جدیدترین مدل پرده های آشپزخانه برای منزل شما

جدیدترین مدل پرده های آشپزخانه برای منزل شما

جدیدترین مدل پرده های آشپزخانه برای منزل شما : خانه ما یک محیط جداگانه در هر اتاق ، اما نام کلی کل جدایی ناپذیر که به خانه . ما در اینجا درباره یک کل صحبت می کنیم ، یعنی تأکید می کنیم که هماهنگی در دکوراسیون چقدر مهم است. آشپزخانه یکی از قسمت های این مجموعه است. وقتی به دکوراسیون آشپزخانه نگاه می کنیم ، می بینیم که پرده ها باید با اشکال قاب ، فرش ، رنگ دیوار هماهنگ باشد. ما نباید کابینت ها را که عنصر مهمی از این قطعات هستند ، از دست بدهیم. می توانید مقاله ما در مورد مدل های کابینت آشپزخانه را در اینجا بخوانید. در این مقاله ، ما در مورد پرده ها صحبت می کنیم ، که یکی دیگر از بخشهای مهم آشپزخانه است. مدل ، شکل و اندازه پرده مهم است. علاوه بر این ، نباید فراموش کنیم که پرده های آشپزخانه به راحتی کثیف می شوند. به همین دلیل هنگام انتخاب پرده باید به پارچه توجه کنیم.

حالا بیایید چند مدل پرده مناسب آشپزخانه خود را بررسی کنیم.

مدل پرده آشپزخانه رول پرده

استفاده از پرده غلتکی مزایای زیادی دارد. وقتی بوی و کثیفی ظروف ساخته شده در طول روز بر روی این پرده ها می گذرد ، می توان آن را به راحتی با اسفنج پاک کرد. یکی دیگر از مزایای این پرده ها این است که به راحتی نصب می شوند. می توانید آن را روی دیوار یا سقف هر کجا که می خواهید نصب کنید. استفاده از آن نیز به لطف مکانیسم های موجود در طرفین بسیار ساده است. با بالا و پایین بردن زنجیر در کنار آن می توانید آن را باز و بسته کنید.

پرده های توری خانه

یکی دیگر از مدل های ما مدل پرده های توری است عنصر قابل توجه در این مدل پرده این است که نور را به خوبی منتقل می کند و از روشن بودن آشپزخانه ما اطمینان حاصل می کند. این بهترین راه را برای احساس هماهنگی دکور آشپزخانه به بیرون ارائه می دهد. علاوه بر این ، ارزان بودن آن نیز یکی دیگر از عوامل جلب توجه است.

پرده پشت دری

این مدل پرده نوعی پرده است که در باز و بسته شدن مداوم پنجره ها ، درها استفاده می شود. اغلب در رستوران ها و کافه ها استفاده می شود و ظاهر تزئینی را ارائه می دهد. در خانه ها عموماً در درهای بالکنی که به باغ باز می شود استفاده می شود. از آنجا که این مدل پرده در وسط بسته شده است ، باید پارچه ای کمی نرم تر را ترجیح داد. دارای چنین یک مفید و زیبا ، متأسفانه ، یک طرف بد. از آنجا که از پارچه ای نازک و نرم ساخته شده است ، استفاده از مواد شوینده اشتباه ممکن است باعث شود پرده های ما دوباره غیر قابل استفاده شوند ، بنابراین این نوع پرده ها یا باید با ماشین های تمیز کننده پرده تمام اتوماتیک تمیز شوند یا شسته شوند.

مدل های پرده به سبک روستیک

آوردن روح عاشقانه گذشته به فضاهای زندگی ما ، ترکیب مدرن با سنتی با لمس های کوچک یکی از روشهای دکوراسیونی است که ما بیشتر از آن استفاده می کنیم. پرده های روستایی یکی از بهترین نمونه هایی هستند که می توانیم این روش دکوراسیون را منعکس کنیم. این واقعیت که پرده های روستایی کاربردی هستند و به راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستند ، راحتی زیادی را در آشپزخانه ایجاد می کند. در اینجا چند پیشنهاد هستند

مدل های پرده تا شده

مدل های پرده تا شده ظاهر نرم تری در آشپزخانه نسبت به پرده های غلتکی ارائه می دهند. این واقعیت که می توان آن را برای سالها شستشو کرد و از آن استفاده کرد نیز انتخابی مقرون به صرفه برای آشپزخانه خواهد بود.

ما مدل پرده آشپزخانه را برای شما گردآوری کرده ایم. برای دریافت پیشنهادات و اطلاعات می توانید در هر زمان با تیم معماری و دکوراسیون داخلی پویانو  تماس بگیرید.

 

مدل پرده های آشپزخانه

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو