از بازسازی دکوراسیون محل کار چه می دانید؟

از بازسازی دکوراسیون محل کار چه می دانید؟

از بازسازی دکوراسیون محل کار چه می دانید؟

بازسازی محل کار ، فرایندی می باشد که طی آن دکوراسیون داخلی پیشین احیا می گردد و خصوصیات جدیدی به آن اضافه می شود. پویانو در این مطلب به مقوله بازسازی دکوراسیون محل کار خواهد پرداخت. با به کار بردن نکاتی که در این مطلب برای شما ذکر خواهیم کرد، شما قادر خواهید بود بازسازی خانه خود را با برنامه و طبق اصول پیش ببرید. همراه ما باشید.

از بازسازی دکوراسیون محل کار چه می دانید؟

بازسازی دکوراسیون محل کار ، بعد از بازسازی منزل در نزد مردم رایج ترین نوع بازسازی است. افرادی که تمایل دارند در فضای کار خود تغییر و تحولی به شکل گسترده یا حتی محدود ایجاد کنند، معمولا به بازسازی روی می آورند. احتمالا می دانید که بیش تری ساختمان ها با کاربری های مختلف، شامل ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره، معمولا در شروع فعالیت خود، فاقد بسیاری از فضاهای مورد نیاز برای کاربران خود می باشند.

به همین خاطر است که افرادی که به یک محیط یا فضای جدید نقل مکان می نمایند، نیازمند مشاوره یک فرد کاردان برای آماده سازی فضا می باشند. ما نیز در این مطلب به امر بازسازی می پردازیم تا بهتر بفهید چگونه باید آن را انجام دهید.

بازسازی دکوراسیون محل کار ، بعد از بازسازی منزل در نزد مردم رایج ترین نوع بازسازی است

همان طور که می دانید، طراحی داخلی محل کار در حال حاضر، خیلی مرسوم شده است. این کار با توجه به کاربری محیط های کاری می تواند چالش برانگیز باشد. بازسازی محل کار می تواند برای آماده سازی فضا یا تغییر ظاهر آن انجام شود. چیدمان محل کار از اهمیت بالایی بهره مند است، زیرا محیطی که ما در آن کار می کنیم باید فضایی اصولی و استاندارد باشد تا به راحتی به فعالیت خود بپردازیم. از طرفی این محیط باید زیبا نیز باشد تا از حضور در آن، حس خوبی پیدا کنیم.

طراحی داخلی محل کار در حال حاضر، خیلی مرسوم شده است

امروزه طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون فضاهای مختلف به یک امر محبوب و همه گیر بدل گردیده است. در همین راستا، افراد زیادی در شرکت های معماری حضور دارند که می توانند به شما کمک کنند. اگر دوست دارید به آن ها مراجعه کنید، دیگر لزومی ندارد خودتان را درگیر جزئیات کار کنید، اما اگر مایل هستید به شخصه در این کار وارد شوید و خودتان آن را به عهده بگیرید، باید درباره همه چیز اطلاعات داشته باشید. برای اجرای دکوراسیون محل کار به صورت اصولی، شما باید از دیوارچینی گرفته تا اندازه گیری فضاهای داخلی و طرح های مورد استفاده برای تزیین فضا، همه چیز را بدانید و آگاهانه قدم بردارید. اگر نمی دانید منظور ما دقیقا چیست، به خواندن ادامه دهید.

امروزه طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون فضاهای مختلف به یک امر محبوب و همه گیر بدل گردیده است

بازسازی محل کار را از کجا باید شروع کنیم؟

افرادی که تا کنون، کار بازسازی محل کار را انجام داده اند یا از فرایند آن خبردار می باشند، خوب می دانند که وارد شدن به یک پروژه طراحی داخلی (هر چند کوچک هم باشد) و خصوصا انجام بازسازی محل کار و انتخاب بهترین طرح و سبک برای اجرای دکوراسیون می تواند یکی از سخت ترین و پیچیده ترین کارها باشد. انجام پروژه بازسازی، معمولا هزینه و وقت زیادی می طلبد. بیش تر کسانی که تا به حال با پروژه بازسازی درگیر نبوده اند و از جزئیات و مراحل آن اگاه نیستند، نمی دانند دقیقا باید از کجا شروع کنند.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که می خواهند پروژه بازسازی محل کار خود را شروع کنند، ولی تا به حال چنین کاری نکرده اند، نکاتی که در این مطلب با شما در میان خواهیم گذاشت را حتما در نظر بگیرید. این نکات به شما دید خوبی از این امر می دهند و می توانند راهنمایتان باشند.

متاسفانه به خاطر دلایلی که برخی مرتبط با سازندگان و برخی مرتبط با بهره برداران می باشند، بیش تر ساختمان های کشور ما طو عمر کم تری نسبت به ساختمان های مشابه در کشورهای دیگر و استانداردهای بین المللی دارند. به همین خاطر، بازسازی را می توان یکی از رایج ترین امور در کشور ایران دانست. بسیاری از صاحبان فضاهای اداری و تجاری در مقطعی از کار خود مجبورند به بازسازی روی بیاورند. برخی هم صرفا برای تغییر ظاهر فضای کار خود این امر را انجام می دهند.

  • در حالت اول، بخش های اصلی ساختمان، مانند ستون ها، سقف و دیوارها که عامل استحکام ساختمان می باشند، بازسازی و مرمت می شوند. این وضعیت در بناهایی که مدت زمان خیلی زیادی از ساخت آن ها می گذرد، یک امر اساسی است که باید پیش از هر چیزی دیگری صورت گیرد. انجام این کار، معمولا توسط معماران و افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند، انجام می گردد.
  • در حالت دوم، بازسازی یک ساختمان، تنها مربوط به از نو ساختن و تغییر بخش های داخلی و قابل مشاهده ساختمان است. این قسمت ها شامل نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی آن می باشند. اگر بازسازی این قسمت ها به خوبی صورت بگیرد، مراجعین از حضور در فضا حس خوبی پیدا می کنند و با فضا ارتباط خوبی برقرار می سازند. این نوع بازسازی، معمولا برای زیبا کردن فضا انجام می شود و جنبه عملکردی آن کم تر است.

بازسازی محل کار را از کجا باید شروع کنیم؟

نکات کلیدی درباره بازسازی محل کار

نکات کلیدی بسیار زیادی درباره بازسازی محل کار وجود دارد. ما در این مطلب به برخی از مهم ترین موارد آن ها اشاره خواهیم کرد. شما باید قب از آغاز بازسازی و تصمیم گیری برای آن، نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

در نظر داشتن بودجه

پیش از انجام هر کاری، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید، بودجه شماست. همه فرایندهای بازسازی و هر کاری که می خواهید انجام دهید به بودجه ای که دارید، بستگی دارد. وقتی شما بودجه مای خود را تعیین می کنید، از این که قرار است در حین بازسازی چه کنید، اطلاع پیدا می کنید. شما باید تلاش کنید در همه مراح کارتان، بودجه را مورد توجه قرار دهید و میزان آن را در نظر داشته باشید.

اگر هزینه ها را از قبل پیش بینی کرده باشید، به نتیجه خوبی می رسید، اما اگر پیش بینی هزینه را انجام نداده باشید، ممکن است با مشکلات مالی رو به رو شوید و متاسفانه وقتی چنین مشکلاتی روی می دهند، کارها طبق چیزی که شما می خواهید جلو نخواهند رفت. هدف از بازسازی یک فضا، تعریف مجدد شخصیت برای آن است. حتی اگر می خواهید برای بازسازی، یک طراح داخلی استخدام کنید، باید اطمینان حاصل کنید که وی ایده های شما را به شکل کامل و صحیح مد نظر دارد و مطابق سلیقه شما کار می کند.

توجه به همه شرایط

شما باید در وهله اول توجه کنید که بازسازی محل کار، برای ایجاد یک فضای کاربردی و زیبا صورت می گیرد که باید بر مبنای نیازهای شما شکل بگیرد. از آن جایی که بازسازی، معمولا هزینه نسبتا زیادی برای شما به همراه دارد، شما باید همه شرایط موجود را مد نظر قرار دهید تا در میانه کار به مشکل بر نخورید. این نکات، شام هزینه، استخدام طراح مجرب، مشخص کردن نقشه های بازسازی و این گونه موارد است.

برنامه ریزی مشخص

پیش از آغاز فرایند بازسازی مح کار، شما باید برای ایجاد دکوراسیون داخلی ایده آل خود یک برنامه مشخص در نظر داشته باشید. به این شکل، طراح و مجری پروژه شما با در نظر گرفتن نیازهای شما، فضایی مناسب را ایجاد خواهند کرد و بر اساس برنامه پیش خواهند رفت.

تاسیسات مورد استفاده در سازه

وقتی بحث بازسازی محل کار به میان می آید، منظور، بازسازی همه بخش هایی است که در ساختمان وجود دارند. یکی از این بخش ها نیز تاسیسات می باشد. ساختمان های قدیمی، معمولا تاسیساتی قدیمی نیز دارند که شاید از کار افتاده یا فرسوده باشند. به همین خاطر، شما باید لوله های شوفاژ یا آب را پیش از آغاز بازسازی چک کنید. اگر این لوله ها دچار آسیب شده باشند، هزینه بازسازی شما هدر می رود و مجبور به دوباره کاری خواهید شد.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی

امروزه از سیستم های گرمایشی و سرمایشی جدیدی در ساختمان ها استفاده می شود. شما باید در ابتدای بازسازی محل کار، سیستم های جدید را شناسایی کرده و سیستم های فضا را به روز رسانی کنید. برخی از این سیستم های جدید باید پیش از شروع بازسازی اجرا شوند.

عایق کاری محیط کار یا منزل

عایق کاری نیز موردی است که در بازسازی اهمیت دارد. شما باید مواردی مثل استفاده از پنجره های دوجداره، عایق سازی کف و دیوارها و این گونه موارد را نیز در بازسازی، مد نظر قرار دهید.

عایق کاری محیط کار یا منزل

دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی داخلی پویانو

دکوراسیون داخلی فضای کار

متریال در دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی فضای استراحت دفتر کار

اتاق جلسه دفتر کار

اتاق جلسه دفتر کار

نکات طراحی داخلی شرکت

جزئیات طراحی داخلی دفتر کار

منظره در طراحی داخلی محل کار

طراحی داخلی دفتر کار

طراحی دفتر کارمدرن

طراحی دفتر کار مدرن

ایده نو در دکوراسیون داخلی دفتر کار

اجرای طراحی داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفاتر کاری

دکوراسیون داخلی دفتر کار به سبک پست مدرن

طراحی داخلی دفاتر کاری

نورپردازی نوین در طراحی داخلی محیط کار

دکوراسیون داخلی پویانو

طراحی داخلی شرکت

اجرای طراحی دفاتر کاری

نکات اجرای طراحی محیط کاری

دفتر کار مدرن

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری