در 10 مرحله سبک جدید بوهمی را با خانه خود سازگار کنید

در 10 مرحله سبک جدید بوهمی را با خانه خود سازگار کنید

در 10 مرحله سبک جدید بوهمی را با خانه خود سازگار کنید : اگر مسافر جهان هستید ، اگر تأثیرات هیپی و قومی را در خانه دوست دارید ، سبک بوهمی با نسخه جدید آن را دوست خواهید داشت.

  1. متن و طرح به دکوراسیون داخلی بی افزایید

بافت زیادی به فضاها اضافه کنید. به عنوان مثال ، از مبل های روکش دار پارچه ای با لوازم جانبی کروم استفاده کنید ، آینه های زیادی را به یک دیوار آجری آویزان کنید. اثرات برخورد نور با بافت های مختلف باعث افزایش حجم فضاها می شود.

  1. از محصولات با پایه کوتاه استفاده کنید

محل زندگی خود را با سطح کف یا مبلمان کم تزئین کنید. به عنوان مثال ، یک نیمکت با پاهای کوتاه جلوی پنجره قرار دهید. جلوی مبل بزرگ از کوسن استفاده کنید. برای جدا کردن انتقال می توانید از پاف استفاده کنید.

  1. چوب سفید و زرد را مخلوط کنید

چوب های تیره فضای بسیار جدی را در این سبک ایجاد می کنند. بنابراین ، از چوب روشن یا لاک در سایه هایی مانند سفید و کرم استفاده کنید. علاوه بر این ، تن های روشنایی نور را بهتر منعکس می کنند و احساس جاداری ایجاد می کنند.

  1. از باغ و گل وگیاه به دکوراسیون داخلی منزل خود دعوت کنید

گیاهان و گلهایی که به بافتهای فراوان اضافه می کنید ، یک اثر طبیعی قوی ایجاد می کنند. بین داخل و خارج تمیز قائل نشوید. هرچه بیشتر گیاهان را در ظروف شفاف نمایش دهید.

نوارهای قرمز و صورتی

تعادل تراکم گلها را با بالش هایی با راه راه و الگوهای هندسی متعادل کنید. اگر رنگ های اصلی قرمز یا صورتی باشد ، جلوه طراوت سبک را افزایش می دهد.

دیوار های آبی دریایی به منزل خود بیفزایید

این لحن روشن و در عین حال آرام برای سبک بوهمیایی نیز ضروری است. ضمن ایجاد جلوه ای تازه کننده در فضا ، باعث آرامش جو شده و در سایر رنگ ها نقش تقویت کننده ای دارد. اما فقط رنگ را روی یک دیوار قرار دهید.

چراغ چشمک زن و آباژور ها را به خانه بیاورید

برای ایجاد یک فضای دنج در خانه از چراغ های چشمک زن قدیمی استفاده کنید. اگر نمی توانید پیدا کنید ، می توانید از تزئینات کریسمس کمک بگیرید یا از برق بخواهید چند ردیف لامپ آماده کرده و آنها را به آشپزخانه ، پاسیو یا حتی اتاق خواب ، درها و پنجره ها متصل کنید.

سطوح فرسوده و کهنه کاری شده استفاده کنید

یکی دیگر از موارد ضروری سبک بوهمی ، سطوح قدیمی و فرسوده است. لوازمی که به دور خود پراکنده می کنید ، میز قهوه ، آینه و فرش ، در صورت وجود مکمل های میراث خانوادگی ، باعث افزایش جذابیت در عین افزایش احساس زندگی در خانه می شود.

نمایشگاه هنری در خانه ایجاد کنید

اگرچه خانه های بوهمی بیشتر به “ماروکن” معروف هستند ، یعنی با جزئیاتی که مراکش را تداعی می کند ، تزئین شده اند ، اما آنها متعلق به فرهنگ خاصی نیستند. به همین دلیل کافی است همه موارد متعلق به کشورهایی که از آنها بازدید کرده اید را به یک باره نمایش دهید.

فرش ها را رو هم بندازید

اگر ویژگی این سبک چیدن بالش ها ، روکش ها و پتوها است ، می توانید با قرار دادن یک فرش روی دیگری و قرار دادن آن روی زمین ، نتایج شگفت انگیزی بدست آورید.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو