جدیدترین مدل کاغذ دیواری رنگ بنفش ؛ جادوگر رنگ ها!

جدیدترین مدل کاغذ دیواری رنگ بنفش ؛ جادوگر رنگ ها!

رنگ بنفش همیشه یکی از رنگ های خاص در دنیای رنگ ها به حساب می آید. یک نوع اشرافیت و غنا در این رنگ است که در دریگر رنگ های دیده نمی شود. به همین دلیل به این رنگ رنگ جادویی نیز می گویند. برای عاشقان رنگ بنفش ، طبیعتا انتخاب رنگ بنفش برای دکوراسیون خانه و اتاق خود یک الزام است. همانطور که از نام عاشق بر می آید ، معمولا این دسته ار افراد از این رنگ نمی توانند دست بردارند. کاغذ دیواری بنفش یکی از واجبات دکوراسیون داخلی به این رنک می باشد.

درباره رنگ بنفش

همانطور که در بالا گفتیم رنگ بنفش یک رنگ مرموز و استثنایی است. این رنگ دارای ویژگی هایی است که باعث میشود اتاق شما اشرافی و لاکچری نشان دهد. رنگ بنفش رنگی میان بین قرمز و آبی است. خوب امتیاز آن هم این است که برای آنهایی که رنگ آبی را سرد می دانند و رنگ قرمز را زیادی گرم رنگ وسطی شناخته می شود

چرا کاغذ دیواری بنفش را انتخاب کنیم ؟

کاغذ دیواری بنفش برای دکوراسیون شما علاقمندان به رنگ بنفش انتخاب عالی ای است. چرا که چه انتخابی کم هزینه تر از کاغذ دیواری بنفش برای شما دوست داران آن. کاغذ دیواری بنفش به سرعت نصب می شود و هزینه نسبتا مناسبی دارد.

رنگ بنفش فضا را فانتزی تر نشان می دهد. به همین دلیل بیشتر افراد خلاق و خاص از بنفش در طراحی دکوراسیون شان استفاده می کنند. به دلیل ماهیت رویایی و تخیلی رنگ بنفش یک اتاق غذا خوری با میز یا صندلی بنفش رویایی تر به نظر می رسد.

طرح کاغذ دیواری بنفش

انواع مدل های کاغذ دیواری بنفش در بازار موجود هستند که در طرح های مختلفی ارائه شده اند. شما برای انتخاب کاغذ دیواری بنفش لازم است توجه کنید که سبک دکوراسیون منزل با اتاق شما چگونه است.

کاغذ دیواری بنفش سبک کلاسیک

این مدل کاغذدیواری ها معمولا دارای طرح های داماس و یا اسلیمی است. این طرح ها یکی از پرطرفدارترین طرح های کلاسیک است. حالا تصور کنید که کاغذدیواری بنفش نیز انتخاب شود و چه تاثیر بزرگی در دکوراسیون فضای داخلی خانه شما خواهد داشت.

 

کاغذ دیواری بنفش اسپرت

مدل های اسپرت کاغذ دیواری معمولا برای فضاهای صمیمی منزل استفاده می شوند. طرح های این دسته از کاغذ دیواری ها معمولا گلدار و یا فانتزی هستند.

بااین حال یکی از پرطرفدارترین کاغذدیواری ها در طیف بنفش ، کاغذ دیواری های طرح هندسی می باشند. این کاغذ دیواری ها با دارا بودن انواع رنگ های طیف سبز و زرد ترکیب رنگی زیبایی را خلق می کننند که به فضای شما جلوه خوبی می دهد.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی  | پویانو