ترکیبات جسورانه رنگ در خانه 160 متر مربعی ترکیه ای

ترکیبات جسورانه رنگ در خانه 160 متر مربعی ترکیه ای

ترکیبات جسورانه رنگ در خانه 160 متر مربعی ترکیه ای : ترکیبات جسورانه رنگ : فضاهای زندگی با رنگ های تیره ، جزئیات طلایی و شیشه ای دارای ترکیبات پررنگ هستند و حس و حالی نوین را به مصرف کننده وارد می کنند . طوبی کرکماز در خانه 160 متری خود که با شوهر و فرزندانش زندگی می کند که آن را با توجه به سلایق و خواسته های خودش دکوراسیون و طراحی داخلی کرده است. با پویانو همراه باشید تا سری به خانه آنها در ترکیه بزنیم و با بررسی دکوراسیون داخلی منزل آنان سبک زندگی آنها را دریابیم :

“من دوست دارم با هم از رنگهای مختلف استفاده کنم”

“ما در یک واحد در باغ  3 + 1 طبقه در یک سایت در Halkalı ترکیه زندگی می کنیم . من یک سالن زیبایی دارم که در آن با آرامش زندگی میکنیم. من مدتها ست که می خواستم در خانه ام نوآوری کنم . ابتدا با بررسی مجلات دکوراسیون ایده ای به ذهنم رسید. بعد تصمیم گرفتم اقدام کنم. فکر کردم می توانم این کار را انجام دهم. من تغییر در اتاق نشیمن خود را شروع کردم .

دوست دارم از رنگهای مختلف در کنار هم استفاده کنم. من ترجیح دادم از رنگهای تیره و آینه و لوازم جانبی طلایی به طور غیرمعمول استفاده کنم. من در هنگام طراحی اتاق خواب خود ، ترجیح دادم از رنگ های متضاد در کنار هم استفاده کنم. آن هماهنگی نجیب از سیاه و سفید پدید آمده است.

برای افزودن حرکت به دیواره های سالن که با رنگ های تیره نقاشی شده اند ، یک شبکه مربعی در دیوار استفاده شده است.

با قرار دادن آینه هایی با همان اندازه درون لتهای دیواری میز غذاخوری ، نقطه کانونی ایجاد می شود. از جهتی با استفاده از مبلمان رنگی شفاف مدرن با پایه های فلزی در کنار قاب های روی دیوار فضایی پست مدرن با یادی از تجملات گذشته اما با حی و حالی نوین و مدرن ایجاد شده است.

دیوار پشت مبل ساعتی خلاقانه را در خود جای داده است. بین قاب ها این بار به عنوان ساعت استفاده می شود و در کنار آن مبلمان لمسه دوزی شده تمام پارجه با میز های طلایی فلزی قرار گرفته است که ترکیب رنگی زیبا و آرامش بخش را به ارمغان می آورد . وجود فرش تکه دوزی شده پوستی که از مشخصه های اصلی دکوراسیون داخلی به سبک پست مدرن است نیز فضا را بیشتر به سبک پست مدرن نزدیک میکند.

دکوراسیون و طراحی داخلی بخش ورودی خانه

برای افزودن رنگ به دیوارهای تاریک ورودی ، از آینه ای با قاب طلایی و یک قاب پایینی دیوار سفید و شیشه به همراه کمد و میز فلزی طلایی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی اتاق کودکان

عضو کوچک خانه انتخاب های خودش را در اتاقش انجام داد. از یک تخت تاشو برای داشتن زمین بازی و فضای بازی بزرگ استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی باغچه ی خانه

در راه بازگشت به خانه ، آنها دوست دارند در باغ بنشینند و خستگی روز را از بین ببرند. به همین دلیل ، آنها رنگ سفید را که در این منطقه رنگی راحت و آرام است ترجیح می دهند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

ترکیب عالی سیاه و سفید در اتاق خواب در خط مقدم است. کاغذ دیواری راه راه سیاه و سفید ترجیح داده می شود ، که با مبلمان کلاسیک و سلطنتی سیاه ( پست مدرن ) سازگار است. لوازم جانبی نیز بیشتر طلایی هستند. آباژورهای بنفش ظاهر پیچیده اتاق را تقویت می کنند.

جزئیات طلایی در دکوراسیون داخلی

یکی از ضروریات این خانه جزئیات طلایی است. این رنگ را در اکثر لوازم جانبی مشاهده می کنیم. که بازگو کننده احتشام و جلال در نگاه مخاطب میشود .

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / المیرا قرابیگلو