بالکن های شیشه ای برای طراحی داخلی و طراحی نمای زیباتر خانه

بالکن شیشه ای برای طراحی داخلی

بالکن های شیشه ای برای طراحی داخلی و طراحی نمای زیباتر خانه

تمام انسان ها آرزو دارند که در مکانی زیبا زندگی کرده و همیشه در پی آن هستند که محیط زندگی خود را از آن چه که هست زیباتر کنند. در کنار رنگ کردن دیوار ها، استفاده از کاغذ دیواری و اکسسوار ها، تعویض کفپوش ها و سایر تغییراتی که می توان در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرد، سیستم بالکن های شیشه ای نیز یکی از راه های زیباتر کردن مکان به شمار می رود. این سیستم یکپارچگی خانه را حفظ کرده و باعث زیباتر شدن محیط زندگی می شود. با استفاده از این سیستم می توان از بالکن خانه به شکل کارآمدتری استفاده کرد، زیرا از ورود گرد و خاک، حشرات و باد و باران به داخل بالکن جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر با سیستم بالکن های شیشه ای و چگونگی استفاده از آن ها با پویانو همراه باشید:

  • پرکاربردترین سیستم های بالکن شیشه ای

دنیای دکوراسیون را یک دریای پهناور تصور کنید؛ هر روز یک مدل و سبک جدید در گوشه ای از دنیا برای زیباتر کردن خانه ها در دنیای دکوراسیون طراحی می شود. یکی از روش های ساده برای استفاده بهینه تر از محیط زندگی و زیباتر کردن آن استفاده از شیشه برای پوشاندن بالکن ها است. شما می توانید از میان مدل های متعدد و متنوع این سیستم ها، مدلی را که برای خانه شما مناسب تر است انتخاب کنید.

بالکن های شیشه ای برای طراحی داخلی و طراحی نما

  • سیستم بالکن شیشه ای تاشو

مدل تاشو بالکن های شیشه ای از پرکاردترین و محبوب ترین این مدل ها در سیستم بالکن شیشه ای به شمار می رود. این مدل به ویژه در خانه های کوچک به دلیل این که فضای کمتری را اشغال می کند کاربرد بیشتری دارد. از نظر هزینه نیز این مدل فشار کمتری را به صاحب خانه وارد کرده و به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد. این مدل نمای یکدست شیشه ای بدون هیچ ستون یا مانعی را در مقابل دید شما قرار می دهد و استفاده از آن بسیار ساده است. هر زمان که بخواهید فضای بالکن را باز کنید می توانید تمام شیشه ها را در یک سمت از دیوار بالکن جمع کنید.

سیستم بالکن شیشه ای تاشو

مدل تاشو بالکن های شیشه ای

  • سیستم بالکن شیشه ای عایق !

سیستم عایق بندی بالکن ها یکی از ترند های سال 2018 به شمار می رود. با استفاده از بالکن شیشه ای عایق بندی شده که در واقع همان پنجره دوجداره است که در بالکن قرار می گیرد، می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از انرژی موجود به درستی استفاده کنید. این سیستم شاید بیشتر از سیستم تاشو نیاز به هزینه داشته باشد، اما به دلیل صرفه جویی ای که با استفاده از آن در زمینه مصرف انرژی صورت می گیرد در طولانی مدت هزینه های انجام شده را جبران خواهد کرد. این سیستم بالکن شیشه ای برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند بسیار مناسب است. هنگام انتخاب بالکن شیشه ای عایق بندی شده هم به کاربردی بودن و هم به زیبایی آن توجه داشته باشید تا به دکوراسیونی مناسب دست پیدا کنید.

سیستم بالکن شیشه ای عایقسیستم عایق بندی بالکن ها

  • سیستم های بالکن شیشه ای کشویی

مدل کشویی بالکن های شیشه ای به دلیل نوع کاربرد آن ها بسیار مورد توجه قرار دارند. از آن جایی که سیستم بالکن شیشه ای کشویی خود نیز دارای مدل های متنوع است از نظر دکوراتیو امتیازات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید هر مدلی را که با دکوراسیون خانه شما سازگار است انتخاب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. در این سیستم برای باز کردن بالکن تمام شیشه ها بر روی یکدیگر قرار می گیرند و استفاده از آن بسیار ساده است.

سیستم های بالکن شیشه ای کشویی

مدل کشویی بالکن های شیشه ای

 

سیستم بالکن های شیشه ای معمولا در مدل هایی که در بالا مطرح شد مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما نیز می خواهید بالکن را به محیط خانه خود اضافه کرده و در گرما و سرما به راحتی از آن استفاده کرده و از لحظات خود لذت ببرید می توانید از سیستم بالکن های شیشه ای استفاده کنید.