10 گزینه ایده آل رنگی برای در های داخل خانه

10 گزینه ایده آل رنگی برای در های داخل خانه

10 گزینه ایده آل رنگی برای در های داخل خانه

به این موضوع توجه داشته باشید که برای این که محیط زندگی ما یک جریان زیبایی شناسی بی عیب و نقص داشته باشد، تنها مبلمان و اکسسوار ها نیستند که می توانند دکوراسیون را کامل کنند، بلکه در عین حال، عناصر معماری داخلی ای مانند کفپوش، دیوار ها و سقف، پنجره ها و طبیعتا در ها نیز باید با طراحی کلی خانه هماهنگی داشته باشند. ما در این مطلب به موضوع شکل و ظاهر در ها پرداخته و نقش آن ها در طراحی داخلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که بهترین رنگ ها برای در های داخل خانه کدام هستند؟ برای پاسخ به این پرسش با پویانو همراه باشید:

به غیر از مدل در ها، عنصر دیگری که ظاهر دکوراتیو در ها را تحت تاثیر قرار می دهد، رنگ است.

در سال های اخیر، با بینش های جدید زیبایی شناسی و با توسعه هایی که فن آوری های تولیدی در طراحی یافته اند، ویژگی های تزئینی و دکوراتیو در های داخل خانه نیز افزایش یافته اند. امروزه اگر بخواهید در های داخل خانه را تعویض کنید، با سبک ها و مدل های بسیار متنوع و نا محدودی مواجه خواهید شد. تولید کنندگان در ها، مدل های متنوعی از جمله در های مدل آمریکایی، مدل های فرانسوی دو لنگه، در هایی با نقوش سنتی، مدل های روستیک و کانتری ساخته شده از چوب و در های مدل صنعتی با فریم های فلزی را ارائه می دهند تا متناسب با هر نوع دکوراسیونی باشند. اما به غیر از مدل در ها، عنصر دیگری که ظاهر دکوراتیو در ها را تحت تاثیر قرار می دهد، رنگ است.

  1. در های شفاف

قبل از این که رنگ مناسب برای در ها را انتخاب کنید، ابتدا باید نقش این در ها در طراحی داخلی را مشخص کرده باشید. آیا می خواهید در ها در دکوراسیون پنهان شده و جریانی سیال در محیط ایجاد شود و یا می خواهید با این در ها یک نقطه کانونی قابل توجه ایجاد کنید؟ اگر می خواهید یک جریال سیال در طراحی وجود داشته باشد،

اما در عین حال دری با ظاهر معمولی و خسته کننده نمی خواهید، می توانید در های شیشه ای که شفافیت ویژگی اصلی آن ها به شمار می رود را انتخاب کنید. در های شیشه ای با قاب ها و تزئینات هماهنگ با دیوار های اطراف، به خصوص برای محیط های کوچک انتخاب مناسبی بوده و باعث دلباز تر دیده شدن فضا می شوند.

در های شفاف

  1. ظرافت رنگ سفید

برای ظاهری ظریف و ساده، بدون شک یکی از مناسب ترین و پرکاربرد ترین رنگ ها، رنگ سفید است. در های سفید رنگ انتخابی بدون ریسک بوده و با تمام رنگ ها هماهنگی می یابند، به همین دلیل از نظر طراحی داخلی نیز می توانند فضایی زیبا و شیک را ایجاد کنند.

ظرافت رنگ سفید

  1. رنگ قرمز تاثیر گذار

اگر رنگ سفید از نظر شما بدون هیجان و ساده بوده و به دنبال رنگ هایی تاثیر گذار تر و جسور تر هستید، باید بدانید که در سال های اخیر استفاده از رنگ های تاثیر گذار بر روی در ها به یک ترند در طراحی داخلی تبدیل شده است. برای مثال رنگ قرمز… این رنگ می تواند به یک نقطه توجه در اتاق تبدیل شده و به تنهایی سبکی زیبا را به نمایش بگذارد.

رنگ قرمز تاثیر گذار

  1. گرمای رنگ زرد

یکی دیگر از رنگ های تاثیر گذار که کاربرد بیشتری بر روی در ها داشته و فضایی پویا و زنده ایجاد کرده و نمادی از نور و امید به شمار می رود، رنگ زرد است… در های زرد رنگ، به خصوص بر روی دیوار های سفید رنگ، ترکیبی بسیار زیبا ایجاد کرده و ظاهری دلباز و شاد به محیط می بخشند.

گرمای رنگ زرد

  1. در های چوبی با رنگ روشن

رنگ های روشن چوب نیز می توانند به عنوان ورژن روشن تری از رنگ زرد مورد استفاده قرار بگیرند. این رنگ انتخاب بسیار ایده آلی برای در ها به شمار می رود. در های چوبی با رنگ روشن، ظاهری جذاب و دعوت کننده ایجاد کرده و این کار را به شکلی نا محسوس انجام داده و نقش مکمل در طراحی داخلی را ایفا می کنند. اگر به دنبال انتخابی متفاوت بوده، اما نمی خواهید تاثیر آن بیش از اندازه باشد، در های چوبی با رنگ روشن بهترین انتخاب برای شما به شمار می روند.

در های چوبی با رنگ روشن

  1. در های چوبی با رنگ های مختلف

یکی از دلایلی که چوب با هر دکوراسیون و هر طراحی ای هماهنگی می یابد، این است که با رنگ های متنوع تیره و روشنی که دارد، ظاهری طبیعی به محیط بخشیده و با هر سبک و طراحی ای هماهنگی می یابد. همان طور که می توانید با چوب رنگ روشن فضایی گرم و جذاب ایجاد کنید، با چوب رنگ تیره نیز می توانید به محیط جذابیت بیشتری ببخشید. اگر در مورد در ها به دنبال مدلی متفاوت هستید که در عین حال ظاهر طبیعی نیز داشته باشد، در های تشکیل شده از چند چوب مختلف، انتخاب مناسبی خواهد بود. به کار بردن تنالیته های متفاوت چوب به فضا عمق و زیبایی بیشتری خواهد بخشید.

در های چوبی با رنگ های مختلف

  1. رنگ طوسی مدرن

تنالیته های رنگ طوسی یکی از رنگ های محبوب و کاربردی برای طراحی داخلی هایی با سبک مدرن به شمار می رود. در های طوسی رنگ نیز برای دکوراسیون های سبک مدرن انتخابی زیبا و تاثیر گذار خواهند بود.

رنگ طوسی مدرن

  1. طیف های رنگ آبی

رنگ آبی با تنالیته های متنوعی که دارد، از آبی آسمانی گرفته تا آبی نفتی، از آبی سلطنتی تا فیروزه ای، یکی از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی به شمار می رود. می توانید ویژگی آرامش بخش رنگ آبی را در سبک ها و درخشش های مختلف به کار برده و طیف های مختلف آن را به عنوانی رنگی زیبا و جدید بر روی در ها به کار ببرید.

طیف های رنگ آبی

  1. جذابیت رنگ لاجوردی

رنگ لاجوردی که جذاب ترین طیف رنگ آبی به شمار می رود، زمانی که بر روی در ها به کار برده شود، به خصوص در دکوراسیونی با دیوار ها و رنگ های خنثی، نقطه کانونی بسیار تاثیر گذار و متشخصی را به نمایش خواهد گذاشت.

جذابیت رنگ لاجوردی

  1. و در نهایت رنگ سیاه

زمانی که صحبت از رنگ های متنوع برای در های داخل خانه می شود، بدون شک یکی از رنگ هایی که باید در نظر داشته باشید رنگ سیاه است. در های سیاه رنگ زمانی که با دکوراسیونی درست ترکیب شوند، فضایی شیک و خاصی را به نمایش خواهند گذاشت. اگر نگران هستید که رنگ سیاه باعث دلگیر شدن و کوچک تر دیده شدن فضا شود، می توانید از در های شیشه ای با قاب مشکی استفاده کنید. این گونه هم زیبایی رنگ سیاه را در اختیار داشته و هم فضایی دلباز تر در اتاق ایجاد خواهد شد.

و در نهایت رنگ سیاه ...

هر عنصری که در طراحی داخلی وجود دارد می تواند به تنهایی تاثیری قابل توجه را در دکوراسیون ایجاد کند. هر چه این عنصر بزرگ تر باشد به همان اندازه تاثیر آن نیز بیشتر خواهد شد. پس در های موجود در خانه با وجود این که بخش قابل توجهی از دیوار ها را به خود اختصاص می دهند، نقش به سزایی را در طراحی داخلی ایفا می کنند. به همین دلیل لازم است که مورد توجه کافی قرار بگیرند. برای این که محیط زندگی شما طراحی ای زیبا و کامل داشته باشد، در ها را جدی بگیرید. رنگ هایی که می توان برای در ها انتخاب کرد تنها محدود به موارد بیان شده نمی شود. شما می توانید بر اساس رنگ ها و طراحی حاکم بر دکوراسیون خانه مناسب ترین رنگ را برای در ها انتخاب کنید…

 

 

 

 

معماری و دکوراسیو داخلی پویانو