ترند های دکوراسیون داخلی تابستان 1400 را بشناسیم

ترند های دکوراسیون داخلی تابستان 1400 را بشناسیم

ترند های دکوراسیون داخلی تابستان 1400 را بشناسیم : دکوراسیون تابستانی از سال 1400 که گلچینی از مواد طبیعی و زنگ های خنثی است ، مسیری را برای فضای آرام فراهم می کند ، ایده آل برای قطع و لذت بردن از این دوره بسیار شایسته ، تعطیلات. به سمت نسخه دکوراسیون تابستانی بروید! جای تعجب نیست که تابستان 2021 با الهام از زمینه خاص بیماری همه گیر برای ایجاد یک سرزمین پر از وسواس تزئینی جدید است. با اخلاق و زیبایی بیشتر ، خانه تابستانی جایگاه بزرگی به رنگ های طبیعت می بخشد و به دانش فنی صنعت می بالد. لامپ سرامیکی ، نشسته در طناب ، سفره ای با احساس تصویری ، اثاثیه ای که آرامش را به شما دعوت می کند ، در اینجا یک مرور مختصر از جزئیات تزئینی است که به احتمال زیاد باعث ایجاد یک توقف در خانه روزمره ما می شود و برای مدتی یا حتی بیشتر به پناهگاه واقعی تعطیلات تبدیل می شود …

در دکوراسیون تابستانی ما بر هنر میز بسیار تأکید می کنیم

جای تعجب نیست که امسال دوباره این میز “مکان مناسب” خواهد بود. مطمئناً ، بازگشت تراس ها و میله ها باید باعث شود که ما بخواهیم جای دیگری در خانه بنشینیم ، اما مارک های دکوراسیون ، اعم از تخصص در ظروف غذاخوری ، یک بار دیگر مصمم هستند که اجازه ندهند میز خود را ترک کنیم. مثل آن سفره تابستانی مانند هرگز در سی و یکمین دوره خود قرار دارد. عینک های رنگارنگ با انحناهای غیر منتظره ، بشقاب های تصویری یا پرنعمت و همچنین سینی های چوب خیزران و پارچ های سرامیکی رنگی با اشتیاق برای غذاهای خوشمزه و مجذوب کنار هم قرار می گیرند. آخرین نکته برای یک میز تابستانی موفق: نترسید که در مصرف آن زیاده روی کنید … ما بیش از 6 ماه از “بیش از حد” محروم شده ایم ، باید جبران کنیم!

در زمان حال و با نور زندگی کنید

به نظر می رسد جنوب فرانسه به تزئین فضای داخلی ما علاقه داشته است … یا برعکس است؟ میزهای ما ، اقامتگاه های ما ، اتاق های ما ادعای آفتاب سوختگی (و رنگ هایی) را که در این گوشه از فرانسه به وجود آمده است و همچنان ثابت می کند که می داند چگونه ریشه های خود را کاملا برجسته و به اشتراک بگذارد. بین ویراستاران جوانی که مشتاق به روزآمد ساختن دانش فنی Provençal هستند (نسخه میدی و Atelier Vime در راس آنها) ، جزئیات تزئینی مخصوص ریویرای فرانسه (راه راه ، سرامیک Vallauris و سایر جزئیات کثیف) و رنگهای مرسوم ، آبی تیره در مدیترانه یا مزارع گندم زرد کاه ، روند “جنوب” احتمالاً بیش از یک علاقه مند را در این تابستان جذب کند.

در دکوراسیون فصل تابستان گلدان های داخل و خارج را جمع می کنیم

گلدان هایی که مادربزرگ های عزیزمان در تراس خود جمع می کردند از دور با تحقیر تماشا می کردند ، انتقام خود را می گیرند و اکنون کاتالوگ های دکوراسیون فصل تابستان را غرقاب می کنند. در داخل و خارج از خانه ، آنها در انبوهی به نمایش گذاشته می شوند تا علاقه اصلی خود را اعلام کنند: اصالت آنها. در ظروف سنگی ، سرامیکی و حتی سفالی ، این گلدان ها وقتی با افتخار روی میز کار آشپزخانه می نشینند ، گیاهان و همچنین دسته گل و حتی گاهی ظروف را در خود جای می دهند. حضور مجدد آنها نیاز به بازگشت به ارزشهای ایمن و مواد پایدار را نشان می دهد. در بازارهای کک فروشی (آنلاین) ، در چند فروشگاه الکترونیکی مرسوم ، مد روز یا حتی همیشه در مادربزرگ ، یافتن آنها با کمی گلدان آسان خواهد بود!

در طراحی داخلی تابستانه ما در مورد جذابیت طناب توافق داریم

سوال دکو ، شما همیشه باید آویزان باشید تا نخ را از دست ندهید. در این تابستان ، او ستاره داخلی و خارجی است: طناب. با حداقل خواسته های ما مطابقت دارد. طناب معتبر ، دهه هفتاد ، رنگارنگ و اساسی بسیار مهم است که باید از بسیاری جهات رد شود: به عنوان پشتی صندلی باغ ، به عنوان سایه لامپ سرامیکی یا چراغ آویز به سبک بوهمی و حتی به عنوان بوفه در! وجود آن در تزئینات آفتاب جویانه ما کمی شیک گرمسیری به ارمغان می آورد که باعث ناراحتی نمی شود ، به ویژه هنگامی که طناب مورد نظر با تابستان و رنگ های مرسوم ، مانند مروارید تزئین شده است.

ما از نوار لیست نقوش راه راه تزئینی در دکوراسیون تابستانی عبور نمی کنیم

 

بیشتر از هر نقاشی دیگر ، ایننقوش نواری به طور غریزی فصل تابستان را تکرار می کند. به نوبه خود چترهایی با نقوش bayadere را در سواحل خصوصی ساحل آزور و همچنین چادرهای راه راه افسانه ای که در اطراف ساحل دوویل قرار دارند ، تداعی می کند. خطوط فوق العاده گرافیکی و در عین حال ساده ، نوعی تعطیلات کودکانه به اتاقهای نشیمن ما می بخشد. روی یک گلدان یا یک سری بشقاب ، چند کوسن یا یک تخت کامل ، آنها بطور بی وقفه به صورت عمودی و افقی ، در نوارهای نازک یا ضخیم در دسترس هستند ، به طوری که به آرامی شراب های ما را “تقویت” می کنند.

در تابستان ما دیگر بدون یک یا چند لامپ قابل حمل در کنار باغ زندگی نمی کنیم

 

سال گذشته او توانسته بود از زندان استفاده کند و تمام علاقه خود را ثابت کند: بدون دردسر از یک اتاق به اتاق دیگر راه می رفت. عملی و (به طور فزاینده) زیبایی ، لامپ قابل حمل برای داخلی و خارجی یکی از ضروریات است. به لطف سیستم LED و مجهز به دسته ، لامپ قابل حمل به عنوان بهترین متحد برای بسیاری از فعالیت ها در سمت تراس برجسته است. او خودش را به میز ناهارخوری با دوستان خود دعوت می کند که تا آخر شب ادامه دارد. اگر می خواهید با ایمنی کامل از شنای نیمه شب لذت ببرید ، در نزدیکی استخر قرار داده می شود. اگر می خواهید محل غذاخوری خود را در جایی دیگر از تراس نصب کنید ، حتی از شاخه های درختان باغ نیز آویزان می شود. بنابراین بهتر از یک روند ، باید برای دوره تابستان داشته باشید!

آباژور ها و لامپ های جدید تابستانی انتخاب کنید

در میان روندهای معتبر برای پذیرش در این تابستان ، لامپ سرامیکی مقام اول را به خود اختصاص داده است. خداحافظ لامپ های جواهرات مرسوم ، مد روز و دیگر لامپ های پر زرق و برق ، جدیدترین لوکس در این لامپ با لهجه های دیروز که پای آن در هاله ای طبیعی و صمیمانه فرو رفته پنهان شده است. سرامیک خود را از محیط اختصاص داده شده خود یعنی میز جدا می کند تا در اتاق های خانه از طریق این چراغ روشن با اشکال مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از یک آباژور طناب یا یک رافیا دستبافت طبیعی ، یک نسخه بازیگوش ، شیک یا پرنعمت ، هر یک از علاقه مندان به دکوراسیون احتمالاً مدل مورد علاقه خود ، نسخه جدید را در دکوراسیون یا مارک های عتیقه در بازارهای آنلاین فروش کک ها پیدا می کنند!

در دکوراسیون تابستانی ما در منقل سرمایه گذاری می کنیم

در لیست تجهیزات فضای باز ، منقل تبدیل به یک وسیله ضروری شده است. این شومینه آزاد در فضای باز که برای شبهای زیبا تابستانی در تراس قرار می گیرد ، برای گرم کردن مهمانان در هنگام سردتر شدن دما در نظر گرفته شده است. همچنین می تواند آتش های کوچک سرگرم کننده عصرانه را برای روشنایی و ایجاد یک فضای گرم پخش کند. بدیهی است ، اگر مکان انتخابی در فهرست روندهای دکوراسیون تابستان را اشغال کند ، بدیهی است که بدانید چگونه می تواند جلوه تزئینی را به فضای بیرونی برساند. مربع یا گرد ، از چدن یا استیل ، با پایه مسی ، برنجی یا چوبی ، منقل دارای طیف وسیعی از ظاهر برای مطابقت با مبلمان باغ است ، مطمئن باشید!