط را در مرکز خانه و استودیویی ساخته اند که برای یک سرامیک ساز در لیوبلیانا زندگی می کند.

یک صندلی حلقه دار ساخته شده از Zett که از سیمان الیاف ساخته شده با دیوارها و کفهای بتونی مطابقت دارد و عنصر مجسمه سازی دیگری را هنگام استفاده از آن فراهم می کند. برای حفظ حریم خصوصی می توان از پرده های سفید برای پاک کردن دیوارهای شیشه ای از خارج استفاده کرد.

Fairfield Hacienda در ملبورن ، استرالیا ، طراحی شده توسط معماران MRTN

پاسیو و فضای بیرونی در جلوی این خانه در ملبورن به عنوان یک اتاق نشیمن در فضای باز برای خانواده ای که در آنجا زندگی می کنند عمل می کند.

پنجره ها و راهروهای درب توسط دیوارهای ساده و نسیمی ایجاد می شوند ، که همچنین یک نیمکت با چوب را از یک طرف تشکیل می دهند. صندلی های فلزی قرمز روشن و چهارپایه های میله ای خاکستری رنگ صندلی های اضافی در اطراف میز ناهار خوری فضای باز فراهم می کند.

مارتینز 3458 در مندوزا ، آرژانتین ، طراحی شده توسط Primer Piso Arquitectos

یک تکه چمن در بخشی برش خورده از کف کاشی کاری شده این پاسیوی دیواری در طبقه زیرین آپارتمان این ساختمان آجری در مندوزا کاشته شده است.

یک جفت صندلی اكپولكو اصلی به رنگ زرد اسیدی توسط طرح OK روی زمین چمن نشسته و یك قفسه آتش نشانی با دودكش محلی برای باربیكوی فضای باز فراهم می كند كه همسایگان طبقه بالا را اذیت نمی كند.

Palma Hideaway در پالما ، مایورکا ، طراحی و اجرا شده توسط ماریانا د دالاس

کاشی های سبز لعاب دار روی کاشتی که پر از کروتون است (Codiaeum variegatum) در برابر دیوارهای سفید رنگ و کف تراسزوی این حیاط برای یک آپارتمان در مایورکا رنگ و بویی ایجاد می کند.

یک جفت صندلی HAY’s Hee Lounge White با پس زمینه مطابقت دارد و با بالشتک های ناسازگار پوشیده شده است.

خانه اشاره در رم ، ایتالیا ، ساخته و طراحی شده توسط Studio Strato

این آپارتمان یک خوابه 110 فوت مربعی مشرف به پارک در رم ، این فضای کوچک فضای باز را با کف کاشی کاری پوشانده است.

درب کشویی چوبی با رنگ آمیزی عمیق رنگ آمیزی شده است ، زمینه ای برای یک جفت صندلی بامبو و چوب خیزران و یک میز که یک زیرسیگاری لعابدار آبی کودک دارد را فراهم می کند. یک گیاه موز وحشی (Strelitzia nicolai) در گلدان سفالی ، فضای سبز را بیشتر می کند.

خانه ای در Sonobe  ، Sonobe ، ژاپن ، طراحی شده توسط معماران Tato

یک درب پلی کربنات موج دار باز می شود تا دهلیز گوه ای شکل این خانه در شهر Sonobe را نشان دهد.

یک تاب ساده چوبی از یک تیر فولادی آویزان است. یک سینک ظرفشویی در یک گوشه سرویس بهداشتی طبقه پایین را ارائه می دهد در حالی که یک میز مدور با یک صندلی و یک چراغ وظیفه مفصلی فضای کار نیمه فضای باز را فراهم می کند.

Casa Piraja در سائو پائولو ، برزیل ، طراحی شده توسط Estúdio BRA Arquitetura

این حیاط باریک در پشت خانه ای باریک در سائو پائولو دارای آشپزخانه و بار بیرون از منزل است که در پشت دیوار قرار دارد.

یک میز Nature Tri Bistro و یک جفت صندلی Cascade از مارک برزیلی Cremme تنظیمات فضای باز را کامل کرده و آن را به یک بار خصوصی برای ساکنان تبدیل می کنند.

خانه بازدارندگی در شیگا ، ژاپن ، طراحی و ساخت توسط معماران Formkouichi Kimura

این حیاط آرام در خانه ای در زمینی به وسعت 18 متر در شیگا فضای مراقبه ای را با دیوارهای ساده و کاشی های مربع شکل و سفید در کف فراهم می کند.

یک نیمکت توکار ساخته شده از آجرهای لعاب دار بلند در زیر دیواری لعاب دار نشسته است که در عین حفظ حریم خصوصی ، در نور نرم پخش می شود.

دیوار خانه در Bien Hoa ، ویتنام ، توسط CTA

دیوارهای آجر سوراخ شده الگویی جذاب ایجاد می کند و باعث می شود نسیم از حیاط این خانه چند نسلی در Bien Hoa عبور کند.

یک میز رویه چوبی یک مکان غذاخوری با نور آفتاب را احاطه کرده است که با پوشش گیاهی کاشته شده در زمین بین کف بتونی در معرض آن قرار دارد.

 

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو