ایده ها ی بار خانگی برای یک سرگرمی درجه یک

بار خانگی

ایده ها ی بار خانگی برای یک سرگرمی درجه یک

ایده ها ی بار خانگی برای یک سرگرمی درجه یک : این 7 ایده ی بار خانگی به شما کمک می کند تا یک فضای اصلی، کاربردی و به اندازه کافی جذاب برای تبدیل شدن به محور اصلی سرگرمی در منزلتان به وجود آورید.

بار خانگیاولین تصمیمی که می گیرید انتخاب محل قرارگیری بار خانگی است. فضاهای مشترک شامل آشپزخانه و ناهارخوری هستند، اگرچه هال و زیرزمین هم برای پذیرایی از مهمان ها مورد توجه است. اگر در جایی که زندگی می کنید هوا در طول سال مساعد است می توانید در فضای باز نیز مکانی برای بار در نظر بگیرید.

بار خانگی

به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید بار شما دارای لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر  یا سینک ظرفشویی باشد، نیازمند به راه اندازی آب و برق در آن منطقه نیز می باشید.

اگرچه برخی از بارهای موجود در گالری ما عجیب و غریب و جاگیر هستند، شما می توانید  بار خانگی خودتان را تقریبا در هر جایی از منزلتان و با کمی خلاقیت و مطابق سلیقه شخصی خودتان ایجاد کنید.

در اینجا 7 ایده ی بارخانگی برای کمک به شروع کار شما قرار داده شده است.

  1. انبار بسازید

استفاده از کابینت های ساخته شده یا مبلمان بزرگ میتواند باعث برجسته تر نشان دادن بار شما و به نمایش گذاشتن نوشیدنی و لوازم  بار شود. کابینت های ساخته شده گرانترین گزینه هستند اما همچنین به بار شما شکوه و زیبایی دائمی می بخشند. اگر کابینت های آماده سنگین هستند،استفاده از میز بوفه، کابینت یا قفسه کتاب راه دیگری برای ترکیب فضای ذخیره سازی در بار و برجسته کردن قسمت های سرگرم کننده مبلمان می باشد.

بار خانگی

  1. یک بار مستقل بخرید

اگر فضا دارید، یک واحد ساخته شده ساده ترین راه اضافه کردن بار به منزلتان است. این واحدهای ساخته شده در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و همچنین فروشگاه های مبلمان قابل دسترس هستند و به طور معمول از چوب و چوب کامپوزیت ساخته شده اند. مواردی که باید به هنگام خرید یک بار مستقل در نظر بگیرید عبارت اند از : اندازه ی فضا، مدل بار و بررسی نیاز به تاسیسات برق آب.

بار خانگی

  1. یک جزیره اضافه کنید

فضای بیشتری را برای جابه جایی و حرکت بار آماده قرار دهید که بتواند با چندین هدف سرویس دهد. جزیره ها فضای کافی برای آماده کردن نوشیدنی ها یا پیش غذا برای یک مهمانی به وجود می آورند. علاوه بر این با قرار دادن صندلی بار، مهمان ها می توانند در بار بنشینند و معاشرت کنند. تجهیز بار به تاسیسات آب با قرار دادن یک سینک، به شما کمک می کند که لیوان ها سریع شسته شوند ونوشیدنی ها زودتر سرو شوند. اگر لوله کشی  آب در نزدیکی نباشد برای شما هزینه بر خواهد بود، علاوه بر اینکه یک سینک نیز باید نصب کنید.

بار خانگی

  1. اتاق را برای مهمان ها ایجاد کنید

فضای نشستن کلید شما برای نگه داشتن بیشتر مهمان در بار است، چه با صندلی های سنتی، چه صندلی های راحتی. شما میخواهید اتاق را برای معاشرت راحت تر برای مهمانانتان ایجاد کنید، این کار می تواند به راحتی قرار دادن تعدادی صندلی مناسب در کنار بار باشد یا چینش دوباره فضا به گونه ای که صندلی ها، مبلمان و سایر نشیمنگاه ها فضای بار را تکمیل کنند.

بار خانگی

  1. به دستگاه های مورد نیاز فکر کنید

اگر شما می خواهید در نقش یک متصدی بار باشید،به یخ و جایی برای نگهداری نوشیدنی های خنک نیاز خواهید داشت. یخچال فریزرهای کوچک می توانند در کابینت های پایین بار شما جای بگیرند که در طیف گسترده ای از مدل ها و قیمت ها موجود هستند.

یک خنک کننده نوشیدنی مورد مناسبی برای اضافه کردن به بار است که همچنین به محبوبیت بار نیز می افزاید.

بار خانگی

  1. یک گاری بار بگیرید

هنوز برای یک نوسازی کامل آماده نیستید؟ یک گاری بار یک راه آسان و ارزان برای ایجاد فضای بار و به نمایش گذاشتن نوشیدنی ها است و به آسانی میتوانید آن را به نقاط مختلف منزلتان ببرید و برای موارد مختلف سرویس بدهید. در حالی که گزینه های زیادی در فروشگاه های اینترنتی هست، شما همچنین می توانید به فروشگاه، مراکز خرید و فروش و فروشگاه های لوازم خانگی نیز سر بزنید.

بار خانگی

  1. علم نوشیدنی خود را بالا ببرید

وقتی بار مورد نظرتان را ساختید، آن را با علم سرویس دهی تکمیل کنید. مثل شیکر ها، دستمال های کوکتل و تنوع لیوان ها برای انواع نوشیدنی ها. شما میتوانید به میزانی که علاقه دارید برای این کار هزینه کنید. دنبال سبک های مختلف بروید اعم ازتطبیق  کریستال ها با لوازم عتیقه و مد روز. اطمینان حاصل کنید  که بار خودتان را با انتخاب انواع نوشیدنی ها نیز تجهیز کنید.

 

 

 

منبع:freshome

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو