تغییر دکوراسیون و بازسازی داخلی  آپارتمان پاریسی با متراژ 60 متر مربع

تغییر دکوراسیون و بازسازی داخلی  آپارتمان پاریسی با متراژ 60 متر مربع

تغییر دکوراسیون و بازسازی داخلی  آپارتمان پاریسی با متراژ 60 متر مربع : این روز ها با توجه به سبک زندگی شهر نشینی و متراژ کوچک خانه ها توجه به معماری داخلی آن ها بسیار بسیار پر اهمیت است. برای مثال در خانه کوچک در پاریس برای بازسازی دیوارهای باربر خراب شده ، پارتیشن ها بر باد رفته ، اتاق های کوچک به اتاق های بزرگ نشیمن تبدیل می شوند ، این آپارتمان با متراژ 60 متر کاملاً ساختار قبلی خود را از بین برده است تا زیر نظر متخصص معمار و طراح صحنه حرفه ای ، بهشتی از نرمی ، روشنی و راحتی و آرامش را به ارمغان بیاورد.

در جستجوی اولین لانه مشترک دنج ، چند زن و شوهر پاریسی مروارید نادر را در منطقه XVII پایتخت کشف کردند. این خانه همچون مروارید نادر در شهر است با این حال در شرایط ضعیفی از لحاظ ظاهری قرار دارد. نزدیک به نیم قرن ، او در اثر دستاوردهای خود خوابید. دیوارهای سنگی سبک ، شومینه قدیمی و نمای یک باغ کوچک: آپارتمان 60 متری همه چیز را داشت … صاحبان جدید آن مصمم هستند که آن را در بهترین حالت زنده کنند. برای این بازسازی کامل ، آنها از معمار و طراح صحنه خواستند که به آنها کمک کند . معمار مانند آنها پتانسیل مکان و دامنه کار را می بیند. او شروع به برچیدن کامل آپارتمان می کند تا ساختار مکان را به طور کامل بازنویسی کند. خداحافظی دیوارهای باربر ، سلام نور عرضی و اتاق های بزرگ و دلپذیر!

یک ورودی باریک با دهانه ای قوسی شکل

پیش از این ، ورودی آپارتمان با یک راهرو طولانی مشخص شده بود. دومی از یک طرف یک آشپزخانه بزرگ و یک اتاق نشیمن و سپس از طرف دیگر دو اتاق خواب سرو کرد. با سرمایه گذاری در این ملک ، مالکان دقیقاً می دانستند که می خواهند با آن چه کاری انجام دهند: یک فضای بزرگ ، باز و روشن که با یک اتاق خواب همراه باشد. معمار سناریوی زیر را به آنها ارائه داد: تمام پارتیشن ها ، حتی بخشی از دیوار عریض قدیمی را خراب کنید تا یک اتاق عریض بزرگ را که توسط یک پارتیشن شیشه ای باشکوه با نازک کاری بسته شده است بدست آورید. سناریویی که توسط زوجین تأیید شده است.

ورودی خانه سلسله مراتب ورود به آن را به طرز هوشمندانه تعریف می کند.  ورودی با دیوارهای سفید ظریف و با احتیاط ، به یک اتاق نشیمن بزرگ باز می شود. دهانه قابل توجه آن شیک ترین شکل آن لحظه  آپارتمان مورد نظر را نیز اعلام می کند: قوسی زیبا و جذاب . این شکل شیک ، انگار با نیم ماه تاجگذاری شده و بازسازی انجام شده توسط معمار را نقطه گذاری می کند. یک بازی نفیس از منحنی هایی که نرمی آنها صاحبان را اغوا کرده و منحصر به فرد بودن مکان را ترسیم کرده است.

