تزئین میز آرایش در دکوراسیون اتاق خواب با روش های ساده اما تاثیرگذار

تزئینات میز آرایش در دکوراسیون اتاق خواب

تزئین میز آرایش در دکوراسیون اتاق خواب با روش های ساده اما تاثیرگذار

اتاق خواب بسیاری از ما خانم ها دارای میز آرایش و توالت زیبایی است که با ذوق و شوق برای سرویس خوابمان انتخاب کرده ایم. اما ممکن است خیلی از ما این تجربه را داشته باشیم که تنها روزی که شاهد مرتب و تمیز بودن آن بوده ایم روز اول ورود آن به اتاق خواب خانه بوده است. یکی از ترفند لازم ترین مبلمان خانه که بتواند مرتب و منظم باقی ماند ، میز توالت و یا میزآرایش اتاق خواب ها می باشد. چرا که با انواع زیورآلات ، لوازم آرایش و محصولات بهداشتی مو و صورت روبرو هستیم که لازم است در میز آرایش نگهداری شوند و یا به عنوان دکور و تزئین میز آرایش نمایش داده شوند.  طبیعتا کار و استفاده مدام و روزانه با این وسایل ممکن است باعث نامرتب شدن و شلختگی این میز زیبا شود. ما برای شما امروز در پویانو پیشنهاداتی داریم که حتی میز آرایش کوچک شما نیز یه یک میز شیک و تمیز تبدیل خواهد شد.

سینی ها دوست جدید شما

رمز موفقیت برای اینکه همه چیز سر جایش باشد و بر روی میز آرایش یا دراور آرایش مرتب به نظر بیاید این است که آن ها را گروه بندی کنید. بله یک سینی ساده و زیبا انتخاب کنید و یک سری از وسایل آرایشی بزرگ مانند برس ها و شانه ها را در آن قرار دهید و یک سینی دیگر برای زیور آلات و خورده ریز های کوچک  باشد. تفاوت آن با جعبه و باکس ها این است که سینی ها راحت الوصول هستند و خیلی سریع هم وقتی عجله دارید وسایل را مرتب نشان می دهید. به جای یک عالم لوازم آرایش و گردنبد سرگردان روی میز آرایش ما ، ناگهان شما مجموعه ای شیک از لوازم را در کنار هم دارید که به راحتی هنگام صبح وقتی عجله دارید می توانید پیدا کنید.

جدا کننده و ارگانایزر کشوها شما را پیروز می کنند

اگر فضای کوچکی دارید و ناچار بودید که یک میز آرایش کوچک انخاب کنید ، مدلی را انتخاب کنید که فضای زیادی برای دراور و کشو داشته باشد تا بتوانید انواع لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی خود را دور از دید و درون آنها قرار دهید. دیوایدر کشو ( تقسیم کننده ) کشو یا ارگانایزرها رابطه مستقیم با مرتب بودن و ساماندهی میز شما خواهد داشت. حتی شما خودتان هم می توانید نمونه های زیبایی از این دیوایدرهای کشو بسازید. نمی دانم آیا فقط ما هستیم و یا واقعا حس رضایتبخشی در مرتب و منظم دیدن همه وسایل داخل کشو برای همه وجود دارد.

نورپردازی

مثل همیشه نورپردازی کلید بسیاری از مشکل ها در دکوراسیون داخلی است. سمت استایل آینه های هالیوودی بروید ، بدین ترتیب شما به راحتی می توانید تمام جزئیات لازم هنگام کار با میزآرایش را ببینید.  یک راه دیگر انتخاب نوپردازی آویزی در تزئین میز آرایش است. چراغ های آویزی که بالای میز آرایش به سقف نصب می شوند باعث می شوند که سطح روی میز آرایش اشغال نشود و برای قراردادن وسایل دیگر به کار رود. به جز این دو روش می توانید از چراغ هایی مانند چراغ مطالعه که پایه آن کنار میز نصب می شود برای اینکه ببینید دقیقا چه کاری می کنید لازم است.

 

از آینه ها خجالت نکشید

شما ممکن است که فضای زیادی برای تزئین میز آرایش یا دراور در اختیار نداشته باشید اما این به معنی این نیست که مجبور هستید آینه کوچکی انتخاب کنید. به اعتقاد ما، بزرگتر مطمئنا بهتر است وقتی که به آینه ها برای فضای کوچک می رسیم.  برای اینکه تاثیر فوق العادی ای میز آرایشتان داشته باشد به دنبال یک سایز بسیار بزرگ آینه بگردید، با این انتخاب نور را در فضای داخلی اتاق کوچک شما بیشتر انعکاس می دهید. یا راه دیگر این است که یک مجموعه از آینه های کوچک بالای میز آرایش نصب کنید و تاثیر چشمگیر یک گالری دیواری هنری را نیز ایجاد کنید. آینه های فلزی خیلی خوب می توانند همراه دکوراسیون هر اتاقی باشند تا قدری جذابیت و تکسچر به فضای داخلی اتاق خواب اضافه کنند.

جواهرات و زیورآلات خود را پنهان نکنید

بهترین های آن ها را انتخاب کنید و در سینی روی میز قرار دهید. یا حتی بهتر از آن ، یک ریل زیر میز آرایش نصب کنید و زیبایی آن ها را به نمایش بگذارید. بدین طریق هم مرتب است و هم به هم گره نمی خورند . میز آرایش هایی که به دیوار نصب می شوند این ویژگی را دارند که دارای میله یا چوب در زیر آن با این هدف باشند.

صندلی را بزرگ انتخاب کنید

تزئین میز آرایش تحریریه پویانو

همیشه لازم نیست که ابعاد را در نظر بگیریم ، انتخاب یک صندلی میز آرایش بزرگ تاثیر شگرفی بر زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق شما خواهد داشت. می توانید تکسچر و رنگ متفاوتی برای این صندلی در نظر بگیرید. لین صندلی می تواند چهارپایه و یا یک صندلی شیک کلاسیک یا وینتیج باشد.

ظروف مختلف را با هم ترکیب کنید

تزئین میز آرایش تحریریه پویانو

حالا که همه نکات اساسی برای این میز را در نظر گرفتید ، نوبت به ظروف و باکس های زیبا می رسد تا جذابیت آن را تکمیل کند. فقط فراموش نکنید که افراط نکنید و گرنه روی میز شلوغ به نظر می آید.

 

 

تزئین میز آرایش

تحریریه پویانو