خانه های کوچک با فضای داخلی قرمز و سبز خاموش

خانه های کوچک با فضای داخلی قرمز و سبز خاموش

خانه های کوچک با فضای داخلی قرمز و سبز خاموش : در این دو طرح کوچک  از خانه، از تناژ های قرمز و سبز خاموش برای شکستن فضاهای فشرده و کمک به ایجاد منطقه بندی استفاده می شود. لوازم جانبی قرمز با کنتراست بالا گرمای بصری ایجاد می کنند که با نواحی با رنگ چوب طبیعی تکمیل می شود. رنگ‌های سبز ملایم و گیاهان داخلی نقش تازه و نشاط‌بخشی دارند. در خانه شماره یک، لهجه های قرمز یک منطقه ناهار خوری کوچک و یک آشپزخانه مجاور را مشخص می کند. در اتاق خواب، یک ست لحاف قرمز، فضای خواب را از فضای سبز خانه کار جدا می کند. در طراحی خانه شماره دو، خواهیم دید که چگونه لحظات قرمز خاموش توجه را به دیوار رسانه ای اتاق نشیمن، یک میز ناهار خوری کوچک و یک ورودی ورودی دلپذیر جلب می کند.

در داخل اتاق نشیمن کوچک اولین خانه برجسته ما، یک چراغ آویز قرمز توجه را به قسمت ناهارخوری که پشت کاناپه پنهان شده است جلب می کند. کابینت های دیواری قرمز چشم را در گوشه و کنار آشپزخانه می کشاند

قالیچه اتاق نشیمن یک بارقه آبی رنگی دارد که فضای نشستن را از جمعیت متمایز می کند.

یک میز قهوه گرد در چیدمان مبلمان به خصوص جمع و جور منطقی است زیرا گوشه های تیز وجود ندارد. یک میز کوچک و سبک وزن نیز به راحتی قابل جابجایی است. می توان آن را به سرعت در جایی که مورد نیاز است یا جایی که کمترین مانع را برای این مناسبت ایجاد می کند، تغییر مکان داد.

روبه‌روی مبل، یک کنسول رسانه‌ای خط قرمز پررنگی را روی دیوار سفید ساده تلویزیون می‌کشد. یک گلدان شیشه ای کوتاه با اسپری گیاه شناسی یک عنصر طبیعی دلپذیر را به واحد مدرن اضافه می کند.

پشت کاناپه، یک میز ناهار خوری گرد به آرامی توسط چهار صندلی ناهار خوری با پشت خمیده احاطه شده است.

چراغ آویز اتاق ناهار خوری قرمز رنگ روی میز آویزان می شود تا قسمت غذاخوری را به شکلی رنگارنگ لنگر بیاندازد.

ناهارخوری کوچک از نظر فیزیکی با یک شبه جزیره کوتاه از آشپزخانه مجاور جدا شده است. طول شبه جزیره تنها یک واحد است اما فضای ذخیره سازی اضافی ضروری برای قابلمه ها و تابه ها را فراهم می کند.

شبه جزیره آشپزخانه نیز به عنوان یک بار صبحانه منظم عمل می کند. دو صندلی بار آشپزخانه به طور مرتب در زیر میز آبشار جای می گیرند.

 

در اتاق خواب، یک تخت روکش خاکستری رنگارنگ با یک ست تخت قرمز خاموش پوشیده شده است. یک چراغ میز کنار تخت مشکی رنگی باریک روی واحد چوبی کنار تخت ایجاد می کند.

کمدهای آینه ای نور طبیعی را از پنجره مقابل منعکس می کنند.

یک گیاه بزرگ داخلی، تضاد سبز شاداب را با ست تخت قرمز ایجاد می کند. چراغ آویز اتاق خواب شیک کم می شود تا نور مطالعه را در کنار بالش ها فراهم کند. ایده های بیشتری برای چراغ های آویز اتاق خواب ببینید

برخلاف منطقه تخت قرمز پرشور، فضای کاری اتاق خواب همه سیستم ها سبز است.

یک صندلی رومیزی با روکش سبز با یک میز چوبی جفت می شود تا یک پالت طبیعی تازه بسازید.

پرده های تاپ یک قاب خنثی را در اطراف پنجره اتاق خواب آویزان کرده اند.

دیوارهای اطراف تخت خاکستری رنگ پریده و آرام هستند تا زیبایی شناسی آرامی ایجاد کنند

حوله های دستی رنگ قرمز را در طراحی جمع و جور حمام می آورند. پانل های چوبی به فضای کوچک بافت و عمق می بخشند.

پلان طبقه آپارتمان.

در این آپارتمان 68 متری، یک میز ناهار خوری کوچک به طرز جسورانه ای زیر پوشش قرمز چشم نوازی مشخص شده است. صندلی‌های ناهار خوری سیاه رنگ لحظه‌های رنگارنگ را تاریک احاطه می‌کنند، در حالی که دکوراسیون سبز پس‌زمینه گیاه‌شناسی تازه را ایجاد می‌کند.

 

در قسمت سالن، یک واحد رسانه ای قرمز خطی با یک مبل کوچک خاکستری تیره و یک فرش خاکستری اتاق نشیمن در تضاد است.

مجموعه‌ای از کوسنهای قرمز ساده و طرح‌دار به این مبل اضافه می‌کنند. یک میز کناری کوچک در جایی که لازم است در اتاق جابجا می شود

یک جفت دیوارکوب مدرن در بالای مبل درخشش جوی ایجاد می کند.

در اتاق ناهارخوری، یک چراغ دیواری کوچک به جای یک چراغ آویز، نور را روی میز می‌تابد.

یک گلدان شیشه ای ساده پر از رنگ سبز، میز ناهارخوری را در مرکز قرار می دهد

رنگ سبز قاب یک چیدمان آشپزخانه چشمگیر مشکی و چوبی است.

راهرو با دکور سبز زیتونی پوشیده شده است. کفپوش بلوط یک پایه طبیعی ایجاد می کند.

در ورودی خانه، واحدهای ذخیره سازی سفارشی کت، کفش و کیف را کنار می گذارند. یک گوشه کوچک شامل قلاب های کت برای مهمانان و یک نیمکت داخلی ورودی است.

کابینت‌های بیشتر روی نیمکت ورودی پل می‌زنند و فضای ذخیره‌سازی اضافی را برای وسایل فصلی که به ندرت به آنها دسترسی پیدا می‌کنید، فراهم می‌کنند. یک کمد و کابینت بسیار بزرگتر در راهروی سبز رنگ پنهان شده است.

دیوارهای اطراف درب ورودی رنگ قرمز گرم و دلپذیری دارند. یک آینه با برش سفارشی به طول زمین، نور را به فضای کوچک منعکس می کند و به صاحب خانه مکانی می دهد تا ظاهر خود را در هنگام خروج بررسی کنند.

در اتاق خواب، یک چراغ دیواری بازوی چرخان مشکی، نور مطالعه را در هر طرف سر تخته‌ای با روکش قرمز فراهم می‌کند.

یک دیوار کانونی سبز کنتراست خنک را در پشت تخت کاهش می دهد.

یک فرش مشکی و خاکستری برای اتاق خواب یک الگوی هندسی فشرده را نشان می دهد. درهای کمد شیشه ای مات نور طبیعی را منعکس می کنند.

یک واحد رسانه ای به یک میز آرایش در پای تخت تبدیل می شود. کشوهای ذخیره سازی قرمز خطی از رنگ را در زیر برش می دهند.

حتی اتاق به رنگ کرم پودری کوچک نیز با وفاداری از زیبایی دکور قرمز و سبز خاموش پیروی می کند. یک دستگاه روشویی کوچک از جلوی کشوهای قرمز رنگ خود جلوه بیشتری پیدا می کند. یک گلدان سبز رنگ میز سفید تمیز آن را تزئین می کند.

کابینت های دیواری چوبی از نیمه بالایی دیوار مخفی توالت استفاده می کنند.

یک قفسه فرورفته به طور جسورانه در پشت سنگ سیاه قرار گرفته است تا یک نقطه کانونی متضاد ایجاد کند.

تناژ سبز به درب اتاق  محدود می شود.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو