این  نکات را قبل از افزودن رنگ قرمز به دکوراسیون داخلی خانه خود بدانید!

این  نکات را قبل از افزودن رنگ قرمز به دکوراسیون داخلی خانه خود بدانید!

این  نکات را قبل از افزودن رنگ قرمز به دکوراسیون داخلی خانه خود بدانید! : رنگ ها بخشی ضروری از دکوراسیون منزل هستند. رنگ هر خانه روح آن را نشان می دهد. بنابراین ، بسیار مهم است که از کدام رنگ در خانه خود استفاده خواهید کرد. اگر بگویید روح من عظمت می خواهد ، طلسم رنگ قرمز شما را می برد.

قرمز در خانه شما بسیار خوب به نظر می رسد!

به گفته کارشناسان رنگ ، رنگ قرمز یک اثر تحریک کننده بسیار قوی است. قرمز چنان رنگی است که باعث می شود بیننده دوباره به منظره نگاه کند. شور ، اعتماد به نفس ، انرژی و پرخاشگری. تخمین قدرت رنگی که بتواند همه این احساسات را در فرد برانگیزد ، کار دشواری نیست.

این رنگ در صورت استفاده صحیح ، ظاهری شیک را ایجاد می کند که هرگز از رده خارج نمی شود. علاوه بر هوای پیچیده ای که به خانه شما می افزاید ، همچنین قدرت آن را در سراسر خانه منعکس می کند.

البته سو استفاده ای نیز وجود دارد که می تواند احساس پرخاشگری را هم در شما و هم در کسانی که به خانه شما می آیند ایجاد کند. نگران نباشید! ما در پویانو به شما نکاتی در مورد استفاده صحیح از رنگ قرمز می دهم. ما نمی خواهیم کسی پرخاشگر شود ، مگر نه؟

رنگ قرمز در کنار خود چه رنگی را دوست دارد؟

شما قطعاً از رنگ شور و انرژی داری همچون رمز استفاده خواهید کرد ، این را در خانه های خود می دانید. اما استفاده از این رنگ با چه رنگ هایی بهتر است؟ این یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. بیایید این نکته مهم را با هم مرور کنیم.

هماهنگی رنگ سرخ و سفید در دکوراسیون داخلی

قرمز و سفید در واقع دو رنگ هستند که ما کاملا با آنها آشنا هستیم. دوست همه رنگ ها ، سفید جدا از قرمز است. اگر هم فضای خانه و هم شکوه را در خانه خود دوست دارید ، حتماً از هماهنگی رنگ سفید و قرمز بهره مند شوید.

اگر رنگ قرمز شما از تن روشن تری برخوردار است ، رنگ سفید ترکیبی شما باید کمی از عاج ها باشد. این انتقال رنگ شما را بهتر نشان می دهد.

هارمونی رنگ قرمز و بژ در دکوراسیون داخلی

قرمز یکی از رنگ های گرم است. دکوراسیون ساخته شده با یک رنگ خنثی که گرمای خود را بگیرد هماهنگی به ارمغان می آورد. یکی از رنگ هایی که این هماهنگی را به بهترین وجه فراهم می کند بدون شک بژ است. انرژی قرمز کاملاً فضای آرام بژ را تکمیل می کند.

هارمونی رنگ قرمز و خاکستری در طراحی داخلی

خاکستری ، یکی از رنگ هایی که قرمز دوست دارد ، واسطه دنیای رنگ ها است. این رنگ ها را با هم ترکیب می کند و باعث متعادل نشان دادن آنها می شود. هماهنگی خاکستری و قرمز نمونه خوبی از ملاقات سرد و گرم است. قابل توجه بودن رنگ قرمز فضای کدر اما پیچیده خاکستری را به خوبی متعادل می کند.

هماهنگی رنگ قرمز و سیاه در دکوراسیون

رنگ سیاه یکی از رنگ های معمولاً دوست نداشتنی است زیرا افکار بدبینانه ای را به ذهن افراد می آورد. اما همزمان رمز و راز ایجادشده در هر فرد باعث می شود تا همه به رنگ سیاه در بیایند. اگر بپرسید چه رنگی فضای بدبینانه رنگ مشکی را در دکوراسیون منزل ایجاد می کند ، می گویم قرمز. من بارها به شما گفته ام که قرمز رنگ شکوه و انرژی است.

بنابراین شما این بدبینی را با یک انرژی قدرتمند متعادل خواهید کرد. علاوه بر تزئینات خود ، جایی که از رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب استفاده خواهید کرد ، هنگامی که از رنگ مشکی پشتیبانی می کنید ، هوای نجیب خانه خود را خواهید دید. از رنگ سفید که هم با سیاه و هم با رنگ قرمز مطابقت دارد به عنوان یک رنگ متعادل در دکوراسیون قرمز و مشکی خود استفاده کنید. این می تواند یک میز قهوه خوری یا لوستر سفید باشد.

هارمونی رنگ قرمز و سبز در دکوراسیون منزل

رنگ سبز رنگی است که از طبیعت می آید. با هرچه استفاده کنید ، هوای طبیعی آن را در خانه احساس خواهید کرد. اما اگر می گویید مهم هم طبیعی است و هم چشم نواز ، حتما از رنگ قرمز استفاده کنید. در اینجا میزان استفاده از رنگ هایی است که باید به آن توجه کنید. بنابراین اگر قرار است از یکی به طور غالب استفاده کنید ، از نیمه دیگر رنگ لهجه استفاده کنید. فقط از قرمز و سبز استفاده نکنید. حتماً از زنگ های خنثی پشتیبانی کنید که این دو رنگ را جوش بخورد. می تواند بژ یا کرم باشد.

هماهنگی رنگ قرمز و طلایی در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ طلایی ، رنگ جلوه و جلال ، یکی از رنگ های مورد علاقه در تزئینات در سال های اخیر است. به خصوص بسیاری از افرادی که می خواهند خانه شان کاخی به نظر برسد قطعاً از این رنگ استفاده می کنند. هم اثر کلاسیک و هم مدرن طلایی از این طریق در خانه ها منعکس می شود. برای کسانی که می خواهند درخشش طلا را در خانه خود احساس کنند ، قطعاً باید از هارمونی قرمز و طلایی استفاده شود. وقتی جذابیت رنگ قرمز با درخشش طلایی ترکیب می شود ، دور از ذهن است که این خانه ها مانند کاخ به نظر نرسند.

رنگ قرمز در جزئیات

من رنگ قرمز را دوست دارم ، اما اگر می خواهید نقش اصلی در خانه من باشد ، می توانید ابتدا با قطعات کوچک شروع کنید. حتی اگر رنگ قرمز در نقش مکمل باشد ، هیچ کس بدون دیدن او نمی تواند عبور کند.

فرش به رنگ قرمز

فرش یک عنصر مهم در خانه شماست که می توانید قدرت قرمز را در آن احساس کنید. قدرت از کف در سراسر خانه شما پخش می شود ، به خصوص در یک دکوراسیون سفید خانه ، فرشی که قرمز اضافه خواهید کرد بسیار شیک به نظر می رسد.

رنگ قرمز در اکسسوری

شما می دانید که لوازم دکوراتیو دکوراسیون منزل شما چقدر در دکوراسیون شما اهمیت دارد. آنها مانند امضاها هستند. اینها مواردی است که نشان دهنده اتمام یک دکوراسیون است و باعث می شود یکی بگوید “این مال من است”. بنابراین ، از لوازمی متناسب با روحیه خانه خود استفاده کنید. ممکن است بخواهید به نوعی در خانه خود برجسته شوید ، اما در این کار زیاده روی نکنید. رنگ قرمز دقیقاً برای این منظور است. اشیا red قرمز رنگی که در خانه خود استفاده خواهید کرد در پیش زمینه نخواهند بود ، اما هر کاری که انجام دهند نمی توانند در پس زمینه بمانند. چون قرمز است …

صندلی های قرمز در دکوراسیون منزل شما

شما جادار بودن را در خانه خود دوست دارید ، اما همچنین باید رنگ اضافه کنید. این کار را می توانید از طریق صندلی هایی که عنصر لازم اتاق نشیمن شما هستند ، انجام دهید. بسیار خوب خواهد بود اگر به دکوراسیون خود ، که کاملاً رنگهای ملایم است ، رنگ قرمز پررنگی اضافه کنید. به این ترتیب هم ظاهری جادار و هم چشم نواز به دست می آورید.

رنگ قرمز در محصولات نساجی در خانه

حتی اگر بالش های پرتاب کننده ، که جزئی جدایی ناپذیر از صندلی های ما هستند ، کوچک هستند ، اما تأثیر آنها کم نیست. کوسن ها همچنین گزینه خوبی برای شخصی است که می خواهد از رنگ قرمز روی اشیا کوچکتر استفاده کند. به خصوص هنگامی که با رنگ های سرد ترکیب می شود ، رنگ قرمز “خوب” در محیط قرار می گیرد.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو