ترندهای داغ کاغذ دیواری در سال جدید: با متفاوت ترین ها آشنا شوید

ترندهای داغ کاغذ دیواری در سال جدید: با متفاوت ترین ها آشنا شوید

چه بخواهیم و چه نخواهیم، کاغذ دیواری ها قدیمی می شوند و جذابیت روزهای اولشان را از دست می دهند. البته درست است که می گویند برخی طرح ها و رنگ ها ماندگارترند، اما به طور کلی در دکوراسیون داخلی، آن هم در دنیای امروز که پر از حرکت و تازگی مداوم است، نیاز است برخی عناصر به روز شوند. یکی از این عناصر، همین کاغذ دیواری ها هستند که اتفاقا تاثیر بسیار زیادی نیز روی زیبایی فضای زندگیمان می گذارند و بی آن که خودمان متوجه شویم، روحیه ی ما را تحت تاثیر قرار می دهند، پس خوب است هر از چند گاهی به بهانه عوض کردن حالمان هم که شده، سراغ گزینه ای جدیدتر برویم. موضوع این مطلب هم دقیقا درباره همین گزینه های جدید است. مایلید همراه با پویانو گشتی در میان ترندهای داغ امسال بزنید؟ پس به خواندن ادامه دهید.
کاغذ دیواری گلدار انتزاعی
اگر فکر می کنید کاغذ دیواری های گلدار، قدیمی شده اند و این روزها جذابیتی ندارند، دست نگه دارید! درست است که کاغذ دیواری های گلدار کلاسیک که طرح های رئال از گل های واقعی دارند، با ترندهای روز و دکوراسیون مدرن خانه های جدید جور در نمی آیند، اما به جای آن ها مدل های بسیار متنوعی از کاغذ دیواری های گلدار انتزاعی برای انتخاب وجود دارد. آن ها را امتحان کنید!

کاغذ دیواری هندسی
طرح های جئومتریک یا همان هندسی، از آن ها دسته طرح ها هستند که نمی توان برایشان تاریخ انقضا تعریف کرد. این کاغذ دیواری ها تقریبا ابدی هستند، اما به شرط آن که سراغ پترن های جدید و آپدیت شده بروید. کاغذ دیواری های هندسی، تقریبا هر سال جزو ترندها هستند، چرا که نیازی به تاییدیه ندارند و با هر نوع سبکی به خوبی هماهنگ می شوند.

کاغذ دیواری طرح آبرنگ
ممکن است شما نقاش نباشید و اصلا هم از آبرنگ سر در نیاورید، اما عاشق هنر نقاشی و خصوصا سبک آبرنگش باشید. اگر این طور است، شاید عاشق کاغذ دیواری های طرح آبرنگ هم بشوید! بله، مزیت تکنولوژی در دکوراسیون داخلی همین است که بدون سر در آوردن از آبرنگ بتوانید از آن برای نقاشی کردن دیوارهای خانه ی تان استفاده کنید.

کاغذ دیواری طلایی
رنگ های متالیک، تحسین برانگیزند! هیچ کس نمی تواند این حقیقت را انکار کند. برای یک دکوراسیون لوکس، تقریبا هیچ انتخابی به اندازه انتخاب رنگ متالیک، آن هم برای کاغذ دیواری ها مناسب نیست، خصوصا اگر رنگ متالیک انتخابی شما طلایی باشد. کاغذ دیواری های طلایی مات، گزینه های بهتری هستند، چرا که زیاد از حد زرق و برق ندارند.

کاغذ دیواری شاخه و برگ
به خاطر آپارتمان نشینی و نکات منفی نه چندان کم زندگی مدرن، شاید نتوانید یک فضای سبز واقعی در دل منزلتان داشته باشید، اما دلیل نمی شود که کلا از موهبت سبزی برگ ها بی نصیب بمانید. خوشبختانه طرح های جدید کاغذ دیواری با نقش شاخه و برگ، این جا هستند تا به شما کمک کنند حس و حال طبیعت را هر چند به صورت ظاهری به خانه بیاورید.

کاغذ دیواری ساحلی
دریا و ساحلش را دوست دارید؟ شاید حتی بخواهید تم دریایی را به خانه بیاورید. غیر ممکن هم نیست. یکی از گزینه های عالی برای انجام این کار، نصب کاغذ دیواری های ساحلی است که خصوصا برای حمام، خیلی جذاب هستند و واقعا به شما این حس را می دهند که انگار کنار دریا و درست در چند قدمی ماهی ها قرار دارید.

کاغذ دیواری مراکشی
مراکش از آن جمله کشورهاست که همسایه ایران نیست، اما سبک معماری و دکوراسیون خانه هایش به طرز عجیبی با خلق و خوی ما ایرانی ها جور در می آید. یکی از خصوصیات سبک مراکشی در دکوراسیون داخلی، استفاده از رنگ آبی است که احساس آرامش خاصی به فضا می دهد. البته اگر به دنبال ایجاد چنین حسی با سبک مراکشی هستید، باید کاغذ دیواری نقش دار مراکشی بگیرید.
در ادامه می توانید تصاویری از دیگر ترندهای متفاوت امروزی ببینید.