ترفند های کاربرد کاشی آبی در سرویس بهداشتی و دکوراسیون حمام

کاشی آبی در سرویس بهداشتی

ترفند های کاربرد کاشی آبی در سرویس بهداشتی و دکوراسیون حمام

ترفند های کاربرد کاشی آبی در سرویس بهداشتی و دکوراسیون حمام : در طراحی داخلی سرویس بهداشتی حمام و کاشی ها دست به دست هم می دهند و برخی می گویند یکی بدون دیگری اصلا کامل نیست. بیشتر اوقات این امر صادق است زیرا کاشی ها در بیشتر حمام ها به اشکال و نسبت های مختلف یافت می شوند. در هر مورد باید در مورد نوع کاشی ، رنگ و الگوی کاشی کاری تصمیم گیری شود.

الگوهای کاشی کاری مانند طرح ماهی ، شیرون ، مشبک ، الماس یا سبد به ما کمک می کند تا بصری و شخصیت حمام را تماشا کنیم. همین نکته را می توان در مورد رنگ کاشی ها نیز گفت. رنگها بسیار قدرتمند هستند و در دنیای طراحی داخلی بسیار مهم هستند. رنگ آبی به ویژه یک کاشی زیبا است که بیشتر از هر رنگ آمیزی مناسب حمام است. با پویانو همراه باشید تا نحوه ی کاربرد کاشی آبی در سرویس بهداشتی را با هم مرور کنیم :

کاشی آبی در سرویس بهداشتی

13 ایده دکور شامل کاربرد کاشی آبی در سرویس بهداشتی و حمام

رنگ ها و الگوهای پررنگ آبی و زرد

کاشی های آبی تنها بخشی از ویژگی های این حمام هستند. رنگ آمیزی غنی ، سطح براق بالا و الگوهای مشبک و مورب که کاشی ها در آن چیده شده اند به شکلی غیر منتظره نمایش داده می شوند. چیزهای زیادی برای کشف در این حمام جسورانه که توسط Studio Ezra طراحی شده است وجود دارد.

رنگ ها و الگوهای پررنگ آبی و زرد

یک طرح کلاسیک با زمینه های سایه کاشی آبی

کاشی های سبز آبی در این مورد توسط استودیو Landed Interiors مورد استفاده قرار گرفتند تا جلوه ای شاد و شاد را به طراحی حمام بسیار ساده و کلاسیک اضافه کنند. الگوی عمودی کاشی ها بر ارتفاع دیوارها تأکید می کند و باعث می شود حمام طولانی تر احساس بزرگتر شود.

یک طرح کلاسیک با زمینه های سایه کاشی آبی

یک رنگ آبی جذاب برای کاشی در دکوراسیون حمام

اگر می خواهید حمام آبی داشته باشید ، تنوع زیادی از رنگ ها را باید در نظر بگیرید و برخی از این تفاوت های ظریف چیزی جذاب نیست. فیروزه ای مثال کاملی است. در زمینه مناسب جسورانه ، روشن و نفس گیر است. در اینجا روی کاشی های مترو این حمام شیک حمام که توسط استودیوی Ellen Hanson Designs انجام شده است ، نشان داده شده است.

یک رنگ آبی جذاب برای کاشی در دکوراسیون حمام

زیبایی در تنوع با کاشی آبی در سرویس بهداشتی

این سایه تیره و کم رنگ آبی ، رنگی عالی برای برجسته کردن تمام این الگوهای کاشی های منحصر به فرد در حمام است که توسط ردموند آلدریچ طراحی شده است. خطوط دوغاب سفید به تمایز یک دیوار برجسته کمک می کند ، زیبایی این آینه بزرگ با تزیین طلا بزرگ می شود.

زیبایی در تنوع با کاشی آبی در سرویس بهداشتی

طراحی جسورانه و پر زرق و برق

روش های متعددی وجود دارد که به کمک آنها می توان بر رنگ در طراحی داخلی تأکید کرد. در مورد این حمام ، تیم STUDIO/LIFESTYLE تمام تلاش خود را انجام دادند و دیوارها را با این کاشی های آبی غنی از بالا به پایین پوشاندند. رنگ آنها با لهجه های طلایی پر زرق و برق و ظرافت و زیبایی همیشگی سنگ مرمر تکمیل می شود.

طراحی جسورانه و پر زرق و برق

نور و تاریکی در هماهنگی

این حمام مدرن توسط استودیوی Briony Fitzgerald Design علاوه بر نمایش یک پالت رنگی زیبا با رنگ های آبی و خاکستری ، با مفاهیم نور و تاریکی نیز بازی می کند. رنگ های تیره دیوارها هنگامی که بیرون آفتابی است پنجره را به یک عنصر بصری مرموز و تقریباً کور کننده تبدیل می کند.

نور و تاریکی در هماهنگی

سبک کلاسیک با پیچ و تاب

در نگاه اول ممکن است این یک حمام کلاسیک و معمولی دیگر به نظر برسد ، اما با نگاه دقیق تر جزئیات ظریفی آشکار می شود که باعث می شود این فضا توسط استودیوی AP Design House کاملاً خاص شود. کاشی های سنگی در طرح خاکستری روشن و آبی شطرنجی به فضا حال و هوایی سنگین و اصیل می بخشد.

 

یک دیوار برجسته

اتخاذ یک سبک مینیمالیستی اغلب به این معنی است که رنگ در قسمت ها و ویژگی های خاصی از فضایی مانند این دیوار برجسته و چشم نواز حمام طراحی شده توسط رینا لوکو متمرکز شده است. دیوار در واقع حمام را به رنگی ترین اتاق کل آپارتمان تبدیل می کند.

یک دیوار برجسته

دیوارهایی که یک قصه را حکایت می کنند

در طراحی داخلی هر جزئیات عمدی است. طراحان با انتخاب دقیق مصالح ، بافت و رنگ هایی که در یک اتاق وارد می شوند ، داستان می گویند و تجربه های منحصر به فردی را خلق می کنند. برخی عناصر این موضوع را کاملاً واضح نشان می دهند ، مانند این دیوارنگاره کاشی آبی با شکوه که توسط استودیوی tnp arquitectura به عنوان بخشی از بازسازی Palacete de Santa Catarina در لیسبون ایجاد شده است.

کاشی های آبی مخلوط با وسایل طلایی

کاشی های آبی مخلوط با وسایل طلایی

حمام کوچک یا اتاق پودری ممکن است در ابتدا ناراحت کننده به نظر برسد ، اما در واقع اینها فضاهای کاملی هستند که می توانید از طریق رنگ ، الگو یا سایر انتخاب های جالب طراحی ، اظهار نظر کنید. کاشی های آبی مخلوط با وسایل طلا و لوازم جانبی شیک بسیار زیبا به نظر می رسند همانطور که در اینجا توسط studiosisalla_interior_design نشان داده شده است.

سبک وینتیج در سرویس بهداشتی 

سبک وینتیج در سرویس بهداشتی 

از کاشی های حمام آبی نیز می توان به صورت استراتژیک استفاده کرد تا به این فضا حال و هوای قدیمی بدهد یا مکمل یک دکوراسیون رترو و وینتیج باشد. در این طرح که توسطthebrightonbathco به اشتراک گذاشته شده است ، رنگ واضح کاشی های دیوار به این حمام جلوه ای مدرن می بخشد و به عنوان پلی بین دو سبک متضاد عمل می کند.

ترکیب های آبی و طلایی

ترکیب های آبی و طلایی

اگر می خواهید جلوه ای زرق و برق و استایل به حمام خود ببخشید ، یک راه عالی برای این کار استفاده از لهجه های آبی و طلایی در طراحی است. این دو به زیبایی یکدیگر را تکمیل می کنند و بر اساس آن می توان تغییرات جالب زیادی ایجاد کرد ، مانند آنچه در حمام مشاهده می کنید

انتقال بدون درز دیوار به کف

در این حمام زیبا که توسط معماران لوئیس / شوپلین طراحی شده است ، آنچه از الگوی هندسی باشکوه کاشی های آبی متمایز می شود ، انتقال بی عیب و نقص بین دیوار برجسته و کف است. با استفاده از کاشی ها و الگوی یکسان برای این سطوح ، طراح موفق به ایجاد یک دکوراسیون بسیار جذاب شد.

انتقال بدون درز دیوار به کف

کاشی آبی در سرویس بهداشتی

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو