بازسازی یک خانه کوچک با چوب / Austigard Arkitektur

بازسازی یک خانه کوچک با چوب / Austigard Arkitektur

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. این پروژه بازسازی داخلی یک ردیف از خانه ها در Nesodden ، یک شبه جزیره در حدوده نزدیک شهر  اسلو است. تمام دیوارهای داخلی خراب گردید تا یک اتاق بزرگ با پنجره های جدید و بزرگ از سه طرف ایجاد شود. دیوارهای تخته چوبی جدید به عنوان تقسیمات داخلی بنا شده اند تا احساس اتاق یک اتاق بزرگ را حفظ کنند و در عین حال امکان تقسیم فضای داخل مناطق را فراهم کنند.

معماران: Austigard Arkitektur
مساحت: 51 متر مربع
سال: 2019
عکس ها: ایوان بردی

سازندگان: GRAPHISOFT، Fritzøe، Futonota، Moelven، Thaugland
قست های مختلفی از این ساختمان توسط نورپردازی موجود در پشت بام و وسایل روشنایی سبک انبار تأکید می شود. اختلاف ارتفاع بین مناطق امکان ذخیره کشوهای زیر زمین را فراهم کرده است. کف موجود نگهداری و مرمت می شود و خراش های روی کف از دیوارهای قدیمی با چوب جدید جایگیزین می شود. شومینه موجود و پله های موجود در کف اتاق خواب در زیر همانطور که هستند نگهداری می شوند و با نوع جدید ترکیب می شوند.

خانه دارای یک بخش مرتفع است که با تشک های تاتامی برای نشستن روی زمین فراهم شده است. اگرچه نشستن روی زمین یک رسم اروپایی نیست ، اما در این منطقه در نزد دوستان و خانواده طرفداران خود را دارد که در موقعیت های مختلف اجتماعی همه کاره خواهد بود. ویژگی های بومی طراحی مناق آمریکایی و ژاپنی در طراحی این خانه استفاده شد و به عنوان مرجعی برای طراحی به کار گرفته شد.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو

منبع : archdaily