جاذبه های گردشگری جهان (شهر های پر بازدید)

جاذبه های گردشگری جهان

جاذبه های گردشگری جهان (شهر های پر بازدید)

جاذبه های گردشگری جهان

جاذبه های گردشگری جهان در کشورهای مختلف قاره آسیا در این مطلب به شما معرفی می گردد.

سنگاپور :
واقع در جنوب شرقی آسیا می باشد . از مراکز بزرگ مالی جهان و اقتصاد سنگاپور از صنعت و خدمات است. از پربازدیدترین شهرهای دنیاست و از منابع مهم درآمدزایی ، صنعت توریسم در این کشور است. از جذابیت های گردشگری پارک یونیورسال استودیو ، جزیره سنتوزا ، پارک دلفین ، باغ وحش و… می باشد. سنگاپوری ها بیشتر به زبان انگلیسی صحبت می کنند که این یکی از دلایل جذب توریسم بیشتر است.

مراکش :
پایتخت رباط ، زبان عربی – بربریمی باشد . کشوری در شمال غربی آفریقاست . آثار عمده دیدنی مساجد ، کاخ های ،آرامگاه ها واقع در شهرهای مکناس ، فاس ، مراکش ، کازابلانکا و… می باشد. مراکش پانزده کیلومتر از اروپا (اسپانیا) فاصله دارد (تنگه جبل الطارق)
معبد حسان ، شاله قلعه ای از دوران روم ، موزه ودایه ، مدینه در بخش رباط ، موزه باتا ، غار هرکول ، موزه هنرهای معاصر و… ازآثار دیدنی مراکش می باشند.

استانبول ، ترکیه :
بزرگترین شهر ترکیه است .مهمترین شهر اشتراتزیک و اقتصادی ترکیه می باشد که در نزدیکی جاده ابریشم و دریای مرمر واقع شده است. شهر استانبول در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و در سال 2010 پایتخت فرهنگ اروپا نامیده شد. شهر استانبول دومین شهر توریستس به لحاظ گردشگری می باشد.
در سال 1923 پایتخت ترکیه از استانبول به آنکارا منتقل شد .

کوالالامپور :
پنجمین شهر توریستی جهان است.کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است.کوالالامپور پایتخت رسمی مالزی در ساحل غربی این کشور می باشد. کوالالامپور مرکز تجاری و حمل و نقل و فرهنگی مالزی می باشد. این تنوع قومی باعث ایجاد معماری،آداب و رسوم، زبان و گویش، غذاهای مختلف شده است.
دو برج دوقلوی پتروناس از جاذبه های گردشگری شهر کوالالامپور است این برج ها در طبقات چهل و یک ، چهل و دوم به هم متصل شده اند. برج های پتروناس از بلندترین برج های جهان بشمار می روند که در هشتاد و هشت طبقه و با ارتفاع چهارصدو ینج متر ساخته شده است . از موارد دیدنی در این برج، مرکز خرید، ارکستر، موزه می باشد.
ارتفاعات کامرون، آکواریم KLCC، مسجد آبی، باغ پرندگان، برج منارا، موزه تگارا و…. از دیگر مناطق زیبای گردشگری کوالالامپور می باشد.