دفتر کار ARP / علی روانپاک و بابک آبنار

دفتر کار ARP

دفتر کار ARP / علی روانپاک و بابک آبنار

دفتر کار ARP / علی روانپاک و بابک آبنار : دفتر ARP یک فضای کاری چند رشته ای کوچک است. یک سری پروژه ها در اینجا انجام می شود که توسط کارگران به طور موقت هدایت می شوند و نیروها موقتاً باید در اینجا و در این دفتر کار مستقر شوند. بنابراین ، این دفتر مطابق با استانداردهای مورد نیاز تخصصی طراحی نشده است بلکه بیشتر برای دعوت به هدف قرار دادن متخصصان مختلف است تا بتواند پاسخگوی نیاز جمعی از تخصص ها و نیروهای کاری مربوط به هر پروژه باشد. با پویانو همراه باشید تا پروژه را از زبان طراحان آن بشنویم :

واحد پروژه در طبقه ششم آپارتمان واقع شده است که دارای چشم اندازی ممتاز و ویژه به شهر تهران و کوه های شمالی آن است.

فرایند طراحی داخلی پروژه بسیار ساده بود و با توجه به ویژگی ناپایداری محل کار افراد و انعطاف پذیری آن ، قابلیت تعویض حریم خصوصی گفتار و جذابیت برای کارکنان فراهم شده است .

کارمندان در تصمیم گیری در مورد محل کار (در هر نقطه از تهران) آزاد هستند. بنابراین ، ویژگی اصلی این دفتر ، “میز کار مشترک” ، وجود دارد که در راحتی شما استفاده می شود. به عنوان مثال ، هنگامی که شرایط کار در خانه آنها مطلوب نیست یا آنها به مکانی برای افزایش بهره وری خود نیاز دارند یا به سادگی در صورت نیاز به تغییر مناظر. نمای تماشایی این واحد اداری در فضاها کاملاً نمایان است ، کارکنان از دفتر برای فضایی به عنوان کار کردن استفاده می کنند .

در طراحی این پروژه تصمیم گرفته شده است که به جای دفتر شهری با نگاهی تیز ، به مکانی آشنا نیاز باشد. از این رو ، گلوله های متشکل از رنگ های گرم ، چوب و چرم تشکیل شده و جو کلی از ویژگی های محلی برخوردار است.

حریم خصوصی گفتار به جای یکدیگر لازم است ، از این رو ، درب شیشه ای کشویی موتوری و پارتیشن شیشه ای در جای خود قرار دارد تا تنظیمات سطح حریم خصوصی بدون دردسر انجام شود. میز برگ جلسه ای که قرار نیست کارمندان دور تا دور آن برای تشکیل جلسه جمع شوند زیرا معمولا جلسات به صورت آنلاین برگزار میگردد ، بنابراین به منظور ایجاد وجود فیزیکی به پسوند مجازی و هماهنگی ارتباط میان آن دو ، میز به دیوار ختم میشود.

کاربرد پروژه : دفتر کار

مکان پروژه : تهران ، ایران

طراحان پروژه : علی روان پاک و بابک آبنار

مساحت پروژه : 80 متر مربع

سال ساخت : 2018

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / المیرا قرابیگلو

منبع : archdaily