یک کف سازی زیبا برای ورودی

اگر دیوارها یک رنگ سفید کامل هستند ، کف ورودی از یک پوشش تیره برای ایجاد تضاد ظریف استفاده می کند …

برای بدست آوردن گرما و صمیمیت در فضا از اشکال گرد و نازک کاری استفاده شده است

در سمت چپ سالن ورودی ، طراح یک طاقچه عمودی از ابتدا ایجاد کرده است. معمار صحنه پرداز دیوانه این دیوار فرو رفتگی کوچک است که در فضای داخلی متعدد بسیار شیک است. این طاقچه به شکل طاقی ، برای انعکاس دهانه ورودی نزدیک ، دارای یک فضای ذخیره سازی در قسمت پایین و یک گوشه تزئینی کوچک برای ذخیره کلیدها به عنوان لوازم تزئینی است. خانه ای بر اساس اصول زیبایی شناختی و عملی شده ، چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

آشپزخانه ای با درهای کمد آینه ای قدیمی

آشپزخانه که به اتاق نشیمن باز می شود ، در عین حال که اصالت را پرورش می دهد ، محتاطانه عمل می کند. کابینت های آشپزخانه با توجه به در خواست مالک بود که می خواست آشپزخانه ای بدون کانتر های بلند و مرتفع باشد . اگرچه معمار کمدهای ذخیره سازی را برای قرار دادن یخچال و سایر اتاقها در قسمت عمود بر سطح کار تهیه کرده است ، اما او به سرعت متوجه کمبود فضای ذخیره سازی و کمد و کابینت کافی شد. وی برای پاسخ به درخواست مشتری خود که می خواست فضا را با مبلمان بلند خفه نکند ، درهای کمد آینه ای عتیقه را تصور کرد. یک راه حل غیر معمول برای توسعه آشپزخانه اما در نهایت در جلب توجه کوتاهی نمی کند. آینه ای که کمی منسوخ شده و بر روی چندین کمد قرار گرفته است ، فضا را بزرگتر می کند ، واحدهای دیوار را پنهان می کند و جذابیت خاصی می بخشد.

در قسمت پایین کابینت ، چوب روشن به عنوان درب کمد یک میز کار کوارتز را همراهی می کند ، در حالی که اسپلش بک کارت سایه تیره تر را با کاشی کاری های مخطط عمودی بازی می کند.

یک منطقه ناهار خوری از پیش تعیین شده

در نزدیکی آشپزخانه قرار دارد ، یک ناهار خوری ساده با میز و چهار صندلی برگزار می شود. این پیکربندی فضای آشپزخانه را از سالن استراحت محدود می کند. بر روی دیوار ، چراغ دیواری طرح به سبک لوله متصل شده است. کلید واژه در این اتاق نشیمن مشترک بزرگ چیست ؟  برای صاحبان جدید ، لازم بود که فضای قابل استفاده و مفید ، بارها و بارها فراهم شود! توجه داشته باشید در زیر پنجره سمت چپ ، یک رادیاتور طراحی شده زیبا از مارک Varela ، همچنین دارای کد و شمایل محلی است: میله هایی به فرم گرد ، اما نه قاب دایره ای بلکه ساختار میله های دایره ای ! راهی برای گرم شدن به سبک مدرن !

یک اتاق نشیمن سفید با ظاهری مقاومت ناپذیر

رو به قسمت آشپزخانه و سالن ورودی ، معمار یک اتاق نشیمن را تصور کرد که آرامش را به شما دعوت می کند. این فضای مورد بحث است که بیشترین سرمایه گذاری را در هنگام بازسازی نیاز داشت. صاحبان جدید به هر قیمتی اتاق های بدون سر و صدا را می خواستند ، اتاق دیگری را باز کنند تا از یک نور عرضی خوب بهره مند شوند. بنابراین راه حلی که به اتفاق آرا رأی داده شد ، خراب کردن دو نیم دیوار حمال بار بود. در سمت چپ تصویر ، می توانیم ببینیم که تیر فلزی جایگزین یکی از آنها شده است.

این اتاق نشیمن سفید با توجه به طراحی ای که دارد به همان میزان انتخاب رنگ تن آرام ، بحث های خوبی را ارائه می دهد تا مورد تقدیر قرار گیرد. معمار می خواست با خطوط افقی بازی کند تا فضا را بزرگتر کند. هیچ سوالی برای او وجود نداشت که بتواند فضای ذخیره سازی زیاد را در کل قسمت دیوار ادغام کند ، این امر می تواند به صدمه زدن به حجم ایجاد شده توسط مراقبت وی منجر شود. او سپس تصور كرد كه محلول نگهداري كمدهاي سفيد با دستگيري هاي برنجي ظريف است كه در قسمت پايين ديوار قرار دارد. روشی برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی در حالی که قفسه ای برای ذخیره دکوراسیون کوچک خود دارید.

یک دیوار سنگی در معرض دید برای بدست آوردن اصالت

به دنبال این سری از کمدهای کم ، یک شومینه سنگی به خوبی بازسازی شده است. سنگ بژ آن به طور ایده آل با روحیه مینیمالیستی دکور همراه است. در سمت راست آن علاوه بر انبار زیرزمین ، چند قفسه نیز برای قرار دادن کتاب های این زوج در نظر گرفته شده است.

یک دیوار سنگی کاملاً در معرض عمود بر این گوشه که به کتابخوانی  اختصاص یافته است. پیش از این زیر دیوار مرطوب و پوشیده از کاغذ دیواری به سبک قدیمی پنهان شده بود. صاحبان آن خیلی سریع تصمیم گرفتند که این نمای دیوار دلپذیر را حفظ کنند. این ماده اولیه که با رنگ سفید رنگ آمیزی شده است ، یک اونس اصالت اضافی به این تنظیمات لطیف خانه می دهد.

قطعات طراحی شده با منحنی های نفیس

لطافت یک لوگوی واقعی در این دکور است که از خرد و هوش طراح گرفته شده است. دو رنگ بژ و سفید ، لوله ها و منحنی ها همگی جذابیت بارز خود را در این اتاق نشیمن مرسوم ، مد روز نشان می دهند.

اگر معمار استعدادهای خود را در ایجاد یک محیط دنج با روحیه اضافی نشان داده باشد ، صاحبان آن توانسته اند از طعم خوب خود برای تهیه این فضای گرم و بدون استفاده بیش از حد استفاده کنند. مبل و صندلی “Togo” توسط Ligne Roset ، مبلمان ستاره ای از نظر آرامش ، بنابراین نقش اصلی را در این احساس بازی می کند. سرانجام ، اشاره ویژه ای به این صندلی کوچک با منحنی های نفیس و قهقرایی توسط Noom ، که رنگ سفالین آن کاملا با کف پارکت سفید و مبل بژ ترکیب شده است.

یک پارتیشن شیشه ای به همان اندازه جذاب و دلربا است

اگر اتاق نشیمن در جلب توجه بسیار موفق است ، بخشی از آن به لطف این پارتیشن شیشه ای منطقی است که بین اتاق نشیمن و اتاق خواب نصب شده است. یک پارتیشن اصلی که سقف های شیشه ای سنتی را که در آپارتمان های شهر دیده و بررسی می شوند تغییر می دهد.

طراح گرافیک با تجارت ، مالک ایده بسیار دقیقی از آنچه می خواست قرار دهد را برای تعیین مرزها بدون تقسیم فضاها قرار دهد. طراح با پیشنهاد خراب كردن نیمی از قسمت دوم دیوار حمال بار  ، او را در این آرزو حمایت كرد تا جای خود را به این پارتیشن شیشه ای بزرگ به طول 3 متر بدهد. علاوه بر اندازه ، خاصیت آن نازک کاری آن است. گرمای بلوط همراه با نقش و نگار قوس در سه برابر این تفکیک واحد را عالی می کند و بنابراین به یاد ماندنی است.

یک اتاق خواب کوچک که جزئیات سفید و چوبی را با هم ترکیب کرده است

یک سر تخت بزرگ چوبی زیبا

یک اتاق خواب و حمام به سبک کانتری ساید

حمامی که اشکال سخاوتمندانه خود را پرورش می دهد

کابین دوش به شکل قوس

یک توالت و سرویس بهداشتی کوچک که کاملاً با چوب پوشیده شده است

سرانجام به ورودی که یک توالت کوچک با درخواست بسیار خاصی مجهز شده است ، برگردید: چوب فراوان. از توالت و دیوارها تا سقف ، این توالت ها با چوبی ظریف پوشیده شده اند: پلوکسود که دارای مزیت بسیار نازک بودن است و بنابراین فضایی را در فضایی که کوچکترین سانتی متر در آن محاسبه می شود ، هدر نمی دهد.

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو