ترندهای شیک دکوراسیون خانه در سال 2022

ترندهای شیک دکوراسیون خانه در سال 2022

ترندهای شیک دکوراسیون خانه در سال 2022

ترندهای شیک دکوراسیون خانه در سال 2022 : حتماً نگاهی به ترندهای دکوراسیون خانه 2022 بیندازید تا خانه خود را تجدید کنید، شروعی تازه برای سال جدید داشته باشید، و حتی اگر سال نو نزدیک است، چیزهای شیک به اتاق های خود اضافه کنید! با به کارگیری مناسب ترین ترندها همین الان برای سال جدید با اشتیاق آماده شوید!

ترندهای شیک دکوراسیون خانه در سال 2022

برای گیاهان سبزی که به طبیعت باز می گردند، جا باز کنید

در میان ترندهای دکوراسیون خانه 2022، طبیعی بودن و بازگشت به طبیعت یکی از موضوعات اصلی است. به همین دلیل به نظر می رسد گیاهان سبز رنگی که به خانه های ما با طراوت و طراوت می بخشند در سال جدید بسیار محبوب هستند. علاوه بر گیاهان سبز، نقوش گیاهی و گلی یا اشیایی که جلوه ای طبیعی ارائه می دهند، دیوارها و زیباترین زوایای فضاها را نیز تزئین خواهند کرد.

اقلام پایدار یا بازیافتی

در سال های اخیر بار دیگر ارزش طبیعت را درک کرده ایم. بنابراین، در سال 2022، تمام جهان نسبت به احترام به طبیعت بسیار آگاه تر و توجه بیشتری خواهند داشت. بنابراین، در بین پیشنهادات دکوراسیون خانه 2022، اقلام بازیافتی و پایدار در اولویت قرار دارند. اقلام دست دوم و قدیمی، اشیاء تزئینی ساخته شده از مواد بازیافتی نه تنها فضایی نوستالژیک به خانه ها می بخشد، بلکه انتخابی برای احترام به طبیعت خواهد بود.

رنگ های طبیعی و خنثی

بژ، سفید، خاکستری، قهوه‌ای با شیر، قهوه‌ای… در سال ۲۰۲۲ رنگ‌های طبیعی و خنثی که از مد نمی‌افتند، رنگ‌های اصلی فضاها را تشکیل می‌دهند. این تن رنگ ها که از ایجاد یک طراحی مینیمال و مدرن نیز پشتیبانی می کنند، برای کسانی که می خواهند دکوراسیون خانه Hygge را ایجاد کنند ترجیح می دهند.

فضاهای چند منظوره

در سال 2022، فضاهای جمع و جورتر و چند منظوره در خط مقدم قرار دارند. همچنین می تواند محل مطالعه یا مطالعه باشد که در گوشه ای از نشیمن یا اتاق خواب ایجاد شده است. استفاده ترکیبی از فضای نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه. نکته مهم این است که کاربردی ترین و راحت ترین فضا را برای شما ایجاد کنید.

مناطق مطالعاتی ویژه

با این همه گیری، بسیاری از مردم در سراسر جهان که فرصت دارند از خانه شروع به کار کردند و نیاز به یک فضای کاری در هر خانه ایجاد شد. در سال 2022، به نظر می رسد این وضعیت کمی فراتر می رود. هنگام مرور روندهای دکوراسیون 2022، اغلب با طرح های اتاق مطالعه مواجه می شوید. اگر در خانه خود فضایی برای ساختن اتاق مطالعه دارید، می توانید آستین های خود را بالا بزنید تا در سال جدید فضای کاری مینیمال و مدرن ایجاد کنید.

قطعات چوبی با ظاهر طبیعی

گفتیم کسانی که به دنبال ایده های دکوراسیون خانه 2022 هستند طبیعت را دنبال خواهند کرد. این در مورد مبلمان نیز صدق می کند. مبلمان چوبی با ظاهر طبیعی که فرآوری نشده به نظر می رسند در بسیاری از قسمت ها از اتاق نشیمن تا اتاق خواب، از پیشخوان آشپزخانه تا اتاق غذاخوری استفاده می شود.

 

ایجاد حس ژاپنی در فضا

طرح‌های ژاپنی که قابلیت‌های اسکاندیناویایی را با درک مینیمالیستی ژاپنی‌ها ترکیب می‌کنند، جزو ترندهای دکوراسیون مورد علاقه سال 2022 هستند. با ایجاد فضاهایی مینیمال، رنگ های روشن غالب، ساده، غنی شده با گیاهان و نیازهای اولیه می توانید در سال جدید فضاهای آرام و آرام تری ایجاد کنید. این فضاهای بزرگ و روشن که وسایل کمیاب هستند نیز می توانند به شما کمک کنند تا احساس بهتری داشته باشید.

 

با در نظر گرفتن همه این پیشنهادات، می توانید خانه خود را مطابق با روند دکوراسیون خانه در سال 2022 سازماندهی کنید. برای استقبال از سال نو، می توانید به سایت پویانو نگاهی بیندازید تا ابتدا دکوراسیونی با تم سال نو میلادی در خانه خود اعمال کنید.

 

 

 

دکوراسیون خانه در سال 2022

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو