ترکیب سبک دکوراسیون داخلی : از وسایل قدیمی سبک جدید برای خانه ایجاد کنید.

ترکیب سبک دکوراسیون داخلی : از وسایل قدیمی سبک جدید برای خانه ایجاد کنید.

ترکیب سبک دکوراسیون داخلی : از وسایل قدیمی سبک جدید برای خانه ایجاد کنید. هر خانه ای داستان صاحبانش را روایت می کند. به همین دلیل شیک ترین خانه ها مکان هایی هستند که تجربه زیادی در آنها وجود دارد. میراث خانوادگی قدیمی ، منسوجاتی که از صندوقچه برداشته می شود ، سوغاتی هایی که به مرور جمع آوری می شوند … اما برای جمع آوری همه آن ها و تزریق آنها به تزئینات ، کمی جرات و الهام زیادی لازم است. می توانید ضمن ترکیب اشیا عتیقه و قدیمی ، مبلمان و منسوجات با رویکردی معاصر ، یک یا دو سبک معماری داخلی را با هم مخلوط کنید.

ترکیب سبک مکزیکی با سبک مراکشی در دکوراسیون داخلی 

رنگ ها در خانه ای که جزئیات قومی از مراکش تا مکزیک زیر یک سقف به هم می رسند تسلط دارند. میز بزرگ پایه تراشیده شده و نیمکت پارچه ای داماس بافتهای عرفانی مراکش را تداعی می کند ، در حالی که بالش ها ، فرش ها و نقاشی ها و تابلوهای دیواری با مضامین مذهبی آثار مکزیک را نشان می دهد. شما می توانید هماهنگی حاصل شده را با رنگ های زنده در هر دو سبک با الگوهای قومی احیا کنید.

هوای سبک بوهیمن ( BOHO) در مزرعه

این اتاق نشیمن با حال و هوای محلی دهه 1940 یک بهشت ​​واقعی در بازارهای روزانه است. ما از سبک خانه کشور فرانسوی به سبک انگلیسی و از آنجا به قرون وسطای مدرن سفر می کنیم. در حالی که میز قهوه خوری درخت ، گلدان های سفالی و اشیای سرامیکی بدون لعاب ، بافت خام خانه های مزرعه به سبک بوهیمن را منتقل می کنند ، ما با پتوهای بافتنی عجیب و غریب ، روکش های قبیله ای و گل و جزئیات مخمل خواب دار ، سبک بوهو را احساس می کنیم. با یک کنسول لاکی ، ویترین و صندلی های قدیمی می توانید فضا را متنوع کنید.

چهره ظریف و شیک سبک رترو

آوردن سبک و وسایل قدیمی و جدید با هم تفاوتی ندارد. اما در اینجا ، اشکال نازک اما مردانه به سبک رترو و صنعتی با یک سبک زیبا و زنانه تر ملاقات و همنشینی می کند. شمعدان های نقره ای و آینه های تراشیده شده روی دیوار ، پایه های فلزی دهه هفتاد را که دور میز غذاخوری به سبک روستیک روستایی جمع شده اند ، همراهی می کنند. مکمل های ارزان و گران قیمت از اجزای اصلی ترکیب سبک در دکوراسیون داخلی هستند. میتوانید با استفاده از لوستر باشکوه بر این اثر تأکید کنید.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو