بهترین مدل های کاغذ دیواری کدامند؟

بهترین مدل های کاغذ دیواری کدامند؟بهترین مدل های کاغذ دیواری کدامند؟

بهترین مدل های کاغذ دیواری کدامند؟

بهترین مدل های کاغذ دیواری کدامند؟بهترین مدل های کاغذ دیواری کدامند؟ شما می خواهید تغییراتی در خانه خود ایجاد کنید. تغییر مبلمان هزینه زیادی دارد و فقط تغییر رنگ دیوارها بسیار ناکافی است. تصاویر پس زمینه درمان! چه کل اتاق را بپوشانید و چه فقط یک دیوار، فضای متفاوتی که کاغذ دیواری به خانه شما می بخشد را باور نخواهید کرد. بیایید نگاهی به ترندهای ترجیحی کاغذدیواری بیندازیم تا تغییری موثر داشته باشیم که هم آسان است و هم واقعاً به ارزش خانه شما می افزاید.

  1. یک بعد جدید با تصاویر پس زمینه سه بعدی

با کاغذ دیواری های سه بعدی تولید شده توسط طراحان با استعداد، می توانید نمای مورد نظر خود را به اتاق مورد نظر خود بیاورید. خانه شما با کاغذ دیواری های سه بعدی که می توانند شما را با الگوهای خود به مکان های مختلف ببرند، بسیار قاطع به نظر می رسد.

  1. خانه خود را با چاپ دیجیتال متحول کنید.

با افزایش روزافزون چاپ دیجیتال، دیوارهای منزل شما می توانند ظاهری بسیار متفاوت و مدرن داشته باشند.

  1. به قدرت رنگ ها ایمان داشته باشید.

اگر می خواهید خانه خود را سرگرم کننده تر نشان دهید، هیچ چیز مانند کاغذ دیواری های رنگارنگ و طرح دار هندسی نیست. چه مدل های راه راه را ترجیح دهید و چه با طرح های مختلف، فکر می کنیم امسال کمی رنگ دارید!

  1. آیا تا به حال به وصله کاری روی دیوار خود فکر کرده اید؟

شاید برای شما پیش نیامده باشد که Patchworks قدیمی را روی دیوارها اعمال کنید. وقتی این کاغذ دیواری ها را دیدی که دیوارهای دشت را گرم جلوه می دهند، گفتی “خوب شد که آنها هم مثل ما به آن فکر کردند”، درست است؟

  1. خانه ای را بدون چشم انداز ترک نکنید!

اگر نمی‌توانید به خانه‌ای با منظره بروید، منظره را به دیوار خود منتقل کنید. شما می توانید شهری را که دوست دارید، می خواهید زندگی کنید یا همیشه می خواهید به عنوان تصویر زمینه بروید انتخاب کنید. آیا آنقدر زیبا نیستند که رویاهای شما را روشن کنند و الهام بخش برنامه های شما باشند؟

  1. دنیای پشت دیوارها…

می توانید با این والپیپرها تغییری کوچک اما موثر ایجاد کنید که باعث می شود بگویید «پشت دیوارها دنیاهای مختلفی وجود دارد». علاوه بر این، این طرح ها چیزهای بسیار خاصی هستند و نه آن گونه که در بسیاری از دوستان خواهید دید.

  1. خلاقیت خود را با کاغذ دیواری قابل نقاشی نشان دهید.

اگر می گویید می توانید هر قسمت از خانه خود را تزئین کنید و حتی مبلمان من را خودتان طراحی کنید، چرا کاغذ دیواری ها را همان طور که هستند بپذیرید؟ کاغذ دیواری های قابل رنگ انتخاب شماره یک افراد خلاقی هستند که در تمام خانه خود کار می کنند.

  1. کاغذدیواری های کلاسیک به چه دلایلی کلاسیک هستند.

برخی نیز کلاسیک را دوست دارند. اما کلاسیک به معنای قدیمی بودن نیست. این والپیپرها بزرگترین نمونه آن هستند. کاغذ دیواری کلاسیک بیشتر در اتاق خواب و اتاق نشیمن ترجیح داده می شود.

  1. برای کسانی که می گویند تنوع خوب است…

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می گویند: «آنچه برای من وجود دارد باید منحصر به فرد باشد، حداقل کمتر شناخته شده باشد»، این کاغذ دیواری های طرح دار پازلی می توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

  1. دیوارها را با لمس سبک مدرن تجدید کنید!

شما می توانید با یک کاغذ دیواری مانند نقاشی یا انتخابی که از هارمونی سیاه و سفید استفاده می کند فضای خانه خود را تغییر دهید. با این رویکرد مدرن به دیوارهای خود، این شما هستید که مبلمان خود را ترکیب کنید و هارمونی مدرن-کلاسیک ایجاد کنید.

 

مدل های کاغذ دیواری

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو