ترند های دکوراسیون داخلی 2018 ، با آخرین مدهای دکوراتیو امسال آشنا شوید!

ترند دکوراسیون داخلی 2018

ترند های دکوراسیون داخلی 2018 ، با آخرین مدهای دکوراتیو امسال آشنا شوید!

ترند های دکوراسیون داخلی 2018 : ایده ها و طراحی های متنوعی وجود دارند که باعث می شوند فضای خانه به طور کامل تغییر کند. اگر می خواهید از میان مدل های متنوع دکوراسیون داخلی یک انتخاب درست انجام داده و خود را با آخرین ترند های دکوراسیون هماهنگ کرده و ظاهری زیبا و چشمگیر به محیط زندگی خود ببخشیده در ادامه با پویانو همراه باشید:

ترند دکوراسیون داخلی 2018

این سبک در هر مکان و موقعیتی پیش روی ما قرار نمی گیرد، اما از محبوب ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. سبک روستیک که در آن رنگ های خاکی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، در سال 2018 جای خود را در میان ترند های دکوراسیون داخلی باز کرده است. اگر می خواهید فضایی گرم، صمیمی و با جزئیات برگرفته شده از طبیعت ایجاد کنید، سعی کنید تا بیشتر از لوازم و مبلمان چوبی با رنگ های خاکی و گرم در دکوراسیون خانه استفاده کنید. سبک روستیک در گذشته از برگزیده ترین سبک های دکوراسیون داخلی بود و در دهه 80 میلادی به عنوان سبک اصلی در دکوراسیون به شمار می رفت. در سال های اخیر با بازگشت دنیای مد به گذشته، سبک روستیک نیز دوباره مطرح شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. البته استفاده از این سبک نسبت به دهه 80 تغییرات بسیاری کرده است، امروزه از سبک روستیک با طراحی ساده، طبیعی و حاکمیت رنگ های گرم بیشتر استفاده می شود. برای مثال ترکیب سرامیک های مات، رنگ های خاکی و چوب طبیعی…

روستیک: برگزیده ترین سبک در میان سبک های دکوراسیون داخلی

  • رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنید!

قطعا شما نیز به این موضوع آگاه هستید که رنگ ها بر روی روح و روان انسان تاثیر مستقیم دارند و با استفاده از رنگ های مختلف در کنار یکدیگر می توانید فضایی بسیار شیک و تاثیر گذار در محیط زندگی خود ایجاد کنید. به همین دلیل زمانی که می خواهید از میان مدل های متنوع مبلمان یکی را انتخاب کنید، به رنگ پارچه های به کار برده شده در آن ها بسیار دقت کنید. در سال های اخیر بیشتر از رنگ طوسی برای مبل ها استفاده می شود. این رنگ به دلیل این که همیشه با مد هماهنگ بوده و کثیفی را کمتر نشان می دهد در میان رنگ های محبوب قرار گرفته است، اما اگر به تنهایی به کار برده شود فضایی خسته کننده ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل مانند مدل های دکوراسیون داخلی تاثیر گذار، در کنار رنگ طوسی از رنگ های زنده و متفاوت استفاده کنید تا به مکانی شیک و زیبا دست یابید. برای مثال استفاده از رنگ های آبی و یا بنفش در کنار رنگ طوسی ظاهری مدرن و شیک به مکان خواهد بخشید.

مدل های دکوراسیون داخلی تاثیر گذار، در کنار رنگ طوسی

  • لمسه دوزی برای تاج تخت خواب!

مدل تاج های تخت خواب ها در دکوراسیون اتاق خواب بسیار تاثیر گذار هستند. در سال های اخیر و در ترند های دکوراسیون داخلی 2018 بسیاری از افراد برای دکوراسیون اتاق خواب خود مدل های ساده را ترجیح می دهند. طرح های ساده اما اصیل در هر زمانی زیبا بوده و با مد هماهنگ هستند. در دکوراسیون اتاق خواب، تاج هایی که سادگی و مدرن بودن را در کنار یکدیگر به کار برده باشند همیشه در الویت قرار دارند. برای مثال تاج تخت خواب با مدل لمسه دوزی، هم با سبک های ساده سازگار بوده و هم با ظاهر مدرنی که دارد همیشه با مد هماهنگ خواهد بود و در یک لحظه فضای اتاق را تغییر خواهد داد. این مدل تاج تخت خواب با گذر زمان ظرافت خود را حفظ کرده و با پارچه های مخملی و چرمی ظاهری زیبا ایجاد خواهد کرد.

مدل تاج های تخت خواب ها در دکوراسیون اتاق خواب

  • فضایی دور از تکنولوژی برای خود ایجاد کنید.

درست است که در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم، اما این موضوع بدین معنا نیست که در تمام نقاط زندگی خود باید از تکنولوژی استفاده کنیم. در واقع با استفاده از کامپیوتر در محیط کار، تلفن همراه در خیابان و تلویزیون در خانه، در هر لحظه از زندگی خود با تکنولوژی در ارتباط هستیم. برای نجات پیدا کردن از این شرایط که باعث تنبل شدن انسان می شود، یک مکان دور از تکنولوژی برای خود ایجاد کنید. برای مثال مکانی مخصوص برای کتاب خواندن… کنار یک پنجره و یا در صورت وجود شومینه، فضای کنار آن می تواند مکان مناسبی برای این کار باشد. با قرار دادن یک صندلی راحت و اکسسوار های آرامش بخش، بدون استفاده از کامپیوتر و تلفن همراه از لحظات خود لذت ببرید. استفاده از یک پاف با روکش مخملی نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. هم چنین با استفاده از یک فرش چرم مصنوعی برای خود فضایی شیک و خصوصی ایجاد کنید.

ترند های دکوراسیون داخلی 2018 تحریریه پویانو

ترند های دکوراسیون داخلی 2018 تحریریه پویانو

ترند های دکوراسیون داخلی 2018 تحریریه پویانو

 

 

ترند های دکوراسیون داخلی 2018

تحریریه پویانو