تغییر دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری به 6 روش متفاوت :

تغییر دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری به 6 روش متفاوت :

تغییر دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری به 6 روش متفاوت :

تغییر دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری به 6 روش متفاوت : اگر به دنبال نوآوری هستید که به اتاق شما شخصیت بدهد، ایده خوبی است که از دیوارها شروع کنید! می توانید کاغذ دیواری متناسب با سبک اتاق خود انتخاب کنید یا می توانید تغییر سبک اتاق خود را از کاغذ دیواری ها شروع کنید. بیایید در مورد چند نکته صحبت کنیم که قبل از نگاهی به مدل های مختلف باید به آنها توجه کنید.

قبل از خرید کاغذ دیواری: -تصمیم بگیرید که روی کل دیوار یا فقط بخشی از آن اعمال شود. وقتی الگوهایی را انتخاب می کنید که با رنگ دیوارهای خود سازگار هستند، در نظر داشته باشید که تنها با پوشاندن یک دیوار یا قسمت خاصی از دیوار می توانید تفاوت ایجاد کنید. – اگر برای شما مهم است که آیا می توان آن را به راحتی از دیوار جدا کرد یا خیر، مراقب باشید که محصولات را مطابق با آن انتخاب کنید. – اگر پاک شدنی بودن برای شما مهم است، بر این اساس در مورد محصولات تحقیق کنید. – اگر قرار است از آن برای فضاهایی مانند آشپزخانه، حمام، دیوار بالکن استفاده کنید، از مقاومت کاغذ دیواری در برابر آب، گرما و شرایط مختلف مطلع شوید.

  1. ایجاد سبک

یک اتاق نشیمن روشن با دیوارهای سفید. با جزئیات مدرن و اسپرت طراحی شده است. کاغذ دیواری فقط روی پشت مبلمان چوبی اعمال می شد. استفاده از چنین کاغذ دیواری های طرح دار هندسی فقط در یک مکان خاص به جای کل اتاق نه تنها چشم ها را خسته می کند، بلکه کافی است تا فضایی متفاوت به اتاق شما ببخشد. در تصویر اولی که در زیر مشاهده می کنید، کاغذ دیواری در پشت ویترین پوشانده شده است که به اتاق نشاط می بخشد و در تصویر دوم از قسمت پشت یونیت تلویزیون استفاده شده است. هر دو نمونه بسیار زیبا و شیک هستند!

  1. دروازه ها را زنده کنید

آیا به راهروها، ورودی ها، راه پله ها و اتاق های خانه خود توجه می کنید؟ اما آیا فکر کرده اید که به لطف کاغذ دیواری ها می توانید به این مناطق سرزندگی بیافزایید؟

همانطور که در عکس اول مشاهده می کنید، ورودی با کاغذ دیواری بزرگ گلدار پوشانده شده است. رنگ های روشن برای روشن کردن فضای داخلی افرادی که وارد خانه می شوند ترجیح داده می شود. مبلمان به سادگی مبله شده است. حتی اگر سالن شما آنقدرها هم پهن نیست، می توانید با کاغذدیواری های رنگ روشن، از کسانی که به خانه شما می آیند استقبال گرم و دوستانه ای کنید. در عکس دوم دیوار پله ارزیابی شده است. این بار رنگ مات ترجیح داده می شود. در انتخاب کاغذ دیواری های مات، رنگ های قاطع مبلمان به گونه ای که می گویند «ما اینجاییم!» هارمونی دلپذیری ایجاد کرد. اگر کاغذ دیواری شما بی تکلف است و مبلمان شما رنگ های کسل کننده ای دارد، اتاق شما تاریک و مسطح به نظر می رسد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، تصاویر رنگارنگ در یک قاب سفید بر روی دیوار آویزان شده است. این راهی است که به اتاق نشاط می بخشد و دیوارها را شاد می کند.

  1. اجازه دهید حمام ها جشن بگیرند

حمام ها یکی از مکان هایی هستند که کمترین سهم را از سبک و سیاق دارند. کاری که می توانید برای ایجاد یک سبک خاص در حمام انجام دهید کمتر از کاری است که می توانید برای یک اتاق انجام دهید، اما بسیاری از ما در نظر نمی گیریم که کاغذ دیواری را می توان برای حمام و توالت نیز اعمال کرد.

غیرممکن است که زیبایی این حمام ها را تحسین نکنید! تا زمانی که محصولات مقاوم در برابر رطوبت را ترجیح می دهید، ایجاد سبک های قاطع و سرگرم کننده بر روی دیوارهای حمام دشوار نیست. الگوهای بزرگ، ایده های متناقض کاغذ دیواری را که از اعمال آنها می ترسید در اتاق خود، در حمام خود اعمال کنید و افرادی را که به خانه شما می آیند تحسین کنید.

  1. هر فصل شکوفا شوید

از قدرت گل ها، چه در اتاق خواب، آشپزخانه، حمام یا راهرو استفاده کنید. می توانید با الگوهای گلی که هرگز از مد نمی افتند، انرژی مثبت به خانه خود بیافزایید. لاله های ظریف یا رزهای رنگارنگ، بهار را هر فصل در خانه خود تجربه کنید!

  1. هارمونی را به بعد دیگری ببرید

می دانید که کاغذ دیواری شما باید با سایر موارد موجود در فضا هماهنگ باشد تا انرژی مورد نظرتان را به شما بدهد و سبک مورد نظرتان را تکمیل کند. در مورد زنده کردن الگوی کاغذ دیواری در اتاقتان چطور؟ به عنوان مثال می توانید از کاغذ دیواری با طرح گل رز و بالش های طرح رز استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری ای را انتخاب کرده اید که نقشه جهان را به تصویر می کشد، می توانید یک کره ی جهانی که به همین رنگ ها طراحی شده است را در گوشه ای از اتاق خود قرار دهید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، با اطمینان از حداکثر هماهنگی با کاغذ دیواری ها، می توان سبکی متفاوت ایجاد کرد.

  1. به آن راضی نباشید!

کاغذ دیواری برای دیوار همان چیزی است که خالکوبی برای بدن است! هنگامی که آن را امتحان کردید و دیدید که خانه شما چقدر زنده می شود، می خواهید آن را در همه جا، روی هر دیوار اعمال کنید. با این حال، گاهی اوقات برخی از الگوها می توانند چشم را خسته کنند، زمانی که کل اتاق پوشیده شده است. اگر این نوع الگو را دوست دارید اما می خواهید کل اتاق را بپوشانید، ما یک ایده عالی برای شما داریم! کاغذدیواری دیگری تهیه کنید که با الگوی انتخابی شما مطابقت دارد! استفاده از دو نوع کاغذ دیواری مختلف در یک اتاق ممکن است گزینه ای خطرناک به نظر برسد، اما تا زمانی که به هماهنگی رنگ ها توجه کنید، می توانید به نتایج بسیار بدیعی دست پیدا کنید. بنابراین، الگویی را که فکر می‌کنید چشم‌ها را خسته می‌کند، فقط روی دیوار خاصی اعمال می‌کنید و مجبور نیستید بقیه اتاق را همانطور که بوده رها کنید. به همین ترتیب، پوشاندن سقف به جای دیوارهای دیگر یک ایده اصلی است!

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو