بازسازی و دکوراسیون باشگاه تناسب اندام اسمنا / مجموعه معماران زا بور

بازسازی و دکوراسیون باشگاه تناسب اندام اسمنا / مجموعه معماران زا بور

بازسازی و دکوراسیون باشگاه تناسب اندام اسمنا / مجموعه معماران زا بور

بازسازی و دکوراسیون باشگاه تناسب اندام اسمنا / مجموعه معماران زا بور : توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مرکز تناسب اندام اسمنا در مجموعه معماران زا بور سومین پروژه مرتبط با ورزش و اولین شی محقق شده از این نوع است. یک مشتری خصوصی که با این پروژه به دفتر مراجعه کرد، می خواست یک باشگاه شیک بزرگ با تجهیزات با کیفیت بالا و طراحی اصلی ایجاد کند. قیمت های مناسب، به دلیل امتناع از بسیاری از خدمات جانبی ارائه شده توسط کلوپ های شبکه، به مزیت رقابتی اصلی تبدیل شد. بنابراین، طراحی پویا بیانی ایجاد شده توسط معماران za bor، قرار بود به یکی از عوامل جذب مشتری، نوعی مزیت رقابتی این باشگاه تبدیل شود.

زمان صرف شده برای جستجو بیهوده سپری نشد – در این مدت مشتری موفق به دریافت یک کتاب نام تجاری شد که توسط یک استودیوی طراحی معروف روسی تهیه شده بود. توصیه های آن انتخاب رنگ و همچنین فرمت اطلاعات و علائم ناوبری در باشگاه را پیش شرط می کند.

هنگام طراحی محل، معماران پروژه پیتر زایتسف و آرسنی بوریسنکو، اول از همه از منطقه بندی عملکردی پیش رفتند. به طور کلی مرکز تناسب اندام به عنوان یک فضای لاکونیک طراحی شده است که زمینه ای برای احجام شکسته پویا است که در این پروژه نمادی از «دینامیک» و «حرکت» به عنوان اصل همه ورزش ها و سبک زندگی سالم است.

عملکرد حجم های مختلف قرمز مستلزم قرار دادن اتاق های رختکن، اتاق های مربی و سایر فضاهای ایزوله در داخل و همچنین تقسیم مناطق بر اساس سطح سر و صدا است: در دو حجم بزرگ واقع شده یک بلوک اداری “بی صدا” و یک “پر سر و صدا” وجود دارد. سالن با سیکل های تناسب اندام با سیستم صوتی قدرتمند و موسیقی ریتمیک به طور مداوم پخش می شود.

یکی دیگر از ویژگی های دکوراسیون باشگاه تناسب اندام اسمنا منطقه ماشین های قلب و عروق است. نسبت به کف 60 سانتی‌متر بلند شده است تا بازدیدکنندگان در حین کار بتوانند خیابان را از طریق پنجره‌های پانوراما ببینند. رهگذران نیز به نوبه خود می‌توانند در پنجره‌های طبقه چهارم شبح‌هایی را ببینند و به این ترتیب موضوع ارتقای باشگاه در بین شهروندان به شکلی عجیب حل می‌شود.

مشخصات پروژه دکوراسیون باشگاه تناسب اندام :

کاربری پروژه : معماری ورزشی، باشگاه بدنسازی

محل ساخت پروژه : مسکو،

معماران: مجموعه معماران زا بور

مساحت: 1291 متر مربع

سال ساخت : 2014

 

 

منبع : WWW.ARCHDAYLY.COM

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو