بازسازی کناف , کابینت آشپزخانه

بازسازی کناف

بازسازی کناف , کابینت آشپزخانه

بازسازی ساختمان(کناف)
کابینت آشپزخانه

نمونه کار اجرا شده بازسازی کناف آشپزخانه را در این عکس ها مشاهده می نمایید. نورپردازی نیز صورت گرفته است.

بازسازی ساختمان(کناف)
بازسازی کناف 1
بازسازی ساختمان(کناف)
بازسازی کناف 2

بازسازی ساختمان(کناف)

بازسازی ساختمان(کناف)
بازسازی کناف 4

بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف)

برای دیوار ال سی دی نیز طبقات ام دی اف های گلاس در نظر گرفته شده است.

بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف)

در این طراحی داخلی از طیف بنش یاسی استفاده شده است. این طیف رنگی بر روی کناف ها و همچین در انخاب کاغذدیواری نیز در نظر گرفته شده است. ترکیب رنگی بنفش موقر و دلنشین است. البته این واحد آپارتمانی به دلیل اینکه متراژ کوچکی دارد، باید حتما به این مساله توجه شود که بیش از حد از خطوط و احجام خرد و متعدد استفاده نگردد رعات این مساله در طراحی داخلی فضاهای کوچک بسیار حائز اهمیت است. البته در این مورد خود کارفرما تاکید به طراحی داخلی پرکار و پر جزییات داشته است. اما به طور عمومی بهتر است بخشی از دیوارها و سقف بدون طراحی خاصی در نظر گرفته شود تا به مرور زمان باعث دلزدگی و شلوغی بصری نگردد.بازسازی ساختمان(کناف) بازسازی ساختمان(کناف)

از طبقات نیز برای دکور وسایل تزیینی می توان بهره برد. کاغذدیواری طرح دار با تم یاسی و کاغذدیواری تک رنگ بنفش نیز برای ست شدن با آن انتخاب شده است. بازسازی ساختمان(کناف)

نظرات (2)

sara

طیف بنفش زیبایی آرامش بخشی به فضا میده