بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل متناسب با بودجه شما

تغییر دکوراسیون منزل متناسب با بودجه شما

بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل متناسب با بودجه شما

بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل متناسب با بودجه شما

راهنمایی در مورد چگونگی تغییر دکوراسیون ، از ایده های اولیه تا اتمام پروژه

تطبیق دادن رویا هایی که برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل تان در سر دارید با میزان بودجه ای که در اختیار دارید همواره چالشی بزرگ است. اما کارهای بسیاری هست که شما می توانید برای رسیدن به آنچه که می خواهید ، با هزینه ی کم انجام دهید. در اولین مطلب در این زمینه ، ما مراحل را با انتخاب فرد حرفه ای که می خواهید با آن کار کنید و تنظیم یک بودجه ی اولیه پیش می بریم.

در اینجا ما توجه خود را بر روی چگونگی کار با فرد متخصص برای وضوح  بخشیدن به تصوراتتان راجع به انجام اصلاحات و نوسازی در دکور منزل ، دانستن هزینه ی واقعی آن و در صورت لزوم اصلاح طرح برای مطابقت با بودجه متمرکز می کنیم.

بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل
بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل

بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل

طرح رویایی خود را بسازید.

زمانی که شما یک فرد متخصص را برای طراحی و دیزاین پلان نوسازی خود انتخاب می کنید ، شما وارد یک سری مباحثات عمیق درباره ی آنچه که در ذهنتان است می شوید. برای شروع ، یک لیست از آنچه که شما را به این سمت سوق می دهد که حسی فوق العاده نسبت به منزل خود داشته باشید ، تهیه کنید. تصاویر خانه هایی که شما را به شوق می آورند جمع آوری کنید. معمار ، طراح یا سازنده ی انتخابی شما قاعدتا از شما سوالاتی درباره ی اینکه چگونه از فضا استفاده می کنید و نحوه ی زندگی روزانه ی شما خواهد پرسید. او می خواهد به درکی از متریال ها یا سبک هایی که شما دوست دارید و ترجیح می دهید برسد.

رویایی ترین ایده هایتان را با معمار در میان بگذارید. ممکن است همه ی آن ها را با هم ترکیب نکند اما شاید یک بخش از یک ایده ، کانسپت کل پروژه باشد.

این مکالمات اولیه ارزشمند هستند چرا که معماران و طراحان از طریق مراحل یک پروژه کار می کنند ، از پلان های طراحی اولیه تا ترسیمات و پلان های نهایی. این فرایند ” طراحی سپس تجدید نظر” کلید ایجاد پلانی است که شما دوست دارید ؛ و همان که با بودجه ی شما مطابقت دارد. و این یکی از دلایلی است که چرا ساختن خانه جدید و پلان بازسازی زمان بر است.

مرحله ی بعدی ترسیم یک کروکی است که موقعیت موجود خانه را نشان می دهد و یا یک رندر دقیق از خانه که نشان می دهد پیش از بازسازی چگونه بوده است. اسکیس ابزاری مفید برای معمار است زمانی که پلان بازسازی را ترسیم می کند. این ترسیم ممکن است توسط شرکت طراحی و ساخت ، پیمانکار عمومی ، معمار یا طراح داخلی انجام پذیرد.

مرحله ی بعدی: کنترل بودجه

زمانی که معمار یا طراح کروکی های اولیه با ابعاد را ترسیم کرد ، زمان آن رسیده که یک مقایسه ی قیمت اولیه از پیمانکاران داشته باشید. این زمانی است که شما پلان های اولیه را برای پیمانکاران جهت براورد قیمت ارسال می کنید. در بهترین موارد ( نه همیشه) پیمانکار ارزیابی دقیق و با جزئیاتی از میزان هزینه ای که پروژه بر می دارد خواهد داشت. این مقایسه ی قیمت ها به شما خواهد گفت که انجام پروژه چه میزان هزینه ممکن است داشته باشد. در نظر داشته باشید که مقدار نهایی بستگی به متریال و فینیشینگ و شرکتی که انتخاب کرده اید دارد.

برای دادن قیمت ، شرکت پیمانکار ، احتمالا تعداد درب ها و پنجره ها و سیستم های لوله کشی و برق را بررسی خواهد کرد و هزینه را بر حسب متر مربع اعلام می کند.

بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل
بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل

بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل

اصلاح پلان متناسب با بودجه شما

هنگامی که براورد هزینه ی اولیه را دریافت می کنید ممکن است شوکه شوید. اگر انجام پروژه ی ایده آل شما بسیار فراتر از بودجه ای که در اختیار دارید هزینه بر است ، معمارتان می تواند از این براورد هزینه ها برای کمک به شما جهت تجدید نظر کمک کند. به عنوان مثال ممکن است در طرح پیشنهادی ، شما کابینت های سفارشی که از کف تا سقف کشیده می شوند داشته باشید. شما ممکن است ندانید که با بلند کردن کابینت های بالا هزینه ی خود را تا چند برابر افزایش می دهید به خاطر اینکه کابینت های استاندارد شما نباید سه متر و شصت باشد!

مرحله ی بعدی این است که الویت های خود را انتخاب کنید. چه چیزهایی در بازسازی در پنج الویت اول شما قرار دارند؟ بعد از تهیه ی لیست ضروریت ها اکنون زمان مناسبی است که با مقایسه ی قیمت های اولیه ای که پیمانکاران ارائه داده اند ، پیمانکار خود را انتخاب کنید. داشتن یک تیم طراحی خوب می تواند راهنمای شما در تمامی تصمیم گیری هایی که شما نیاز به ایجاد آن دارید باشد.

در این مطلب ، ما فرایند درست برای دریافت نزدیکترین نتیجه به آنچه که شما می خواهید و متناسب با بودجه ای که دارید معرفی کردیم. مطمئنا شما نمی خواهید هزینه ی زیادی را برای دریافت پلان کاملا گسترده صرف کنید تنها برای اینکه دریابید آن ها بیش از حد برای اینکه بتوانید بسازید گران تمام می شوند.

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو|نبیلو

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

پروژه بازسازی آپارتمان دوپلکس با باکس عملکردی

بازسازی آپارتمان کوچک نوستالژیک مناسب یک خانواده

طراحی داخلی بر اساس بودجه شما: طراحی داخلی یک فضا با دو بودجه متفاوت

 

پویانو را دراینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویانو بپیوندید