ترند های دکوراسیون داخلی بالکن سال 1400

ترند های دکوراسیون داخلی بالکن سال 1400

ترند های دکوراسیون داخلی بالکن سال 1400 : آخرین ترند های دکوراسیون بالکن و بام سبز در سال جدید چگونه خواهد بود ؟ به چه صورتی بالکن های منزل خود را برای داشتن فضایی دنج تزئین کنیم ؟ با پویانو همراه باشید تا ترند های سال 140 و پیشنهادات طراحان را برای سال جدید با هم بررسی کنیم !

ترند های دکوراسیون بالکن سال 1400

امروزه با سبک جدید زندگی ما درک میکنیم که داشتن بالکن در سالهای اخیر که شهرنشینی افزایش یافته و پروژه های جدید افزایش یافته است چقدر مهم است. به حدی که مترمربع را در بالکن محاسبه می کنیم. وقتی وارد ماه های بهار می شویم و ممنوعیت ها در حال افزایش است ، مهمترین مکان در خانه ما که می توانیم نفس بکشیم و اوقات خوبی را سپری کنیم ، اکنون بالکن های ما هستند. یکی از اصلی ترین قوانین داشتن اوقات خوشی این است که این فضاهای زندگی گسترده و آرام باشند.

چه کسی دوست ندارد بتواند در بالکن های کوچک عملکرد و راحتی بیشتری داشته باشد و اوقات خوشی را سپری کند. اگر یک بالکن باریک و بلند دارید ، ابتدا می توانیم با ایجاد تغییراتی در طبقه کار خود را شروع کنید.

پوشش کف بالکن :

چمن های مصنوعی : نمایانگر طبیعت و پاکیزگی ، رنگ سبز آن همچنین دارای اثری قدرتمند است که تعادل و هماهنگی بین قلب و مغز را تضمین می کند. استفاده از فرش های چمن سبز که به راحتی می توانیم در بازارهای ساختمانی به آنها دسترسی پیدا کنیم ، تغییرات زیادی در محیط ایجاد می کند.

تایل های ترموود : در صورت تمایل می توانید چمن های مصنوعی  را با چوب ترکیب کرده و در پوشش های چوبی مربع شکل کوچکی قرار دهید ، این چوب هایی که به راحتی قابل جدا شدن و نصب هستند یا کف پوش های چوبی مانند ساخته شده از مواد کامپوزیت ، تصویری غنی به محیط می بخشند.

از گلدان ها کمک بگیرید :

برای  افزایش سبزی و  سرزندگی و به منظور شکستن مصنوعی بودن گیاهان فضا ، می توان گلدان ها را از نرده ها آویزان کرد تا  هم فضای زیادی در بالکن های ما اشغال نشود و هم فضایی برای مبلمان و نشیمن در نظر گرفته بشود و گل های رنگارنگ فصلی در آنها کاشته شود تا یک منظره چشم نواز ایجاد کند. یا می توانید گیاهان آویشن ، نعنا و گل محمدی را در گلدان های خود پرورش دهید ، که می توانید در وعده های غذایی خود که با رایحه های خود اثر آرامش بخشی دارند ، استفاده کنید.

مبلمان کوچک برای بالکن های کوچک

در بالکن های باریک و کوچک به عنوان محل نشستن می توان گزینه های زیادی را پیدا کرد. با کدام یک احساس راحتی بیشتری می کنید ، یا هر کدام شما را بهتر منعکس می کند ، می توانید به آن سمت بروید.

صندلی های چوبی کوچک یا صندلی های کوچک آهنی مناسب می توانند به رنگهای زنده ای که دوست دارید رنگ آمیزی شوند ، صندلی های آلومینیومی ریخته گری هر دو ریز هستند و می توانید با اشغال نکردن فضای زیاد فضای نشیمن برای خود ایجاد کنید.

اگر در بالکن شما یک سوکت وجود داشته باشد ، هنگامی که می خواهید در شب با روشنایی از طریق پلاگین یا شارژ یک محیط کم نور ایجاد کنید ، برای شما بسیار مفید خواهد بود و محیطی ایجاد می شود که در آن خستگی یک چیز خوب را برطرف می کنید. روز آرامش بخش وقتی بالکن های کوچک از نظر عملکردی و مناسب ارزیابی شوند ، یکی از جذاب ترین محیط های خانه خواهد بود که می توان از آن لذت برد.

ترند دکوراسیون بالکن بزرگ در سال 1400

طراحی دکوراسیون بالکن های بزرگ به سختی طراحی بالکن های کوچک دشوار هستند . ایجاد یک فضای کاربردی مناسب و داشتن اوقات خوش ، کاملاً به مبلمان انتخابی شما بستگی دارد. غذا خوردن در بالکن های بزرگ همیشه یک لذت است. گپ های میز بی پایان ، فصول قهوه و چای همیشه برای همه ضروری است.

نمایانگر اعتماد ، عاطفه و نشاط ، استفاده از رنگ سبز در بالکن های بزرگ البته باعث ایجاد رنگ و آرامش در محیط می شود. اگر دیوار گلدان خالی دارید می توانید آن را با گلهای رنگارنگ و انگورهای معطر تزئین کنید.

درختان آپارتمانی  و بالکنی و تاب های کوچک :

در گلدان های بزرگ می توانید از درختان بالکن برای جدا کردن محل غذاخوری و نشیمن استفاده کنید. در میان روندهای تزئین بالکن در سال 1400 ، چشمگیرترین موارد نوسانات است. بزرگترین مزیت بالکن های بزرگ این است که می توانند روی تاب قرار بگیرند. هنگامی که قهوه خود را به روشی دلپذیر می نوشید ، کسی نمی خواهد با زیبایی هوای سبک نور تاب بخورد. با یک چرخش مستقل از ست نشسته یا یک ست می توانید از محیط لذت بیشتری ببرید.

نورپردازی و شمع های معطر

در بالکن های بزرگ ، می توانید یک گوشه گیاه برای خود ایجاد کنید و گل های فصلی یا گیاهان باغی را پرورش دهید که می توانید همزمان جمع آوری و ارائه کنید. همانطور که روی بالکن های کوچک می گذاریم یا با شمع های بزرگ و معطر تزئین می شود می توان آن را روی چراغ قرار داد. در هنگام عصر می توان با شمع ها محیطی بدون استرس ایجاد کرد.

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو | المیرا قرابیگلو